Cikk a Sakuracon-ról az Index oldalán

8 máj

Az Aoianime fórumán találtam a linket a cikkhez, elolvastam a cikket is, meg a fórumon a hozzászólásokat is, és hát gondoltam, én is véleményt foglalok a témával kapcsoaltban ^^

Egyértelmű, hogy a cikk írója nem jártas az anime-manga világban… vagyis inkább azt mondanám, hogy nem képezi részét a rajnogói tábornak.

“A mangáról valahogy elsőre nekem nem egy üvöltésbe belemerevedett, bezselézett hajú nindzsa jut az eszembe, hanem egy természetellenesen nagy szemű diáklány, térdzokniban, fehér blúzban és kockás szoknyában.”

Na hát igen, kinek mi ^^’ Nem mondom, hogy ez elahamrkodott dolog lenne, mert a cikkíró még mindig jobban áll hozzá a dologhoz, mint apám, aki minden rajzfilmet hülyeségnek és gyerekesnek tart…. Ennek ellenére persze a Vukot megnézi sokszor dvd-n, meg letölti netről a Legkisebb Ugrifülest, de azért az anime az vacak, na peeeeersze.

“Nem én tehetek róla, hanem a japán popkultúra.”

Na ezzel viszont nem értek egyet ^^’ Mert az ugye egy dolog, hogy a Magyarországra az a Sailor Moon-os meg Dragon Ball-os kép szűrödött be a mangákról/animékről többnyire, de ha utánanéz az ember egy kicsit, akkor szerintem ez a kép eléggé hamar eloszlik. Vagy csak én vagyok olyan, hogy ha valami felkelti az érdeklődésemet, rákeresek neten, utánaolvasok meg ilyesmik?

Amúgy hát igen, a cikk nagyrésze a cosplay-ről szól, nem is igazán magáról az anime rajongókról. Mert hát én is rajongónak tartom magam, de igazából még sosem éreztem magamban késztetést arra, hogy beöltözzek. Haveroknak is mondtam, hogy max egy nyuszi jelmezt vállalok be 😄 De azért azt is csak csoportosan 😀

“Hogy miért játszanak képregényesdit egészséges tinédzserek, ahelyett, hogy kannás bortól részegen fetrengenének a No Thanx koncertjén?”

Mert mi a fenének vegyek piát (főleg kannásat), ha anélkül is remek lesz a hangulatom, ráadásul nem kockáztatom meg, hogy másnap fejfájással ébredjek? 😀 Amúgy meg hát a cikk végében tényleg leírják, hogy azért a sok hülye irányzat közül még az anime rajongóké a legelfogadhatóbb, mert nem roncsolják magukat, nem krónikusan depressziósok, és alapvetően a hülyeségükkel nem zavarnak senkit. Ez így is van ^^ Legyünk büszkék arra, hogy idióták vagyunk! ^^ Én legalábbis az vagyok 😀 Barinőm, akivel voltam conon mondta, hogy azért szeret ilyenekre járni, mert itt legalább nem érzi azt, hogy mindeki más idiótának nézi a hobbija miatt, mert a többi ember ugyanúgy van vele, és ők is idióták ^^

Tehát végeredményben a cikk eléggé szarkasztikus, mégis pozitív szerintem ^^ Mondjuk azt nem tudom, hogy mi baja konkrétan a szerepjátékosokkal, mert én az is vagyok, és szerintem az a csapat még egy fokkal idiótább, mint az anime-fanok 😄 Celeir Annún rulz 😄 Na de szóval tényleg… a cikk nem negatív, de ha az lenne, kellene vele foglalkozni? Nem. Miért? Mert alapvetően nem kell törődni azzal, hogy az emebrek többsége mit gondol. Szerintem az életben csak azok véleménye számít, akik fontosak számodra: barátok, család. Az én esetmben apám annak ellenére, hogy nem szereti az animét vagy a mangát, nem különösebben zavarja…. talán inkább még örül is neki, mert még egy dolog, amivel cikizhet 😀 A barátaim többsége viszont szereti az animéket, még ha nem is annyira jártasak benne… A többi ismeretlen ember véleménye meg nem számít.

Ja, és conra járni jó, mert találkozol csomó érdekes emberrel, ihatsz aloeverás üdítőt, vehetsz csomó szép mangát, és megállíthatod a copslay-eseket a folyosón, hogy “Jajj, bocsi, csinálhatok egy képet!” 😄 Amúgy nekem a legeslegjobban a cosplay-esek közül az a lány tetszett, aki Suiseiseki-nek öltözött a Rozen Maiden-ből ^^ Szerintem az a ruha iszonyatosan jó volt, meg a haja is hozzá meg minden ^^

Kép, amit nem én csináltam, és engedélyt se kaptam hozzá, hogy linkeljek, de mind1 😄

Kép 2 ^^ 

Vélemény, hozzászólás?

