Yurivison Song Contest 2007 – A verseny vége

11 jún

Eléggé szoros volt a küzdelem az elődöntőkben, sokat szenvedhetett az ember, hogy melyik párosításra is szavazzon. Szerencsére az esetek 90%-ában az nyert, akire én szavaztam yay ^^ A végső győztes pedig a Konoka/Setsuna páros legyőzésével nem más, mint Nanoha és Fate, ami valljuk be őszintén, nem a legmeglepőbb eredmény ^^’ (Az sokkal meglepődd volt, hogy ShizNat már az elején kiesett…)

Interjú a győztesekkel itt: Yuri to Boushi to Hon no Tabito

2 hozzászólás to “Yurivison Song Contest 2007 – A verseny vége”

  1. Manitu június 12, 2007 - 1:15 du. #

    hüp-hüp 😦 A végére csak kiesett a KonoSetsu páros 😦 Pedig én rájuk szavaztam. Be kellett volna izzítani pár proxyt 😦

  2. sunyinyufi június 12, 2007 - 1:23 du. #

    Én is KonoSetsu-ra voksoltam, de lehet, hogy pont emiatt nem nyertek… a 3. forduló után folyamatosan kezdtek kiesni azok, akikre szavaztam ^^””””

Vélemény, hozzászólás?

