Maria-sama ga Miteru OVA 4. fansubos megtekintés után

17 jún

Nos végre ehhez a részhez kis kijött a fansub ^^ Akkor nézzük is azokat a részeket, amiket az előző bejegyzésemből kihagytam, vagy elnagyoltam 🙂

Az elején Itsue és Yoshino valóban azon vitatkoznak, hogy Yoshino vegyen részt a váltófutásban, amit Yoshino nem tart annyira jó ötletnek, lévén hogy egész eddigi életében nem vett részt ilyen sportnapon, szóval vele esélytelen lenne a csapat. Itsue persze nagyképűen hozzáteszi, hogy a részvétel a fontos… Yoshino végül belemegy a dologba. Yumi, mint később amúgyis kiderül, a rész elején a kézfelemeléssel azt jelezte, hogy hajlandó részt venni a “scavenger race” versenyen.

Amikor Yumi és Kanako az üvegházban beszélgetnek, és Kanako azt mondja, hogy nem fél Yumi-tól, csak olyan, mintha egyik napró a másikra teljesen más személy lenne. Ekkor Yumi elő áll azzal az ötlettel, hogy az csak az ikertestvére volt, aki asztronauta lett, és most a Marson van lol 😀

Később a Rose Mansion-ben ugye Noriko megkérdezi, hogy miről beszélt Yumi Kanako-val. Yumi nem fejti ki teljesen a fogadást a többieknek, csak annyit mond, hogy versenyeznek, melyik csapat nyer. Mint kiderül, a legesélyesebb a sárga csapat, ugyanis tele van atlétákkal. Igazából a Lillian iskolai újság szerint a zöld és a piros csapat tulképpen csak azon versenyezhet, hogy melyikük ne legyen utolsó. Yoshino persze kijelenti, hogy le kell győzni a pirosakat ^^

Miután a zöld csapat megnyeri a babzsák-dobálós versenyt, Yoshino azt mondja, hogy tulképpen szerencséjük volt, amiért senki nem tartja esélyesnek őket az első helyre, mert ennek köszönhetően senki nem támadta őket, mindenki a sárga csapatra fókuszált. Yumi felveti, hogy Mami-san lehet, hogy pont azért tette bele a cikket a sárga csapatról az iskolai újságba… A kis számító ^^’

Sachiko, amikor nem nyernek a labdadobálásban nem csak azért ideges, mert vesztettek, hanem mert Rei állítólag kicsit mintha kinevette volna 😀

Miután a buzdító verseny nem sikerült jól, és utolsók lettek, Sachiko totál ideges, ezért Yumi egy dobot ad neki, hogy azon vezesse le a feszültséget, míg ő elmegy, és részt vesz a “virág-táncban”. Utána megkérdezi Sachiko-tól, hogy kidobolta-e magát, mire Sachiko közli, hogy hogy a csudába dobolhatna ő teli erővel egy táncfellépés alatt? 😀

A következő versenyszámban Sachiko-ék harmadik helyet érnek el ^^

A “scavenger race”-ben Shimako apját azért választotta az egyik lány, mert a kritérium “tradícionális japán ruha” volt, és Shimako apja épp egy temetésről jött, azért viselt ilyet. Bár ennél a résznél a legeslegjobb, amikor Shimako leguggol, a legszívesebben a föld alá bújna, és akkor hallhatjuk a szinte megsemmisítő fényképezőgép kattanást Tsutako irányából XD

…. Sachiko apja valóban csak kiugrott a wc-re az esküvőn, és siet vissza 😀

Amikor jön a váltófutás Itsue bokája már nagyon be van dagadva. A lány bocsánatot kér Yoshino-tól, aki leszidja kicsit, hogy szólhatott volna előbb is. Mikor Itsue-t kísérik az elsősegély sátorhoz, visszafordul, és kéri Yoshino-t, hogy legyen még dühösebb rá, hiszen megérdemli. Yoshino viszont elküldi a francba azzal, hogy neki ilyesmire most nincs ideje, mert keresnie kell egy új futót, és a szervezőknél is ki kell javíttatnia a névsort, ráadásul még ő maga is fut, ezért nincs ideje Itsue nyafogásával törődni.

A váltó futás… Nos itt végig a sárga csapat vezet. A zöldek Yoshino miatt nagyon visszaesnek, és az utolsók lesznek. Kanako megjegyzi, hogy ezzel tulajdonképpen a pirosak legyőzték a zöldeket, Yumi viszont azt mondja, ne kapkodja el. Mivel a pirosak elejtik a stafétát, ők kerülnek az utolsó helyre…. Persze a végén Yumi-t leelőzi Kanako, így a pirosak utolsó előttiek, a zöldek pedig utolsók lettek. De mivel a pirosak csak utolsó előttiek lettek ebben a versenyszámban, a zöldek még ígyis meg előzték őket 5 ponttal 🙂

Hmmm… úgy érezem, hogy egészen jól megértettem ebből a raw-ot ^^ Ennek a következők lehetnek az okai:

1. Túl sok japán zenét hallgattam, meg túl sok animét néztem, és már ragad rám a nyelv, mint ahogy az régen volt a némettel meg az angollal is 😀

2. A Marimite nem valami nehezen felfogható, ráadásul ez a rész eléggé “akció dús” volt, és nem a beszélgetésre koncentráltak.

