Ichigo Mashimaro manga 1. kötet

12 máj

Oh Istenem… igen, fangirl vagyok, és mindent imádok, ami az Ichigo Mashimaro-val kapcsolatos 😄 Még két dráma cd-t is letöltöttem, bár ezekkel nem sokra megyek, mert hét még mindig nem értek japánul… De azt tudom, hogy az egyik cd-n a 4 leányzó idol akart lenni, és Nobue lett volna menedzserük, mindezt azért, mert állítólag Anna-t felfedezték, de aztán ha jól vettem ki, valami béna reklámban szerepelt csak ^^’ Mondjuk abban a legjobb az volt, hogy amikor gyakoroltak Anna-nak angolul kellett rappelni… mármint úgy értem, hogy Noto Mamiko-sama angolul rappel 😄

Na de térjünk rá a mangára, amit nagy nehez sikerült beszerezni. A nehézség tulképpen az volt, hogy a Sakuraconon vehettem volna át vasárnap, de én nem voltam ott, ezért írtam az Animeboltosoknak, hogy nem leszek… De aztán kiderült, hogy egy haver ott lesz, és ő átveszi nekem, na aztán jöttek a különböző email váltások… Végül tegnap, amikor haverom (mégegyszer köszi Tomi ^^^) épp áthozta nekem a mangát, amikor kaptam egy levelet Animebolttól, hogy remélik, megérkezett hozzám a manga 😀 Időzítés rulz ^^

Nos, az első kötet… hát eléggé nem tükrözi még azt az iszonyatosan jó Ichigo Mashimaro stílust, amit mindannyian imádunk. A rajzolás is sokat változik a kötet végére, eleinte nehezen áttekinthető, hogy ki kicsoda, ráadásul Miu sem olyan igazán Miu-s…

Nos tehát akkor nézzük is, hogyan változnak a szereplők:

Matsuri semmit sem változik, ő már az elején úgy nézett ki, ahogy később is.

Chika haja néha változik, főleg a fufruja, de úgy különösebben más nem.

Nobue, aki a mangában 16 éves, először hosszú hajú és szőke, majd később lesz fekete és rövid hajú és fekete.

Miu változik a legtöbbet… Először még nincs is copfja, aztán lesz, aztán barna lesz.. aztán meg már végül az a Miu, akit mi is ismerünk és imádunk ^^

Ezen változások oka, hogy Barasui az első fejezeteket jóval régebben készítette, mint az utolsókat, ráadásul akkor még nem is gondolt arra, hogy ez folytatásos lesz ^^’

A manga elinte már valamennyire ismerős történetket foglal magába, mint pl Nobue születésnapi ajándékának készítése. Ennél a résznél bepillantást nyerhetünk Miu felettébb érdekes logikájába ^^

Továbbá szerepel még benne Miu “independet project”-je, amikor a többieket figyeli meg, itt ugyan nem kamerával ^^’ Egy másik ismerős sztori, amikor lemennek sportolni a parkba… bár a mangában ez egészen addig vezet, hogy kendózni kezdenek… Képzeljétek el Miu-t egy kendo karddal 😄 No meg persze ott van a strandos jelenet is, amikor Matsuri-t úszni tanítják.

Természetesen van jó pár olyan momentum, ami az animében nem szerepelt. Például az, hogy Matsuri utálja Miu-t, mert Miu folyton kigúnyolja a “fehér”, vagyis hát gondolom, inkább szőkés haja miatt. Mondjuk a legeslegjobb, amikor Nobue eldönti, hogy le fogsz szokni a cigizésről, mert:

Persze ez nem megy olyan könnyen, és még az osztálytársai is közlik vele, hogy ez neki nem fog menni ^^’ Nobue is rájön, hogy ő igazából mindig cigizik, még az órán is 😄

Ami még iszonyatosan jó volt a mangában, hogy a fejezetek elején/végén láthatunk egy kis bemutatót, hogy a szereplők milyen ruhákat viselnek a négy különböző évszakban.

Az egyetlen, ami határozottan hiányzott a műből az Anna-chan, de ő csak a második kötetben jelenik meg ^^’

Összesítve: Nem olyan jó, mint az anime, de azért nem sajnálom, hogy megvettem, mert ezen is hangosan röhögtem 🙂

Vélemény, hozzászólás?

