El Cazador de la Bruja

15 ápr

Egy újabb Beetrain produkció. Az alapfelállást tekintve hasonló a Noir-hoz és a Madlax-hoz: van egy fegyveres lány, meg van egy másik, aki amnéziás. Úgy látszik, a Beetrainesek ragaszkodnak a bevállt sémákhoz. Azért az El Cazador kicsit más milyen, mint elődei. Első sorban abban, hogy szép. Mármint én szerettem a Noir-t és a Madlax-ot is, de valljuk be, hogy a grafika nem mindig volt a legjobb… Az El Cazador viszont egyelőre nagyon szépnek tűnik. Ja, és az egész Mexikóban játszódik. Most akkor jöjjön a történet.

Ellis egy fiatal lány, aki nem emlékszik a múltjára. Azt viszont tudja, hogy bújkálnia kell, mert valószínűleg megölt egy embert, és most vérdíjat tűztek ki a fejére.

A másik lány, Nadi, mint gondolhatjuk, fejvadász, akinek szándékában áll elkapni Ellis-t. A többi fejvadásszal azonban meggyűlik baja, mert azok le akarják lőni Ellis-t, míg ő élve szeretné eljuttatni megbízójához.

Ellis jelenleg egy idős jövendőmondó asszonynál szállt meg, de sajnos onnan elég hamar (még az első részben) távoznia kell, mivel az öregasszony a fejvadászok áldozatává válik. Az ő halála után Nadi és Ellis elindulnak dél felé, Wiñay Marka falujába.

Emellett még azt is megtudhatjuk, hogy az ember, akit Ellis állítólag megölt, Maxwell professzor volt, egy híres fizikus. Maxwell teóriája szerint egy képzeletbeli lény, vagy démon segítségével manipulálni lehet a molekulákat (vagy valami hasonló, nem teljesen értettem bevallom ^^’). Ezt azonban később többen is megcéfolták, mondván, hogy ez a “Maxwell démon” a valóságban nem létezhet.

Még az is kiderül, hogy Ellis-t egy különös szervezet akarja megszerezni (vagy inkább vissza?), amelynek tagja Jodie “Blue Eyes” Hayward, aki hát eléggé gaynúsnak tűnik nekem… azt meg is tudjuk, hogy ő Nadi megbízója ^^

Na, és akkor még ott van a férfi, akit fogalmam sincs hogy hívnak, meg a kislány, aki folyton vele van, Lilio. Még nem tudni, hogy mi közük a történethez, de valami biztos van.

És akkor még ott van ez a srác is.

Neki biztosan van valami köze Ellis-hez. Ha tippelni kell, akkor azt mondanám, hogy ők ketten ugyan olyanok, és ezért a srác enyhén megszállott, ha Ellis-ről van szó.

A második részben egy kis bepillantást nyerünk még a fejvadászok életébe, meg abba is, hogy Ellis és az a srác vajon mire képesek.

Nos, egyelőre nem rossz az anime. Tény, hogy még nincs meg az a feeling, ami a Noir-nál és a Madlax-nál megvolt, de hát ez még csak az első két rész, szóval legyünk türelmesek. A zene remek, csak úgy mint a másik két sorozatnál, hála Kajiura Yuki-nak. A szereposztás remek: Ellis – Shimizu Ai, Nadi – Itou Shizuki, Jodie Hayward – Hisakwa Aya. Szerintem a Beetrain ebből is egy remek és izgalmas show-t csinál sok misztikummal és titokkal. Már várom a többi részt 🙂

Reklámok

5 hozzászólás to “El Cazador de la Bruja”

  1. madfist május 4, 2007 - 9:28 du. #

    Én jobban szerettem a Noir és a Madlax kicsit elnagyolt, “gagyi” grafikáját, az is hozzátett a hangulathoz valahogy. Ebből egyelőre a zenén kívül minden hiányzik ami abban tetszett 😦

  2. sunyinyufi május 4, 2007 - 9:34 du. #

    Hát nem tudom, nekem a “gagyi” grafika kifejezetten nem tetszett az előzőekben… tény, hogy ez a sorozat egyelőre még nem ad annyit, mint a Noir és Madlax adott az elején… vagy az Avenger, ha már Bee Trainről van szó, de azért szerintem esélyes sorozat… én legalábbis kíváncsi vagyok arra, hogy pontosan ki/mi Ellis 🙂

  3. madfist május 5, 2007 - 11:02 du. #

    Persze természetesen én is kíváncsi vagyok most már a végére, csak fáj, hogy ez egészen más kategória lett, de lassan megemésztem 🙂
    Ez az Avenger ez mifene? Ez is van olyan jó mint a másik kettő, mert akkor levadászom.

  4. sunyinyufi május 5, 2007 - 11:07 du. #

    Őszintén megmondom, Avenger-t még én sem néztem végig, mert kóros időhiányban szenvedek így vizsga idősza közeledtével :/ De valamennyire belenéztem, és nekem tetszett 🙂 Itt olvasd el szerintem az ismertetőt: http://animeaddicts.hu/animecontent.php?id.629
    Szerintem az elején kevésbbé lehet érteni, mint a Madlax-ot, de azért jó 🙂 Grafikája persze nem szép, de Bee Train, és hát itt is van egy harcos csaj meg egy nem harcos zárkózott leányzó, akik együtt vándorolnak, csak ez valami alternatív időben játszódik, és a harcos csajnak nincs pisztolya 🙂 Amúgy fent van mindenki kedvencén, az U betűs ftp letöltős helyen ^^

  5. NoiR május 7, 2007 - 10:13 du. #

    Avengerbe a harci jelenetek, verekedések nagyon ott vannak. A Zene is jó hozzá, ajánlom mindenkinek. Még ha nem is annyira lenyűgöző a világa, mint a másik két ismertebb animének de nagyon cool…

Vélemény, hozzászólás?

