Eredmény és újabb szavazás

24 Sze

Mint látható, van pár lelkes emberünk (vagy kevésbbé lelkes, de az animeconon résztvevő), egy cosplayesünk, két tömeg iszonyosunk, meg egy csomó ember, akik vagy nem tudják, hogy jönnek-e, vagy tudják, hogy nem jönnek ^^’ Szerintem érdemes mindenkinek legalább egyszer eljutnia egy conra, mert sajátos a hangulata, és én kifejezetten élvezni szoktam annak ellenére, hogy utálom a tömeget 😀

A következő szavazáshoz megjegyzések:

Úgy döntöttem, hogy a Lucky Star és a Sayonara Zetsubou Sensei epizódos blogolásán kívül a többit abbahagyom, és majd csak egy összefoglalót írok, ha végeztem a különböző sorozatokkal. Az őszi választékből megpróbálok rendszeresen 4 darab animét blogolni, ebből 3 biztos (Minami-ke, Blue Drop, Kodomo no Jikan), de a negyediket ti válaszhatjátok ki a szavazásban szereplők közül 😉 Persze mindegyikről fogok írni valamit, amelyikbe belekedzek, de ezeket vagyok hanjlandó epizódról epizódra blogolni is, mert hát nekem szigorlatozni is kéne valamikor meg ilyenek 😛

6 hozzászólás to “Eredmény és újabb szavazás”

  1. andyme szeptember 24, 2007 - 10:05 de. #

    Pfúúúj! Nah, igen… valaki szigorlatozik 😀 nekem teljesen kimarad, hát istennek ^^’
    Egyébként, még jó hogy Ghost Hund 😀 (mert ugye… Serial…) ^^

  2. black87 szeptember 24, 2007 - 10:48 de. #

    😦 majd megpróbálok a következőre eljutni.
    én a Skectchbook-ra gondoltam, de a többi is mind jó lenne.

  3. Sunyi Nyufi szeptember 24, 2007 - 11:30 de. #

    @andyme: Na igen, az egyetemistáknak a régi még nem BA-s rendszerben ilyet is kell csinálniuk 😛 Amúgy meg Ghost Hund-nál még mindig attól félek, hogy nem fogja megütni a mércét ^^’

    @black87: Gyere is, tényleg mégri 😉 Ha másért nem, akkor legalább cosplay-t nézegetni 😀 Amúgy a Sketchbook-ról azt hittem, hogy egy sima Hidamari Sketch klón, de beleolvastam a mangában, és nem az. Szal ha rendesen át tudják adni a manga feelingjét, akkor egy remek show lesz ^^

  4. novalisk szeptember 26, 2007 - 10:22 de. #

    Mivel szerencsére az első kettő amit javasoltam volna (Minami-ke és Kojika) már kipipálva, külön kérésem annyira nem lett volna, ezért a listából szemezgetve a Clannadra voksolnék, esetleg a Sketchbook-ra, kicsit utána nézve a dolognak engem is egyre jobban érdekel.

  5. luggeriano szeptember 26, 2007 - 3:16 du. #

    Külföldön vagyok szal felejtős+vizsgáim is lesznek jövő héten….na mindegy, az évi 3-ból kettő igy is megvolt. Majd next year SakuraCon.

  6. Sunyi Nyufi szeptember 27, 2007 - 4:02 du. #

    Hmmm, CLANNAD határozottan gyorsan felzárkózott, már majdnem behozta a Gost Hound-ot… vajh’ melyik lesz a győztes? 😀

Vélemény, hozzászólás?

