4chan már megint…

30 jún

Annak ellenére, hogy most kb egy hétig nem vagyok hajlandó /a/-t olvasni, mert megint csak rádöbbentem, hogy ott mindenki idóta, és nem feltétlen pozitívan idióta, azért a nap képe mégis onnan van 😀

Now listening to: SNoW – sakasama no chou

15 hozzászólás to “4chan már megint…”

  1. black87 július 1, 2007 - 12:03 de. #

    határtalan… az emberi hülyeség. 😀
    4CHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!

  2. Sunyi Nyufi július 1, 2007 - 12:16 de. #

    Naja, 4chan amúgyis az értelem gyűjtőhelye 😀 /a-n tegnap meg tengap előtt egy tucat thread volt arról, hogy a Lucky Star vacak, és hogy ezért az a.f.k. nem fogja tovább feliratozni, erre ma reggel kijött szombat reggel kijön az fansub lol 😀

  3. black87 július 1, 2007 - 7:37 du. #

    nem szabad semmit komolyan venni ami a 4chan-ról jön. egyszer például teli volt az egész *sííp* azzal, hogy ez meg ez a mangaka halt meg. 😀

  4. traumus július 1, 2007 - 10:50 du. #

    De nem baj, mert Haruhi úgyis resetel… Én még mindig itt vagyok leragadva XD. Amúgy ez is jó, apámnak is nagyon tetszett :D.

  5. Zorg július 18, 2007 - 3:52 de. #

    Ha azt hiszitek hogy az /a/ nem semmi, akkor saját felelősségre nézzétek a /b/-t.
    Nemrég megostromolták a /b/-t és csináltak egy tiltott threadet (CP)

    és a legszörnyűbb h a modok nem voltak fenn!!! 2 napig fenn volt a thread, őrület, bár nemtom ki kezdte, de sztem megérdemlik.

  6. Sunyi Nyufi július 18, 2007 - 11:55 de. #

    /b/-t alapvetően nem olvasok, mert rosszabb, mint /a/ 😀

  7. black87 július 18, 2007 - 4:29 du. #

    Rule 1 & 2 😀

  8. Harbinger november 23, 2007 - 8:10 du. #

    Hát igen a 4chan /b/ egy elég erős hely 😀 a CPn meg ne akadj ki… szerintem az még nem a legalja…. 😀 igaz most nem tudom h sírnom kéne vagy nevetnem..

  9. /b/astard december 14, 2007 - 9:58 de. #

    CP? Legalja? Miről beszélsz, az a legjobb. XD~ Amúgy keresztkérdés: Mi lelte ma reggel a forcsánt?
    ________

    Incest is the best! Put your sister to the test!

  10. Meneter december 14, 2007 - 10:52 du. #

    Én komálom az /a/-t bár most megint szervertámadás érte, szóval uborkaszezon van télen.

  11. GARga december 15, 2007 - 6:10 du. #

    Naja.
    A 4 chan tenyleg egy rakas [insert random cuss], de megis onnan szerzem a legtobb eyecandymet.
    Mellesleg amiota anon lettem hirtelen megnott a “megnezendo.txt” listam tartalma.

    A lenyeg hogy meg kell tanulni kiszurni a hasznos informaciot.

    A 2chan-hez meg sajnos nem vagyok elegge muvelt.

    Utolagos elnezest kerek az ekezetek hianyaert. nem rendelkezem olyan klaviaturaval.

  12. Anon május 18, 2008 - 12:57 de. #

    Engem most azért bannoltak mert POSTOLTAM egy underage threadbe. nem raktam képet nem mentettem le semmit csak postoltam és két hét ban. röhejes egy szar lett a 4chan mootot seggbe fogom ezért rugni

  13. black87 május 18, 2008 - 11:13 du. #

    ejnye-bejnye, underage! de így jár aki nem tudja megvédeni az IP-jét.

  14. Anon június 14, 2008 - 3:07 du. #

    Man ur proxies!

  15. Fellow Anon július 27, 2008 - 4:27 du. #

    A 4chan nem kiscsajoknak való, hanem igazi internet super hero-knak…aki odabelép és ott surfől annak nincs joga leidiótázni a többieket mert ugyanúgy része annak az idióta community-nak….sztem.

Vélemény, hozzászólás?

