Nana 38-39.

24 ápr

A kedvenc részeim ^^ De most komolyan… imádom ezeket a részeket, és nem csak azért, mert most Nana érzéseibe nyerünk betekintést, és nem Hachi-éba, hanem ezen a ponton a történet igen felgyorsul.

Nana és Ren együtt töltik az éjszakát a 707-es lakásban, majd Nana azt tervezi, hogy meglátogatja Hachi-t, aki viszont épp Shin-nel beszél meg találkát. Ren kocsival elviszi Nana-t a vasútállomáshoz, hogy vehessen két epermintás poharat… Csak hogy miközben mennek az autóhoz az esőben, egy riporter lekapja őket…

Nana megérkezik Hachi-ék épületéhez, elhatározza, hogy akármi is történik, akármennyire is jóbarátok Nobu-val, ő Hachi mellett tart ki, mert egy hős feladata, hogy a hősnő mellett legyen.

De Hachi ekkor már nincs ott ^^’ Ráadásul mivel nem tudja Takumi vezetéknevét, ezért még a csomagot sem hagyhatja ott nekik, ugyanis a recepciós folyton közli, hogy a 302 apartman jelenleg üres… Nana egy csöppet ideges lesz ettől, és csak kicsivel kezdi el mégjobban utálni Takumi-t 😀

Shin és Hachi találkoznak egy kávézóban, és Hachi elmeséli a fiúnak, hogy mi történt. Természetesen Shin az javasolja, hogy vetesse el a gyereket, mert Takumi úgysem fogja elismerni, ha nem az övé. A beszélgetés vége volt szerintem az egyik legszebb pillanat, amikor Shin halkan megjegyzi, hogy bárcsak ő is Hachi gyereke lenne.

Ezután megtudjuk, hogy Shin anyja öngyilkos lett, miután megszülte őt, és hogy az igazi apja ismeretlen. A csúnya gonosz média viszont forral valamit, ami előreláthatólag nem lesz jó sem a Trapnest-nek, sem a Black Stones-nak.

Hachi és Shin búcsúzkodnak az állomáson, majd Hachi megkérdezi, hogy Nobu hogy van…

Ezután láthatjuk, amint reggel Shin Nobu lakásában bekapcsolja a tévét, és magukat látja benne ^^’

A 39. rész tele van újságírókkal, akik megpróbálják megtudni, hogy Ren és Nana között pontosan mi van, és megpróbálnak Nana-ból kicsikarni egy interjút, amivel csak az a probléma, hogy ő az egész felhajtásról nem tud semmit, mivel nincs se tévé, se telefon a 707-es lakásban ^^’

Hachi első reakciója, hogy Nana-hoz akar menni, de Takumi közli, hogy ő egy “kívülálló”, és inkább be kéne fognia, nem pedig hülyeségeket csinálni. Hachi leordítja Takumi-t, hogy ő nem is normális emberi lény, ha ennyire hideg, mire Takumi azzal reagál, hogy akkor ne menjen hozzá feleségül, mert ha ő tényleg ilyen, akkor nem lesznek képesek ketten rendesen felnevelni a gyereket…. Hachi mégis taxiba száll, és indul a régi lakása felé. Közben felhívja Junko-t, aki természetesen egyből azt kérdezi, hogy Takumi az a Takumi-e ^^’ Hachi végül sírva ismeri be, hogy az egész esküvő dolog nem csak a gyerek miatt van, hanem mert ő tényleg szereti Takumi-t, még akkor is, ha Nobu-val sokkal jobb párt alkotnak.

Kyouske azonban rávilágít a tényre, hogy Hachi-nak most tényleg nem szabad Nana-hoz sietnie, lévén hogy a reporterek már ellepték az épületet ^^’

Kawano-san megkéri Nobu-t és Shin-t, hogy azonnal pakoljanak össze, mert egy hotelban (tudva, hogy milyen is lesz a hotel, ez lol XD) szállásolják el őket a média elől. Nobu teljesen ki van akadva, nem érti, hogy ki és miért csinálja ezt, miért akarja őket előbbre juttatni…. Shin viszont másképp állítja be a dolgot: nem feltétlen segíteni akarnak az együttesnek, hanem inkább tönkretenni, hiszen mindenki tudni fogja, hogy valaki szándékosan adott videót a koncertjükről a tv-nek.

