Nana 37. epizód

17 ápr

Őszintén be vallom, hogy tegnap a Touka Gettan után úgy éreztem, mintha kiégették volna az agyam. Persze nem csak az anime miatt, hanem fáradt is voltam… Bár azért a Touka Gettan a maga zavarosságával tényleg ártalmas. A “zombi” állapotból még a Luck Star második része se tudott kibillenteni.

De egy jó alvás, és a Nana 37. epizódja mindenre gyógyír ^^

Igaz, hogy tökéletesen tudtam, mi fog benne történni, lévén hogy az anime nagyon szépen követi a manga történetét, és szinte semmiben sem tér el tőle. Ez ha jól tudom Yazawa Ai kitétele volt, és volt egy kis vita is arról, hogy az első két epizód igazából nem fedi le a manga első kötetét… Na mind1, Nana-t szeressük, mangát is, anime-t is.

Ebben a részben az egyik legjobb Naoki volt, aki tényleg teljesen hülye XD De mivel ugyanolyan kis lelkes, mint Hachiko, jól kijönnek majd egymással ^^ Jun-chan is remek volt, amikor ráköpte Kyouske festményére a sörét. Hachiko szülei iszonyatosan röhejesek, és érdekes módon fejezik ki, hogy törődnek a lányukkal XD

Sajnos Nanának nem volt most sok szerepe ebben a részben, mert végig ott depizett az üres szobában…. De a levél, amit Hachiko írt neki, egyszerűen csodálatos! Ren-nek igaza van, amikor azt mondja, hogy az egy szerelmes levél, és nem egy búcsú levél.

Amit sajnáltam, hogy Shin nem énekelte el Eric Claptontól a Layla-t. Természetesen egyértelmű, hogy azt játszotta Reiranak, de akkor is kíváncsi lettem volna, hogyan adják elő azt a számot, mert az nagyon jó! Mondjuk hát Eric Clapton, szóval kevés esély van rá, hogy rossz legyen ^^

Örömködés: az opening és az ending is Anna Tsuchiya szám! Yay! ^^ Anime News Network alapján a következő ending Olvia Lufkin lesz… nem baj, őt is szeretem ^^

Nos, akkor most hogy megnéztem ezt a részt, elolvasom a legújabb lefordított manga fejezetet is ^^

14 hozzászólás to “Nana 37. epizód”

  1. bssm szeptember 22, 2008 - 4:50 du. #

    ano..szia!én kb egy fél éve lettem NANA fan viszont van egy kis problémám!!!a részeket végignéztem feliratosan a 47.ig mert ugyebár az anime addig van!olvasván egy két leírásod arra jutottam hogy ha nem nagy kérés elmesélnéd onnantól a lényeget ahonnan befejeződik az anime? mert elkezdtem olvasni a mangát de nekem csak angolul van meg és nem mindent értek és ez a jelen jövő váltakozás nagyon bekavart és már tiszta depis vok hogy nem tom mi van!!!ha küldenél egy levelet az email címemre hogy mi is történik és mi a végkifejlett…..Istenemre mondom bármit megteszek!!!
    remélem nem haragszol hogy csak így letámadtalak de már nemtudtam mi tévő legyek!!!próbálkoztam fordítással de csak rosszabb lett….nagyon kérlek…SEGÍTS!!

    üdv:bea

  2. yai október 23, 2008 - 9:30 du. #

    pff… szörnyű vége van az animének… sok kérdést hagy hátra maga után és lelkileg egyáltalán nem nyugtatja meg az embert ez a befejezés.
    A “szerelmes levél” és az összes többi jel utal arra milyen erős és hát “furcsa” kötelék van a két Nana közt, mivel mindenki (olvasók,anime/manga szereplők) tudja ezt nem értem mért hagyják egymást szenvedni. Fáj látni ezt és az eleinte vidám színezetű történetből végül egy depressziós dráma lesz…
    Remélem hamarosan kiadják a folytatását, mert ez így nem végződhet!!!4

  3. Angelus június 22, 2009 - 8:26 du. #

    Összesen két olyan animét tudok felhozni, ami szenzációsan indult, de a végére már árnyéka sem maradt a kezdeti önmagának. Ezek az Inuyasha és a Nana. Nem bírtam megállni, és előrenéztem mindkettőnek a végét. Semmi önkritika, semmi küzdeni akarás. Komatsu Nana az én szememben a gyáva, saját lelkét eladó porcelánasszony mintapéldánya. Az anime lezárása pedig mészárosmunka!

