I’m back ^^

12 aug

Nah, hazajöttem… Amúgy fáradt vagyok, fájok meg viszketek, és szerintem 2 napot végig fogok aludni, és egy hétig fenistil gépben fürdök… De azért jó volt ^^ És a gépnek sem lett semmi baja, amíg elvoltam, csak én vagyok totál hulla már ^^ Amúgy félek, hogy nem vagyok igazi otaku, mert ebben az egy hétben egyszer se jutott eszembe, hogy “de jó lenne most animét nézni”… És még arra se foghatom, hogy túl részeg voltam ilyesmire gondolni, mert az a kevés feles nem ártott meg eléggé 😀 Na mind1, szal itthon vagyok yay, csak még kicsit regenerálódni kell ^^

Reklámok

3 hozzászólás to “I’m back ^^”

  1. black87 augusztus 13, 2007 - 5:57 de. #

    okaeri 😀

  2. Sunyi Nyufi augusztus 13, 2007 - 11:05 de. #

    Tadaima 😀

  3. shearer augusztus 14, 2007 - 10:55 de. #

    Welcome back :]

Vélemény, hozzászólás?

