Eredmény hirdetés

27 aug

poll1

Nos az első szavazás véget ért, és mint látható, nem sokkal, de azért mégiscsak nyert a Lucky Star ^^ Igaz furcsálom, hogy a Seto no Hanayome-ra, senki se szavazott, de mind1 ^^’ A második szavazás már fent is van, és lejár ugyanígy vasárnap éjfélkor ^^

Annyit mondanék még a szavazáshoz, hogy nyugodtan lehet ám azt csinálni, amit pl andyme: szavazhatsz többször is különbözőkre, ha nem tudsz dönteni 😛 😀

9 hozzászólás to “Eredmény hirdetés”

  1. black87 augusztus 27, 2007 - 2:23 de. #

    hmm, nehéz kérdés. általában nem válogatok, az új animék mindig véletlenszerüen vagy első benyomások alapján vannak kiválasztva. esetleg néha érlelődik a kíváncsiság és egyszer csak elhatározom, hogy megnézem. az eddig látott animéim listáját elnézve teljesen vegyes, így a 8-as.

  2. TIM augusztus 27, 2007 - 9:06 du. #

    OH SHI-
    Erről lemaradtam. A listából Zetsubou egyértelműen.
    Shinde wa WTF!?
    Umisho még jó lenne, mint fanservice anime, ha nem lenne túl retardált. x_x

    Higurashi Kai pl miért nem volt? Az is igen populáris, és jó cucc.

  3. Sunyi Nyufi augusztus 27, 2007 - 9:10 du. #

    Azért, mert a Higurashi Kai-nak szerintem köze nincs a vígjátékokhoz, most pedig csak azokról volt szó ^^’

  4. shearer augusztus 28, 2007 - 12:04 de. #

    Erről lemradtam 😥
    Bár egyikre se szavaztam volna XD
    Amúgy rulz ez a szavazósdi, az újra már nyomtam is 8)

  5. Sunyi Nyufi augusztus 28, 2007 - 12:30 de. #

    Szavazni én is szeretek, ezért gondoltam, hogy legyen ^^

    Meg azért, mert most nem érek rá blogolni, de gondoltam, valamivel mégis feldobom a blogot 😀

  6. black87 augusztus 28, 2007 - 1:04 de. #

    nincs LS 😦
    biztos megint két részt dobnak majd ki egyszerre. hirtelen nagyon vonzó lett Kurogane LS21 bejegyzése, de visszafogtam magam. [jófiú]

  7. Kayama augusztus 28, 2007 - 7:57 de. #

    LOL! Ha úgy nézzük, a Higu Kai is biztosan kiváló vígjáték 😀

  8. Sunyi Nyufi augusztus 28, 2007 - 12:54 du. #

    black87: kitartás ^^

    Naja, a Higurashi Kai is lehet valamilyen szinten vígjáték, de azért nem sorolnám oda mégse ^^’

  9. TIM augusztus 30, 2007 - 6:26 de. #

    Az agyam nem fogta be az információt, miszerint csak vígjátékok indultak. No mind1. Végülis minden 5 részből 1, max 2 vígjáték is lehet. xD

Vélemény, hozzászólás?

