A nap képe, és egyéb gondolatok

26 Sze

Lol 😀 hát igen, félreértések megesnek, Sachiko ftw XD

Amúgy gondolom, mint észrevettétek, kicsit az anime blogolás háttérbe szorult ^^’ Ennek oka főleg az volt, hogy nem volt időm új sorozatokat nézni (vagy akár régieket), a másik, hogy csak az egyik gépen volt net, amire Avel is igényt tartott, a harmadik meg hogy az a.f.k. nem adott ki se új Lucky Star, se új Sayonara Zetsbuou Sensei részeket, én meg határozottan meg akarom várni tőlük a subot. Úgyis el vagyok foglalva egyetemmel, ami vicces, mert ma tulképpen az operák fanservice-s kialakításáról beszéltünk, bár a tanár nem a fanservice szót használta 😀 Másik ténymegállapítás, hogy a Muszasi regény nem valami izgalmas, és tényleg beigazolódni látszik a hátuljára írt “japán Elfújta a szél” megjegyzés ^^’ De nem baj, olvasok helyette inkább Szépség és Szomorúságot, amivel ha így haladok, még a héten végzek yay 😀

Reklámok

3 hozzászólás to “A nap képe, és egyéb gondolatok”

  1. black87 szeptember 27, 2007 - 7:40 de. #

    én úgy döntöttem, hogy dobom az afk-t. 😦
    ha végre befejezném a MewMew-t akkor elkezdhetnék végre mást is nézni. bár még ott van a Kodocha is 🙂

  2. Sunyi Nyufi szeptember 27, 2007 - 4:01 du. #

    Én még mindig úgy vagyok vele, hogy nekem nem baj, mert úgyse érek rá XD

  3. Lokids szeptember 28, 2007 - 10:23 de. #

    Jó kép. 😀

    Szerintem a lucky start nyugodtan folytathatod a guerrand felirattal.

Vélemény, hozzászólás?

