Elmentem, majd jövök ^^

4 aug

Nos akkor holnaptól én egy hétre elmentem. Senki ne lepődjön meg, ha az első kommentjét írta ide a blogra, de nem jelzi ki, ugyanis nekem az első kommentet mindig engedélyezni kell, és ezen az opción biztonsági okokból nem is szeretnék változtatni. Továbbá ha valakinek nem jelenik meg a blogban a kommentje, pedig ez már nem az első, akkor valószínűleg valami miatt felfogta a spamszűrő, szóval érdemes megpróbálni elküldeni újra a kommentet (esetleg link nélkül, haa volt benne).

Igazából kicsit félve megyek el, mert az az érzésem van, hogy mire visszajövök minden rendszer szétfog menni itthon (számítógép, internet), de reménykedjünk, hogy nem 😀 Ilyenkor lenne azért jó egy társadmin, aki legalább a blogra tudna “vigyázni”… de mind1, megpróbálok nem paranoiás lenni 😀 Bár ez egészen nehéz tudva, hogy apámat itthagyom a géppel kettesben egy hétig, amikor 2 óra latt is képes hazavágni 😀 Na mind1, majd jól leiszom magam, és akkor nem gondolok ilyesmikre ^^

Szóval: Elmentem, majd jövök ^^

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

