Szavazás

23 aug

vote

Üdv nép ^^ Mint az sokaknak feltűnt, van újdonság az oldalon, méghozzá egy szavazás. Igaz, a WordPress-nek még nincs saját szavazó részlege, de ez nem probléma ^^ Amúgy ezt a szavazás dolgot azért csináltam, mert kíváncsi lennék olyanok véleményére is, akik mondjuk csak olvasgatják a blogot, de nem kommentelnek, meg az olyanokéra is, akik tök véletlen tévednek ide ^^

Ez a szavazás vasárnap éjfélig fog tartani, akkor zárom le, de hétfőn este majd indítok egy újat, ami szintén vasárnap éjfélig tart majd… Szal minden héten egy szavazás ^^ Az eredményekről természetesen beszámolok majd 😉

10 hozzászólás to “Szavazás”

  1. jaaku augusztus 23, 2007 - 2:13 du. #

    A Sayonara Zetsubou Sensei-re szavaztam, bár eddig csak két részt láttam belőle, de már megimádtam a Sensei-t, olyan mint én, csak még rosszabb. 😄

  2. black87 augusztus 23, 2007 - 2:33 du. #

    hát egyértelmü, hogy a Lucky☆Star -re szavaztam 😀

  3. black87 augusztus 23, 2007 - 3:31 du. #

    [off]halkan offtopicba megjegyzi, hogy kint van a torrent a Dokuro-chan második szezonjához[/off]

    meg kéne egy párat néznem ezekből az animékből, hogy normálisan tudjak szavazni, de szerintem a LS így is nyert nálam.

  4. Sunyi Nyufi augusztus 23, 2007 - 6:17 du. #

    Egyelőre az LS vezet, de nem sokkal 🙂 Én meg közben Vista-t teszek újra, szal kedvem ultrahappy -_- Na mind1, majdcsak lesz valahogy…

    Úgy hallottam, hogy a Dokuro-chan második szezon első része színvonalban jóval az első alatt van sajnos…

  5. black87 augusztus 23, 2007 - 7:59 du. #

    mindenkinek megvan a véleménye, nekem például az, hogy nem volt rossz az első rész (csak a cenzúra zavart).

  6. Sunyi Nyufi augusztus 24, 2007 - 12:43 de. #

    Majd megkuksizom, ha lesz rá időm 🙂

    Amúgy yay, feltelepült a Vista, és nem szaggatja a HDTV-s cuccot ^^

    És yay, ma olvasták a legtöbben eddig a blogot ^^

  7. Kayama augusztus 24, 2007 - 7:39 de. #

    Leszedtem meg beletekergettem, és sztem a Hayate sem lehet rossz. Dehát a L☆S akkor is a legjobb. 🙂

    Fú, Vista, az nekem nagyon nem vált be, pedig szép 😦

  8. Sunyi Nyufi augusztus 24, 2007 - 8:18 de. #

    Naja, Hayate szerintem se rossz, de azért LuckyStar mindent kiüt nálam 🙂

    Amúgy Vista-val most nincs gondom, miutn újratettem, csak a Windows Update-et kapcsoltam ki úgy ahogy van, mert tönkrevágja a jól működő oprendszert 😀

  9. norbee007 augusztus 25, 2007 - 12:28 du. #

    Lucky Star FAILED! Megnéztem belőle 16 részt, de talán kétszer nevettem, míg a Hayate-t végigröhögöm … de ugyan ez a helyzet az Umisho-nál, a Seto no Hanayome-nél, és a Sayonara Zetsubo Sensei-nél is. A Nagasarete nagyon ellaposodott, bár azon is többet nevettem, mint a Lucky Star-on. A Doujin Work-öt pedig nem ismerem.
    Tehát Hayate wins with a landslide! 😀

  10. Sunyi Nyufi augusztus 25, 2007 - 12:33 du. #

    Erre csak azt tudom mondani, hogy ízlések és pofonok ^^

    Nekem a Hayate annyira nem jön be, de talán csak azért, mert a közelébe sem ér a manga színvonalának 🙂

Vélemény, hozzászólás?

