Szavazás eredménye

9 Sze

2007-09-09_233815

Nos ezt a szavazás ma egy kicsit hamarabb zártam le, mert holnap suli, és feküdni kell, meg újdonsült lakótársammal Chihiro-t akarunk még nézni ^^’ Igazából a nagytöbbség úgy néz animét, ahogy én, és nem nagyon zavarja őket az angol felirat. Bár mondjuk azt már én többször kifejtettem, hogy miért nem nézek magyar felirattal animét ^^’

De itt is a következő szavazás, a következő bejegyzésre viszont lehet, hogy sokat kell várni, mert egyetem, meg router szerelés, meg ilyen dolgaim vannak ^^’

8 hozzászólás to “Szavazás eredménye”

  1. andyme szeptember 10, 2007 - 12:18 de. #

    Az új szavazás: Nos… nekem az 1, és a 5, keveréke lesz furcsa módon 🙂 mivel eddig tényleg úgy gondoltam, hogy ha letölthetem, minek vegyem meg! Azonban a mnaga mégicsak olyan, amire szívesen adok ki pénzt ^^, mert megéri… nem úgy mint a Mocskos Zsaru c. roppant érdekes vonulatú akciófilm 15 Ft-ért XD.

  2. Kayama szeptember 10, 2007 - 8:36 de. #

    Magyarul vennék, ha lenne olyan, ami érdekel. Addig meg marad a Mangazin.

  3. norbee007 szeptember 10, 2007 - 5:31 du. #

    A választásokhoz én beírtam volna még egy pontot: még nem vettem egyet sem, de már gyűjtöm rá a pénzt. Én pont ebbe a kategóriába tartozom.

  4. Sunyi Nyufi szeptember 10, 2007 - 6:11 du. #

    norbee: naja, de akkor betehettem volna még olyan kategóriát is, hogy “nem vettem egyet sem, mert nem elég a zsebpénzem” stb, szal gondoltam, hogy inkább nem bonyolítom túl a dolgot 🙂

    A Mangazin mangáihoz pedig igazából kb úgy állok, mint az animéknél a magyar felirathoz ^^’ Persze én is azon az oldalon kezdtem először mangát olvasni, de aztán igen hamar átszoktam az angolra. És véleményem szerint ami érdekli az embert, azt érdemes angolul vagy más idegen nyelven is megvenni. Mert pl szerintem az Ichigo Mashimaro csak akkor fog hozzánk eljutni magyarul (ha egyáltalán eljut), amikor már nyugdíjas leszek 😀

  5. black87 szeptember 10, 2007 - 6:11 du. #

    eddig egy van, volt meet itt városban és vettem egyet. gondoltam rá, hogy megveszem a többit is de lusta vagyok 😀
    Debrecenben láttam kirakatban is pedig. Nah majd megajándékozom magam vele valamikor 😀

    Nincs Nyufiblog 😦
    Pedig az afk pont ma támadt fel hamvaiból, remélhetőleg gyorsan pótolják a kimarad 3 rész LSt és a Zetsubou Senseit.

  6. Sunyi Nyufi szeptember 10, 2007 - 6:15 du. #

    Tudom, tudom, és töltöm is a Lucky Star-t, és írni is fogok róla, de perpill fontosabb az egyetem egy picit 😀

  7. Amcsika június 24, 2008 - 11:34 de. #

    Akit magyar felirat érdekel:

    http://www.f_and_f.extra.hu/

  8. black87 június 24, 2008 - 11:22 du. #

    spam -> kuka

Vélemény, hozzászólás?

