Lucky Star Episode 2

18 ápr

A második rész-t a Touka Gettan után néztem meg először tegnap éjjel… Nem kellett volna ^^’ Ma meg néztem újra, és sokkal, de sokkal jobbnak ítéltem meg mint, akkor (ez valószínűleg nem csak a Touka Gettan utóhatása miatt volt, hanem a rossz felirat miatt, amit azóta javított a fansub team). Nem annyira jó, mint az első rész, de ez is egész jó.

Az opening szerintem még mindig fantasztikus XD Megmutattam egy barátnőmnek, aki közölte, hogy nem hiszi el, hogy ez csak másfél perc, mert sokkal de soooookkkaaaaal hosszabbnak tűnt neki 😀

Ebben a részben még megismerkedhetünk Tsukasa és Konata tanárával. Kuroi-sensei se túlságosan egy normális szereplő… főleg azok után, amit a mangában olvastam róla ^^ Leginkább az Azumanga Yukari-sensei-éhez hasonlítanám, de azért annyira nem lusta, sőt szerintem Kuroi még szeret is tanítani.

Az epizód legeleljén belpillantást nyerünk Tsukasa és Kagami otthonába, illetve abba, hogy hogyan töltik a szünidőt. Tsukasa átlagban 15 órát alszik egy nap. Ez nem meglepő, mert gondolom mindenkivel megesett már, hogy egy szabadnapján nem kel fel dél előtt. Azt azonban viszont kétlem, hogy előző este 9kor már lefeküdt volna 😀 Kagami természetesen teljes ellentéte Tsukasa-nak, és 7kor kel. Na, azért ez se normális szünidőben ^^’

Kagami még mindig iszonyatosan tsundere, bár ebben az epizódban inkább tsuntsun, mint deredere, de nem baj, én így szeretem ^^ Konata természetesen le akarja róla másolni a házit… Erről akaratlanul is az Ichigo Mashimaro jutott eszembe, ahol ugye Miu folyton Chika-ról másol 🙂

Az epizód csúcsa szerintem az volt, amikor Miyuki-nak fájt a foga, és kielemezték, hogy miért nem szereti Miyuki és Tsukasa a fogorvost (főleg a fúró hangja miatt). Konata meg ráébredt, hogy a pasik biztos imádják a fogorvost, mert a fúró király! Főleg, óriásroboton XD És a csinos asszisztens pedig moe, szal a fogorvos egyértelműen férfiaknak való.

Utána a lányok elképzelik, hogy milyen lenne a nőknek való fogorvos:

De Miyuki foga ennek ellenére még mindig fáj 😀

Másik csúcspont, amikor versenyt rendeznek, hogy ki tudja a leghülyébb pofát vágni (mert az kapja a maradék naggets-et). Konata egyértelmáen győz… de milyen arrcal? Nem mutatják… ha tippelni kell, szerintem azzal, ami a promóban van 😀

Természetesen ebben a részben is sok utalás van más animékre (poszter, amin egy Shuffle! karakter van, egy dala a Suzumiya Haruhi no Yuuutus-ból), de a legjobb mégis az volt, mikor Konata Tsukasa-t kérdezgette, hogy mi számít rendes könyvnek.

Konata munkát keres magának. Tsukasa és Kagami találgatnak, hogy vajon hol dolgozhat… Könyvesbolt? Szupermarket? Gyorsétterem?

Végül megkérdezik Konata-t, akinek a válasza: “Tada no kosupure kissa.” vagyis “Csak egy cosplay teázó.” XD

Zárásnak egy újabb Lucky Channel a fantasztikus Akira-samával! Akira-sama daisukiiiii! XD Szegény segédje, akinek a nevét elfelejtettem, sokat fog még Akira mellett szívni szerintem 😀

Az ending továbbra is Konata karaokéja, oh yaeh XD

Lucky Star, egy anime, aminek semmi értelme, és épp ezért szeretem ^^

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

