Touka Gettan game

5 jún

Muwhahaha lol 😀 A japánok megint nem tudnak angolul, “Cansel” 😀

Amúgy a játékba magába még nem nagyon kezdtem bele, mert én hülye letöröltem az Oh Text Hooker-t valamikor a gépről, és most neten meg behalt az oldaluk 😦 Szóval ha valaki rendelkedzik Oh Text Hooker-rel, nyugodtan elküldheti nekem emailen az email címemre 😛 😀

Reklámok

4 hozzászólás to “Touka Gettan game”

  1. traumus június 7, 2007 - 9:14 du. #

    Lehet, hogy már észrevetted, de azért szólok: újra működik az oldal.

  2. sunyinyufi június 7, 2007 - 9:30 du. #

    Yay! Arigatou traumus ^^ Totál nem vettem észre, mert elmerültem a Shrek 3-ban meg a német lexikológia szépségeiben ^^’

  3. traumus június 7, 2007 - 10:13 du. #

    Szívesen.
    Nekem is meg kellene már nézni a Shrek 3-mat. Itt csücsül a gépemen már egy ideje, de még nem szántam rá magam :).

  4. sunyinyufi június 7, 2007 - 10:47 du. #

    Érdemes megnézni… Bevallom azt hittem, hogy ez a harmadik rész már vacak lesz, mert hát mégi meddig tudják húzni a dolgot… De nem gíy lett ^^

Vélemény, hozzászólás?

