Myanimelist

23 Sze

Igen, már nekem is van ilyen, mert ez lenni jó dolog, kiszámítja, mennyi időt “pocsékoltam” el az életemből animékre és mangákra, amikor helyettük pl piálhattam és drogozhattam volna is akár 😀 Mondjuk a manga lista koránt sem teljes, ugyanis a manga adatbázisa az oldalnak még elég kicsi 🙂 Ráadásul ugye nincs benne a temérdek one-shot, amit olvastam ^^

5 hozzászólás to “Myanimelist”

  1. andyme szeptember 23, 2007 - 3:08 du. #

    Már vártam, hogy mikor rakod fel a listád 😀
    Szerintem azt az X napot teljesen megéri rááldozni animékre… és így egy gyönyörű néhány napot kapunk cserébe 🙂

  2. madfist szeptember 23, 2007 - 6:34 du. #

    hmmm akárhogy nézem ilyen mini összefoglalót az anidb nem tud csinálni, csak az aom progi, de még az alapján sem érlek el számokban (bár őszintén a dvd special-okat nem számolnám külön animének) 🙂

  3. Sunyi Nyufi szeptember 23, 2007 - 6:42 du. #

    Igazából én alapvetően elvagyok az AnimeAddictos listával is, de mivel úgy vettem észre, hogy ez rendszerezettebb, és jobb összefoglalást ad, ezért gondoltam, hogy rászánok egy kis időt, és megcsinálom ^^ No meg persze bővebb az adatbázis, mint AA-n. Anidb-t én spec annyira nem szeressem… Jah, és a special-ökt én se számolnám bele, de ez a MyAnimeList legalább kiírja részletezve is a dolgot: TV: 123, OVA: 58, Movies: 7, Spcl.: 16 Lenni büszke magamra 😀

  4. norbee007 szeptember 25, 2007 - 10:07 du. #

    Miután elolvastam a post-ot én is úgy döntöttem, hogy megcsinálom a saját listámat, itt járok most:
    TV: 105, OVA: 28, Movies: 12, Specials: 1
    Sajnos csak hétvégén tudom befejezni, mert időigényesebb, mint gondoltam, de azért élvezem az efféle szenvedést. 😄

  5. Sunyi Nyufi szeptember 25, 2007 - 10:56 du. #

    Naja, én is el tudok vacakolni ilyenekkel sokáig 🙂 Ma pl azzal vacakoltam, hogy router-t tettem föl, meg hogy próbáltam megoldani, hogy mindkét gépen menjen az msn-en 😀

Vélemény, hozzászólás?

