Kodomo no Jikan OVA raw alapján, első benyomás

12 Sze

Nem áll szándékomban részletesen leírni a tartalmát, mert ahhoz azért kéne egy fansubos változat, mert csak úgy nagyjából értettem, hogy mi történik, és főleg azért, mert tudtam, hogy mangában ezek hogy zajlottak 🙂 Szóval most itt tulképpen arról lenne szó, hogy milyen érzést hagyott bennem ennek a sokak által vitatott sorozatnak az előszele, az OVA.

Az egész kezdődik egy kis perverzitással, ahogy Mimi-chan nyalja a fagyit, de ezenen hamar túlesünk, és jön a vidám hangulatú, gyerekekhez illő opening. Utána a lányok nézelődnek minden felé, hogy Aoki-senseinek vegyenek ajándékot. Persze Rin fehérneműket próbál, hiszen a legszívesebben magát adná a tanárúrnak. De nincs megelégedve a melltartókkal, bár Kuro-chan szerint inkább a mérettel van a probléma 😀 Mimi-chan viszont néz magának melltartót, amiért le is szólják az idősebb nők, hiszen még elvileg túl fiatal hozzá, és különben is hogy képzeli. Rin végül megoldja a helyzetet, és elfutnak. Végül a lányok nem tudnak semmit venni Aoki-nak, mert nem marad pénzük. Ezért eldöntik, hogy Rin-nél alszanak, és csinálnak valami saját kézzel készített ajándékot Aoki-nak. Ez mind szép és jó, csak hogy hazajön Reiji, aki ugye Rin gyámja, és egészen nagy hatást gyakorol Mimi-chanra, aki ráönti a tejet Rin rajzára, mert hogy úristen hozzáért Reiji kezéhez ^^ Végül persze Aoki érdekes és cseppet perverz ajándékot kap Rin-től ^^

Alapvetően szerintem az OVA nem volt annyira perverz. Mármint persze, volt benne sok rész, ami igazából elképzelhetetlen lenne a valóságban általánosiskolásokkal. Mondjuk biztos vagyok benne, hogy a sorozatban lesznek durvább dolgok ^^’

Az OVA tulképpen Mimi érzéseire fókuszált, amit egyáltalán nem bánok, mert ő is kifejezetten érdekes karakter, és nem csak azért, mert szemüveges 😛 De valóban érdekes Mimi esete, mert ő tipikusan az a gyerek, aki nem kap otthon elég szeretetet, törődést, és ettől nincs önbizalma, ezért nem igazáb tud jól bánni a kortársaival. Persze a kortársakkal még azért sem jön ki, mert sokkal érettebb a koránál, főként fizikailag, de szerintem valamennyire szellemileg is. Bár ez mindhárom főszereplőre igaz.

Kuro-chan már ebben a részben is iszonyat yuri, de egyelőre még élvezi a helyzetet, és nem okoz számára annyira szívfájdalmat, hogy Rin Aoki-t szereti. Később a mangában szegény lány sokat fog szenvedni attól, hogy lányt szeret…

Rin természetesen viselkedik egész végig, az ő problémái az OVA-ban nem igazán törnek felszínre, csak azt érezhetjük, hogy vidám, kiegyensúlyozott kislány, aki valóban nagyon törődik a tanárával.

Aki nagyon megtetszett az OVA-ban az Reiji volt. Ez persze főleg azért van, mert a hangja nem más, mint Sugita Tomokazu (Haruhi – Kyon, Kanon – Yuuichi) ^^ Ráadásul az a rész, amikor Reiji egyedül a szobájában nézegeti a képet Rin-ről és Rin anyjáról, az kifejezetten szép 🙂

Aoki is cseppet jobban tetszett, mint a mangában, valahogy az OVA pár percében, amikor jelent volt, nem tűnt teljesen tökkelütöttnek ^^’

Minden esetre nekem nagyon úgy tűnik, hogy a készítők nem a perverz loli ecchi poénokra helyezik a hangsúlyt, ami kifejezetten jó 🙂

10 hozzászólás to “Kodomo no Jikan OVA raw alapján, első benyomás”

  1. black87 szeptember 12, 2007 - 7:14 du. #

    igen ez engem is elkezdett érdekelni, mostanában többet lógok youtube-on és hát láttam részleteket az ovából. mellesleg azt hallottam, hogy amerikában nem lesz látható a sorozat (mert gonosz elfajzott pedofíliát áraszt).

  2. Sunyi Nyufi szeptember 12, 2007 - 7:32 du. #

    Igen, hasonló, bár nem ennyire szélsőségesen kifejtett okok miatt nem adják ki angolul a mangát sem. Igazából a manga is sokkal többről szól, mint azokról a perverz loli dolgokról, amikről elismerem, hogy sok van benne, de akik nem tudnak ezen túllépni, és felismerni, hogy mindezek ellenére ez egy érdekes mű, azokat igazából sajnálom. Mindegy, én nézni fogom a sorozatot, mangát is olvasom 🙂

  3. black87 szeptember 12, 2007 - 10:18 du. #

    remélem lesz valaki aki csinál subbot is, mert a felét nem nagyon értettem. és hát van benne Rika.. izé Kuro-chan (lol)
    és hát jómagam nem vettem meg a műfajt *köhög*

  4. Sunyi Nyufi szeptember 13, 2007 - 12:13 de. #

    Valaki biztos csinál subot előbb-utóbb, mert a manga is halad 🙂

  5. Prof. William szeptember 13, 2007 - 9:51 de. #

    Alig várom hogy majd Rin anyjának a története jöjjön. Tetszett a mangában…. 🙂

  6. Sunyi Nyufi szeptember 13, 2007 - 11:31 de. #

    Na igen… Rin egy eléggé komplex személyiség, semmiképpen sem olyan gyerek, akiből “egészséges felnőtt” válik majd, de azért szeressük, meg úgyis a volt pszicho tanáromnak van igaza, mert mindenki defektes 😀

  7. shearer szeptember 17, 2007 - 1:09 du. #

    Hát a mangából és az animéből is elég volt nekem a nulladik fejezet/rész, nekem ez már nagyon pedó 😀
    Persze én nem vitatom, hogy más tartalma is lehet, de nekem már “too much” amit a lányok művelnek XD

  8. Sunyi Nyufi szeptember 17, 2007 - 1:31 du. #

    Szerintem 0. fejezet után elintélni a dolgot kicsit korai ^^’ De hát ízlések és pofonok, szal 😀

  9. novalisk szeptember 18, 2007 - 8:15 de. #

    Hát én mangát direkt nem olvastam, legalábbis csak pár random jelenetet, aminek örülök, mert a sorozatot biztos nézni fogom, már az OVA alapján is kész winrar ^^

  10. Méri szeptember 29, 2007 - 10:53 de. #

    Én személyszerint nagyon imádom a mangát, és remélem az anime-ben is hasonlóan sok gondot fordítanak majd Rinre, mert mindamellett, hogy egy égetnivalóan rossz jányka, még érdekes személyiség is, úgyhogy biztosan nézni fogom az anime-t. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

