Szavazás végeredménye kis késéssel

17 Sze

Nos, kicsit késett ezen szavazás lezárása, mert nem volt netem egy darabig, meg kombináltam náthát és egy kezdődő torokgyuszit, szal kicsit szenvedek itthon, de azért jól vagyok 🙂 Legalább volt időm végignézni az Oniisama E-t 😀 A szavazásról csak annyit mondanék, hogy nekem több mint 15 mangám van, főleg angol nyelvű, de nem tom pontosan mennyi, mert most ajándékoztam el a Tarot Café első két kötetét egy barinőmnek, akinek sokkal jobban tetszik, mint nekem 😀 Na mind1, szerintem érdemes mangát venni, legalábbis azt, amit meg lehet szerezni itthon is 🙂

Következő szavazás beindítva 🙂

Reklámok

9 hozzászólás to “Szavazás végeredménye kis késéssel”

  1. black87 szeptember 18, 2007 - 12:12 de. #

    hát sajna vidéki vagyok szóval nem nagyon hiszem, hogy eljutok a Con-ra. 😦

  2. Sunyi Nyufi szeptember 18, 2007 - 12:15 de. #

    Ezt sajnálattal hallom 😦 Pedig én szombaton tuti ott leszek szokásos kis conos csapatunkkal, plussz egy egység andyme-vel 🙂

  3. andyme szeptember 18, 2007 - 5:05 du. #

    jeeeeeh 😀 egy egész egység lennék 😀
    Nah igen, már nagyon várom az animecont ^^ Aztán csak találjuk meg egymást 😀

    Egyébként, a Yuri hostess club videó nagyon poén XD

  4. Sunyi Nyufi szeptember 18, 2007 - 5:31 du. #

    Szerintem megfogjuk, mert könnyen megeshet, hogy megkülönböztető jelzésként kénytelen leszek nyuszifüleket viselni 😀 ha nem ez, akkor még mindig ott vannak a többiek, két lány ugyanis hakamában lesz, ha jól tudom…vagy kimonóban… vagy valami ilyesmi 😀

    Yuri hostess club rulz ^^ van alapításos amv, meg van első kuncsaft av is 😀

  5. norbee007 szeptember 18, 2007 - 8:43 du. #

    Mind a két napra nem fogok kimenni, de az egyiken … valószínűleg szombaton én is tiszeteletemet teszem, ha már úgysincs olyan messze (laza 50km nekem nem távolság). ^^ És ha már kijutottam, akkor viszek elég pénzt és már nem csak sört fogok venni. XD

  6. luggeriano szeptember 18, 2007 - 9:10 du. #

    Sajnos minden összeesküdött ellenem 😦 1. külföldön vagyok szokásosan 2. Azon a héten lesz a legnehezebb vizsgám szal kizárt hogy hazaugorjak arra a hétvégére. Bár idei Conokból 2 a 3-ból egész jó eredmény…nah, majd jövő tavaszira megyek de mint Cosplay szereplő:) beöltözve mint Kuso Marimo:-)

  7. andyme szeptember 18, 2007 - 10:59 du. #

    Igen 😀 azokat is már mind láttam és nagyon lol 😀

  8. Sunyi Nyufi szeptember 19, 2007 - 1:23 de. #

    norbee: sör? aloeverás ital a nyerő XD

    luggeriano: következő tavaszi con-t már alig várom 😉

  9. shearer szeptember 23, 2007 - 10:20 de. #

    Az túlzás, hogy már remegve várom, hogy ottlehesske, de végülis legyőztem a nehézségeket és erre az őszi conra is elmászok. Sőt még az is lehet hogy 2 napra 🙂

Vélemény, hozzászólás?