Yasu hamarosan megjelenik Nana épülete előtt, ahol áttört a riporterek tömegén, majd végül nyilatkozik: “Ha annyi felesleges időtök van, hogy itt ácsorogtok, és mások kertjében áskálódtok, inkább növesszetek virágot a sajátotokban.” 😄 Yasu kakoiiiiiiiiiiiiiii 😄

Naoki és Reira nézik a tévében a híreket:

Ren-t a lemezcég külfödre küldi… Mondjuk másnap a többiek is utána mennek, szóval ő csak előbb lép le. Az asszisztense próbálja meggyőzni, hogy inkább csináljon valamit, mert nem hagyhatja csak úgy itt a nőt, akit szeret. Ren kifejti, hogy ők már nem csak hobbiból zenélnek, és hogy az együttes nem csak Takumi-ból áll, hanem rengeteg más emberből, akik mind miattuk dolgoznak. Most inkább ezket az embereket kell megvédenie, nem azokat a régi barátait, akiket évekkel ezelőtt hátra hagyott.

Ezután Yasu kikíséri Nana-t az épületből a taxihoz. Természetesen a riporterek rájuk szállnak egyből, majd Nana végül úgy dönt, elmondja, amit akar. Amit mindenképp nem akar magában tartani az nem mást, mint egy üzenet Hachi-nak, hogy valóra váltja a lány kívánságát ^^

The End… legalábbis egyelőre ^^

Amúgy érdekes az animét úgy nézni, hogy a manga már sokkal előrébb tart. Főleg azért, mert most olvastam el a mangából Takumi történetét, ami Takumi és Reira múltjáról, és Takumi Reira iránti érzéseiről szól. Őszintén megmondom, hogy én nem szeretem Takumi karakterét, mert rideg, számító, csalfa és erkölcstelen, de főleg azért, mert valamennyire áltatja Reira-t. De a manga után valahogy jobban meg lehet érteni őt is, és hogy mennyire tragikus az ő sorsa is. Igazából még azt is meg lehet érteni, hogy miért akarja Hachi-t annyira magának. Hiszen Hachi tényleg egy olyan szereplő, aki kedvességével, optimizmusával, törődésével képes segíteni azokon, akikkel nem volt túl kedves az élet….. Imádom ezt a mangát, és az animét is ^^

16 hozzászólás to “Nana 38-39.”

  1. Yume január 13, 2009 - 9:06 de. #

    Mikor fogod folytatni? Nagyon szeretem ahogy írsz az anime-ről és ez amúgy is abszolút kedvenc nálam a Maria-sama után!

    Köszi!

  2. Kumiko június 23, 2009 - 7:50 du. #

    Hol nézted meg ezeket? Mert a 36.résztőlnem találom magyar felirattal:(

  3. Bee-zu június 24, 2009 - 3:32 du. #

    Szia Kumiko!

    http://www.nanamanga.gportal.hu/

    innen le tudod tölteni az animet, a magyar feliratot hozzá meg a http://www.naruto-kun.hu/feliratok/news.php oldalról.
    Sok sikert. 🙂
    I (L) Nana 🙂

  4. Angelus június 30, 2009 - 5:07 du. #

    Első 20 rész: kiváló

    A sorozat többi része: vontatott

    Utolsó rész: vérforrasztóan trehány!

  5. bibi július 4, 2009 - 8:41 du. #

    szerintem nagyon jó hol láttad ezt én egyszerűen nem tudok várni …kiugrok a bőrömből…rendesen ha mondjuk nem gond akkor le tudnád írni,hogy honnan tudod mind ezt!!előre is köszi!!^^ xD Bibi

  6. Angelus július 23, 2009 - 10:52 de. #

    bibi: A youtube-n meg még egy másik video-honlapon, aminek a címe most sajnos nem jut eszembe.

    Amúgy meg…szerintem a vége felé Hachi nem a terhessége vagy Takumi miatt válik borongósabb lelkületűvé. Inkább talán szembesült vele, hogy igazán sosem fog Nana világához tartozni, hiába szorgoskodott a banda másodszori beindulásában. A Blast tagjait nem pusztán barátság köti össze, hanem az életcéljuk, az erőfeszítéseik, közvetve tehát a sorsuk. Szerintem ez ösztönözte és lelkesítette Nana alakjában Hachit. Ezzel most biztos egyedül maradok, de én a sorozat legvégén nem éreztem, hogy a jelleme formálódott volna a legelejéhez képest. Ellenkezőleg: tompult.

