sola Ep. 10. – Let’s use paper ^^

10 jún

No igen, ebből a sorozatból is kihagyok most rengeteg részt blogolás szempontjából, mert lusta vagyok, vizsgáim vannak, és még egyszer annyira lusta vagyok. De ez a 10. rész az huh O_o

Igazából most a részt se írom le úgy, ahogy szoktam, mert mint említettem lusta vagyok, és lustaságom már extrém mértéket öltött 😄

Először is… yay-yay, és tudtam, hog Aono is yaka, már megmondtam az eljén ^^

Másodszor… Eléggé meglepődtem, amikor Yorito megkérte Matsuri-t, hogy árulja el, hogy lehet Yorito életben… Nem sokszor láttam olyat, hogy “az oké, elmondok mindent” egyelő azzal, hogy “na most hasba szúrlak” ^^’

Wow, Yorito papaírból van O_o

Hogy úgy mondjam, utólag belegondolva logikus… Mert hát Aono ugye mindig papírt használ, szóval érthető a dolog. De akkor is… Yorito papaírból van O_O

Aono megjegyzése a visszaemlékezésben szintén kíváncsivá tett.

Hmmm… ROD és Jigoku Shoujo keverék? Kár, hogy nem annyira szép, mint az a két anime, vagyis hát nekem azoknak a rajzolása jobban bejött ^^

Ami még tetszett, hogy Matsuri közölte, hogy ő a mostani Yorito-t szereti, nem a múltbélit. Lucky for you, Yorito ^^

A végén Matsuri megkéri, hogy tűnjenek el együtt a világról… Magyarán vagy le kell gyakniuk ehhez Aono-t, valami más megoldást kell találni… Bár mivel Aono eléggé makacs, szerintem a végén gyakás lesz ^^’

A következő epizód előzetesét imádtam, Koyori’s revenge! 😀 Bár szerintem Mana többet kapott, mint egyszerű headchop-ot, mert eléggé brutálisan hangzott 😀

7 hozzászólás to “sola Ep. 10. – Let’s use paper ^^”

  1. traumus június 10, 2007 - 9:21 du. #

    Igen az “előzetesen” én is nagyot derültem :D.
    Yorito meg papír. Komolyan ez a mangaka füves >__

  2. sunyinyufi június 10, 2007 - 9:23 du. #

    Én totál meglepődtem rajta O_o

    De az a gáz, hogy ilyesmiről mindig a Hayate the Combat Butler manga egyik fejezet címe jut eszembe “I love books, but I can’t use paper” 😀

  3. traumus június 10, 2007 - 10:40 du. #

    “Én totál meglepődtem rajta O_o”
    Hát igen. Az előző részek alapján már tudni lehetett, hogy nem emberi lény, de azért erre mégsem számít az ember. De legalább eredeti :D. Amúgy a manga rajzolása szerintem szebb (mondjuk egyelőre még csak 2 fejezet van angolul).

  4. sunyinyufi június 10, 2007 - 10:43 du. #

    Nekem is jobban tetszik a manga rajzolása, meg könnyen megeshet, hogy az történetileg is jobb, mert az esetek 90%-ában a manga vs anime csatában a manga nyer ^^’

  5. Lokids június 11, 2007 - 10:57 de. #

    Ez kegyetlen volt. Az előzetes még kegyetlenebb.
    Ha jól tévedek Koyori Mana huga. Akkor most meggyepálja a nővérkét vagy mi? Átment berserk módba? Ez nem a Higurashi kéremszépen.

  6. sunyinyufi június 11, 2007 - 11:52 de. #

    Hehe, szerintem előzetesnél Koyori nyugodtan átmehet berserk módba, mivel ott megengedett minden ^^ A 9. rész előzetesénél ha jól emléxem Matsuri meg Mayuko játszottak Mayuko nyuszijával, és Matsuri valami szexi pózba állítótta be… az se volt semmi azért 😀

  7. Manitu június 14, 2007 - 1:51 de. #

    “Komolyan ez a mangaka füves”

    Mondjuk a Kanon Makoto arcja után már semmin nem lepődök meg, volt néhány elméletem Yoritoval kapcsolatban, de ez nem volt közte 🙂

    A manga meg legalábbis közelebb van az NSFW-hez 😀 A templomos kardozós rész után bőszen felforgattam a netet, hogy DO WANT MOAR, de sajna csak azt a két fejezetet találtam 😦 Dynasty csipkedhetné magát (ezzel is), nem érdekel hogy vizsgaidőszak van 😀

    Nem biztos egyébként, hogy nagyon más lesz a manga története, végülis egyszerre kezdték csinálni a kettőt, és eleve úgy írta a sztorit Hisaya, hogy anime és manga is lesz belőle.

Vélemény, hozzászólás?

