black87 :P

18 Júl

Még azelőtt töröltem a teszt bejegyzést, hogy észrevettem volna a kommentet 😛 Amúgy tudom, hogy mostanában sok ilyen szarság volt, csak hát máshogy nem tudom megnézni, hogy a Windows Live Writer jól beállítja-e a dolgokat ^^’ Amúgy csak azt akarom mondani, hogy a kommentet nem direkt töröltem ám, de még azt is megérdemelted volna, hogy mersz a tesz bejegyzéshez teszt kommentet írni?! Wanna be punnished? XDDD

nagasarete4

8 hozzászólás to “black87 :P”

  1. black87 július 18, 2007 - 4:26 du. #

    oh, igen üssss üüss úrnőm :XD

  2. black87 július 18, 2007 - 4:30 du. #

    egyszerüen kihagyhatatlan volt 😀

  3. Sunyi Nyufi július 18, 2007 - 4:31 du. #

    Talán nem kéne mondanom, de van itthon ostorom 😄

  4. black87 július 18, 2007 - 4:49 du. #

    olyat mi nem tartunk, késeket gyűjtök >_>

  5. Sunyi Nyufi július 18, 2007 - 4:53 du. #

    Nekem csak egy tőröm van, de egy kedves barátom megtanított rá, hogyan kell vele valakit tüdőn szúrni ^_^

  6. black87 július 18, 2007 - 4:56 du. #

    hát sajna nekem nincsenek ilyen jó barátaim =_=

  7. Sunyi Nyufi július 18, 2007 - 7:58 du. #

    Nekem is csak egy van, de néha még ő is sok 😀

Vélemény, hozzászólás?

