Extrák… mennyire is szeressem őket ^^

29 jún

Oké, előre figyelmeztetek mindenkit, hogy ennek a bejegyzésnek megint nem lesz semmi értelme, de valamit csinálnom kell a tanulás helyett, különben felforr az agyvizem 😀

Nos szóval az extrákról lenne szó, illetve a különböző “omake”-ekről ^^ Tegnap megtaláltam az abszolút kedvenc, number 1 omake sztorimat a Mahoraba mangában 😀

Igaz, hogy nagyon sok omake-t imádok, pl a Nana omake-je egyenesen isteni ^^ De mégis szerintem ezen röhögtem a legjobban 😀 Paradise Kiss omake-je is jó volt, amiben a szereplők feldúlták Yazawa Ai házát, ellopták a laptopját meg a ruháit 😄

Kedvenc animés omake szerintem mindenképp a Maria-sama ga Miteru-é. Azok a bakik, amiket csinálnak, egyszerűen hihetetlen jók ^^ Az főleg tetszett, amikor a harmadik OVA-nál a végén Sachiko mondhatta a narrációt, de kifutottak az időből 😀

Amit még szeretek, az a külnböző mangák kiparodizálása, amit extra ként beletesz a scanlation csapat az általad letöltött fejezetbe. Ilyet csinál pl az AQS, csak hát ők a különböző baromságaikat a credit page-re teszik, és hát ott van a Lucky Star… Most olvastam el a 8. fejezetet, és hát szerintem a végén hagyomány lesz abból, hogy átírják a szöveget úgy, hogy hot yuri sex legyen a vége 😀

Nem is tudom, minek volt még kifejezetten jó omake-je… hmmm… pedig biztos volt még egy csomó, csak most nem jutnak eszembe… Na mind1, azért jöjjön még egy kép ajándékba ^^

Now listening to: meg rock – incl.

Vélemény, hozzászólás?