  7. Sachiko augusztus 2, 2009 - 8:50 de. #

    én utálok olvasni de ahogy megírtad már nem bírtam abba hagyni az olvasást 😀
    Én a mangát nem ismerem de nem is akarom tudni milyen mert animében akarom végig nézni.

    aláírás: Óriási Nana fangirl, Sachiko fangirl, és Shinichi fangirl (L)

  8. Kurama augusztus 6, 2009 - 4:05 du. #

    Ez fantasztikus most olvasom először ezt és megdöbbentet!
    Álmomban se gondoltam volna h Haci terhes lesz pláne nem attől az undorító Takumi-tól!!!
    Szerintem Nobu igen rendes fiu és nem értem Hachit hogy még ezelőtt a botrány előtt miért nem vetett véget ennek az egésznek!a mostani Animax-es részek pont jók lennének rá hogy megtegye!Nem Takumi hoz hanem Nobu hoz kellett volna menni azon az északán….

  9. sss augusztus 7, 2009 - 9:09 du. #

    Imádom a Nanaát!!!!

  10. Hachi szeptember 9, 2009 - 7:15 du. #

    Nemrégiben néztem meg az élőszereplős filmváltozatát is, mert már nem bírtam tovább Nana nélkül 😀 hát sajnos magamra találok Hachiko személyében :S én sem tudok választani 2pasi közül, mondjuk az egyikkel járok egy Nobu félével már lassan 1,5éve és van egy Takumim is, de ne értsétek félre én nem csalom meg az én Nobumat 🙂 az a problémám nekem is, hogy ő messze lakik tőlem a T. meg itt lakik a városomban ahol élek és majdnem minden nap látom őt… N meg nagyon hiányzik, nagyon szeretem tényleg nagyon jól megvagyunk, de félek ha elkezdünk mind a ketten dolgozni akkor elszakadunk egymástól. Jó költözzek hozzá, de én nem akarok abba a városba költözni….túlságosan zsúfolt, hangos és büdös nekem…pedig nem vagyok finnyás, de én a nyugodt kisvárosokat szeretem nem pedig a zsúfoltságot, a villamoszakatolást, rohanást a megbízhatatlan félelmetes embereket…még a végén mangát rajzolok az életemből 😀 minden esetre remélem, hogy rendeződnek a dolgaim…bocsánat, hogy zaklattalak titeket ezzel, de le kellett írnom, hogy én is tudom, hogy mi lenne jó a manga beli Komatsu Nana-nak és nekem is, de hát ez van…

  11. nana2 szeptember 13, 2009 - 3:12 du. #

    naon jo az elso par resz de utána egyere rosszabb!!! de attol nézem!!!!

  12. Kicsi Shin szeptember 14, 2009 - 4:40 du. #

    ha kiváncsiak vagytok a nanára minden pénteken az animaxon 9óra 15 perctős 2 részt adnak és magyar szinkron is koooooooooooooool. köszi és szivi.

    ja amugy kirááááááááááááááály a leirás minden tiszeletem.
    alig várom hogy az a k*csög takumi otthagyja hachit mert utana megin nobuval jön össze az alényeg csak az ..

    (szerkesztve: Legközelebb elég lesz egy komment is, nem egymás után 5 darab, a Takumi-s baromságot meg töröltem, mert értelmét nem láttam annak, hogy magadnak szólsz be. – by Sunyi Nyufi)

  13. Angelus szeptember 30, 2009 - 8:23 de. #

    1.-22. rész: érdekfeszítő
    23.-37. rész: szappanopera
    38.-45. rész: érdekfeszítő
    46.-47. rész: szappanopera

    Ez a tendencia áll fent. Az életszerűség időszakosan a telenovellák csöpögősségébe fullad. Komatsu Nanát nyilván Tsukino Usagi 20 éves kiadásából farigcsálták: teljesen akaratgyenge, elvek nélküli, másokra akaszkodó bőgőmasina, aki inkább becsapja és ámítja magát, semmint önkritikát gyakoroljon vagy fejlődni akarjon lelki vonatkozásban. A rengeteg ábrándja végül mind valóra válik, de olyannyira gyenge erkölcsi bizonyítvánnyal remekel a széria legvégén, ami a való életben nem szégyenletes, hanem felháborító volna! Nem akarom elhinni, hogy a japán nők ilyen szellőtől-hulló porcelánasszonyok, mint amilyen ő, mert ezt sugallja a sorozat. Nem, ha egy nő arra építi az életét, hogy mindig – anyagilag és pszichésen is másokra akaszkodjon, akkor minden mosolygásával együtt is csak egy ordas szuka.

    Komatsu Nana a leghitványabb női főszereplők egyike, akivel animében eddig találkoztam.

    • Angelus február 4, 2011 - 8:00 du. #

      És ezt bármikor kész vagyok érvekkel alátámasztani.

      • Sunyi Nyufi február 4, 2011 - 9:46 du. #

        Way too necro…

  14. normi szeptember 26, 2011 - 10:21 de. #

    it’s so fun like Hell! i love it!

Vélemény, hozzászólás?