3. Túlságosan sok Marimite-t néztem eddig, és mivel már kívülről tudom az első két évadot, ezért kis agyamban könnyen össze tudtam rakni, hogy mégis miről beszélnek, mert a stílusukhoz már nagyon hozzászoktam… Hát igen, fangirl vagyok, nem tagadom 😀

Amúgy szeressük ezt a részt ^^ Igaz, hogy tele van fanservice-szel alá Marimite, de ez valahogy nem zavar 😀 Ehhh, a következő epizódot csak 07.25-én adják ki… Mihez kezdek addig új adag Marimite nélkül? T_T

Reklámok

5 hozzászólás to “Maria-sama ga Miteru OVA 4. fansubos megtekintés után”

  1. Andy június 21, 2007 - 11:27 du. #

    Hali!

    Én Nem vagyok akkora Marimite rajongó, mint te, vizsont én is nagyon élvezem ezt az animét, és Yumi szerencsétlenkedéseit,:) bár a kedvenc karakterem sajna már nincs benne oly gyakran:( Satou-san/Sei-san), pedig vele volt aztán igazán vicces, és izgi:)
    No de én azt szeretném igazából kérdezni, hogy az előző leírásodban azt mondtad tudod mi fog Touko és Yumi között történni, ami biztos valami izgi, előre nem várt dolog lesz (legalábbis én nem számítottam semmire kettőjük között, és csak akkor kezdtem el ezen töprengni mikor nálad olvastam). A lényeg, h én úgy tudom, hogy már csak egy NOVA epizód várható, vagyis abban az utsóban fogják ezt így előre vezetni: h és akkor Yumi és Touko?, vagy lesz több epizód is? Ami nagyon loool lenne:))
    Egyébként nagyon tetszik a blogod, és a stílusod amiben írod az anime ismertetőket:)) Csak így tovvább!!
    Még egy kérés: még nagyon új vagyok az animék terén, még nagyon sok mindnet kell behoznom, ezért ha tudnál nekem néhány nagyon jót ajánlani, annak angyon örülnék!:)
    Utóirat: Elfen Liedet(lol), Simount(lol), Mai-Himet, Kannazuki no Mikot(lol) láttam, Noirt és Haibane Renmeit töltöm:)

  2. sunyinyufi június 21, 2007 - 11:51 du. #

    Válasz emailban ^^
    Vagy mégsem, mert szarakszik az email kiszolgálóm ^^’

    Először is: Sei rulz ^^ A legeslegjobb, és abszolút kedvenc karakter 🙂

    Az OVA-ból tényleg csak egy epizód lesz… Legalábbis a harmadik
    évadosokból. Sose lehet tudni, lehet, hogy csinálnak új évadot, hiszen kint a manga még fut, a regények se értek még véget, szóval sosem lehet tudni 🙂 Mondjuk jó lenne, ha csinálnának negyedik évadot, mert Marimite-ből sosem elég ^_^

    A Touko és Yumi közötti dolog szerintem valamilyen szinten előre látható, és igazából abból fakad, hogy Touko abszolút teljesen Tsundere ^^ Az biztos, hogy nem az utolsó OVA-ban fog történni, mert abban ugye a lányok (Yumi, Yoshino, Shimako)
    Olaszországba mennek osztálykirándulni, szóval Touko nem nagyon lesz. Lesz viszont benne elvileg Sei, Kei és Rosa Canina is, akinek persze most perpill nem jut eszembe az igazi neve ^^’

    Amúgy örülök, hogy tetszik a blog ^^ Igaz, hogy elsődleges feladata saját magam szórakoztatása, de azért örülök, ha másoknak is tetszik ^^

    Hmmm, néhány jó anime… Hát én már sokat láttam, de most csak azokat sorolom fel, amiket kiírtam dvd-re, mert úgy éreztem, hogy ezek nekem kellenek:

    Honey & Clover 1-2, Read or Die OVA és TV, Serial Experiments Lain, Kiddy Grade, Jigoku Shoujo, Shoujo Kakumei Utena (Revolutionary Girl Utena), xxxHolic, Suzumiya Haruhi no Yuuutsu, Nana, Kanon 2006, Air, Ichigo Mashimaro…. és ha tetszett a Noir, akkor utána majd nézd meg a Madlax-et is ^^

  3. Manitu június 23, 2007 - 1:40 de. #

    Szvsz jó daribig lesz még új Marimite. Mint ahogy nyilvánvalóan még nagyon sokáig lesz mindig új Gundam sorozat is.
    Yuminak még nincs soeurje (bár sejthető, hogy ki lesz, de a következő részben ezek szerint nem derül ki. Az iskolai fesztivál utánig nem is fog, ha tippelhetek…) mint ahogy Yoshinonak sem (ez viszont még teljes homály…) Aztán ott a következő tanév, bár Sachiko nélkül nem tudok Marimitét elképzelni…
    Szerintem lesz még folytatása valamilyen formában, ha nem is azonnal, de egy-két éven bellül.

    Jók ezek az ovak egyébként, csak az endinggel nem tudok megbarátkozni. Imádom KOTOKOt, de annyira nem illik ehez az animéhez a hangja…

  4. sunyinyufi június 23, 2007 - 1:54 de. #

    Uhhhh… pedig valahol olvastam anno, hogy ki lesz Yoshino soeur-je, de most nem jut eszembe, hogy hívták a lányt… Na mind1, Marimite legyen sokáig, nyár végére úygis megszerezem az első 4 regényt németül yay ^^

    Amúgy tény, hogy KOTOKO nem volt a legjobb választás, akkor már inkább kérték volna fel megint az ALI PROJECT-et, mint a második évadnál…

  5. zlay szeptember 13, 2007 - 7:54 du. #

    Egyre jobban zavar, hogy még egy részt sem láttam a sorozatból, ráadásul itt vannak az OVA-k is… Pedig az a fajta anime, amit nagyon szeretek. De most már erőt veszek magamon és elkezdem letölteni. A végén még a lustaságom miatt maradok le róla^^’

Vélemény, hozzászólás?