  4. Veres Zsuzsanna július 20, 2009 - 4:34 du. #

    Nagyon köxönöm hogy ilyen sok mindent megtudtam nanarol én még csak most letem rajongo de igazán nagyon szeretem és én nem tartom gyávának hachikot mert csak a saját életét szeretné rendbe hozni nekem ő a kedvencem és takumi szerintem sokal joban ösze ilenek mint nobuval de ezt mindenki máshogyan gondolja nagyon szeretnék mégtöbet megtudni ha segitenél igazán jol esne kérlek mond meg mi lesz a vége nana és takumi kapcsolatának és a babának
    KÖSZÖNÖM!!!!!!!!!!!!!

    • Sunyi Nyufi július 21, 2009 - 2:36 de. #

      Mindannyiukat elrabolják az ufók.

      • black87 július 21, 2009 - 2:54 de. #

        Köszönöm Nyufi, nem csalódtam benned 😀

      • Sunyi Nyufi július 21, 2009 - 7:33 de. #

        Ahogy mondani szoktam: az ufó és a balta mindenre megoldás… Mert ha valaki nem hiszi el, hogy ufó, akkor jön a balta…

  5. pintér szabina augusztus 2, 2009 - 4:47 du. #

    Am
    Mondok v mi érdekeset találkozhattatok vele már máshol is
    Az unokatestvérem eggy osztálytársa nagyon szeretei azt a sorozataot és a 27. -28. epizód nem végződik valami fényesen mert nana felhivja takumit h látni akarja és el is megy hozzá nana koncert utéán és az azt követő megbeszélésután felmegy nanához és látja a tömérdek sok kaját ez elszomorítja a földön térdel és sír a másik anan pedig atkumi karjaiban van
    Ez annyira megrázta a kislányt lelkileg h most vasárnap van ö már várja a pénteket h lthassa és szomorú folyton annak a zenéjét halgatja és nem tud aludni 😦
    Ez eggy mellékhatás ..
    Éppen ezért figyelmezetetem a rajongókat h ez megtörténehet de ez csak egy mese és nem valóság hű

    • Sunyi Nyufi augusztus 2, 2009 - 5:15 du. #

      Először is, ez nem mellékhatás. Mellékhatás az, ha a náthára szedett gyógyszertől hánynod kell, ez határozottan nem olyan.

      Másodszor: Kíváncsi lennék, hogy az említett lány hány éves. Mert ha 14 alatt van, akkor ez megint csak engem igazol abban, hogy a korhatároknak igen is van valami értelme. Ha viszont e kor felett van, akkor szvsz nem tartozik a társadalmunk értelmesebb részéhez. Bár még mindig nem olyan durva, mint amikor az emberek visszakövetelik a Dallas-ba Bobby-t, vagy pénzt gyűjtenek Esmeralda szemműtétjére meg Isaura felszabadítására. De megjegyzem, hogy azok az emberek is valószínűleg így kezdték.

      Harmadszor: a valósághű nem a legjobb szó, mert a Nana eléggé valósághű olyan szempontból, hogy a karakterek reakciói logikusak, és a jellemükhöz igazodnak. Bár gondolom, hogy te is inkább azt akartad mondani, hogy ez nem valóság. Mert tény, hogy nem az.

  6. Angelus augusztus 12, 2009 - 9:27 du. #

    A 20.-21. rész után az egész egy latin-amerikai mintájú szappanopera lett. Ami pedig Hachikót illeti, az egész élete csak tengődés és szenvelgés, másokra akaszkodás és céltalanság, felelősségtudat vagy értékrendi stabilitás nélkül, némi képmutatással. Szegezzen pisztolyt a halántékának az ilyen üreslelkű szellőtől-hulló!

  7. kaname február 7, 2010 - 5:46 du. #

    én birom hacsit picit ojan gondolkodásu mint én egész anime alatt dezsavüm volt hacsi gondolkodási modja miatt én már láttam végig és a vége nagyon rossz lett nem ijen depis befejezést kelett volna neki adni

  8. Sunyi Nyufi február 7, 2010 - 9:39 du. #

    Megkegyezném, hogy a fenti kommentet csak azért engedélyeztem, mert nekem annyira fájt, hogy ezt gondoltam megosztom a nagyérdeművel is.

  9. Angelus április 2, 2010 - 7:26 du. #

    A vegytiszta emberi képmutatás a hétköznapok világából:

  10. Angelus augusztus 23, 2011 - 8:49 de. #

    Pénzbe fogadnék, hogy az animének nem lesz 2. évadja.

Vélemény, hozzászólás?

