Japán-magyar klikkháború – 4. forduló vége

6 jún

Igaz, hogy a szerver sokáig halott volt, és igaz, hogy sokáig féltünk attól, hogy majd hirtelen beindítják, és egy jól ütemezett ellentámadással a japánok megint legyőznek minket… De nem így lett! Nyertünk! ^^ Ez a forduló a miénk! Igaz, nem sokkal, de nyertünk ^^ Következő fordulóban jobban el kell húznunk a japánokat, szóval senki ne feledje: 5. fordulóban is, klikkre fel! ^^

Reklámok

6 hozzászólás to “Japán-magyar klikkháború – 4. forduló vége”

  1. black87 június 6, 2007 - 4:52 du. #

    nyertünk. HUPPERs ftw!

  2. shearer június 6, 2007 - 7:22 du. #

    Meddig tart még ez az őrület? 🙂

  3. sunyinyufi június 6, 2007 - 7:25 du. #

    Nem tudom, meddig tart, de örülnék, ha az egész bajnokságot mi nyernénk 🙂 Én magam mondjuk nem vagyok megszállott klikkelő, de futtatom két szálon a silentclicker-t, ha a gépnél ülök 🙂

  4. madfist június 6, 2007 - 7:51 du. #

    Ez jó, nekem még egyszer sem sikerült az oldalt működés közben látnom, pedig beszállnék én is. Bár az is elég lenne, ha az eredményeket meg lehetne nézni…. de azért HAJRÁ!

  5. traumus június 6, 2007 - 8:55 du. #

    Én naponta beszálltam 3-5ezerrel. Legomotorral 3 perc sincs 999, és még a kezed sem fárad el :D.

  6. sunyinyufi június 6, 2007 - 9:31 du. #

    Legmotor lol 😀 Én kíméltem az egeremet, mert ha jól emléxem, nincs helyette másik, legalábbis azon kívül, amit a digirajztáblához adtak, de az meg béna ^^’

Vélemény, hozzászólás?

