Szavazás eredménye…

1 okt

Mint látható, a többség a Ghost Hound-ra szavazott, szóval azt amennyire tőlem telik rendszeresen blogolni fogom a Minami-ke, Kodomo no Jikan és Blue Drop animékkel együtt 🙂

A következő szavazás megint egy kis felémérés arról, ki mennyire manga függő ^^

8 hozzászólás to “Szavazás eredménye…”

  1. andyme október 1, 2007 - 12:36 du. #

    Valahogy éreztem, hogy a Ghost Hound fog nyerni ^^, bár azért a Clannad-ra is eléggé kíváncsiak.
    áá! Tudod, fogalmam sincs, hogy az eddig megnézett mangák hány MB-ot tesznek ki o_O.
    Mondjuk egyébként ezt tényleg így kell számolni, mivel ugye anime és manga szeretet gigában mérendő 😀

  2. madfist október 1, 2007 - 6:02 du. #

    egy darabig számolgatta a total commander, és tök meglepődtem, hogy már 11G-t áldoztam erre 🙂

  3. black87 október 1, 2007 - 6:35 du. #

    8,2GB + a Berserk még rádob 1,8GB-ot. a többit már kiírtam DVD-re.
    a kis 40 GB-os vinnyó megízadt amíg megszámolta a sok jpg fájlt 😀

  4. Sunyi Nyufi október 1, 2007 - 8:19 du. #

    Uhh, erősen le lettem pipálva a magam 5 gigájával 😀

  5. Kayama október 1, 2007 - 9:51 du. #

    Mangából van 1-2 DVD-nyim, de sosincs rá időm, hogy olvasgassam, úgyhogy csak “van” 🙂

  6. black87 október 1, 2007 - 11:55 du. #

    hmm, elfelejtettem, hogy a manga mappában vannak h-doujinok is -.-

  7. norbee007 október 2, 2007 - 6:43 du. #

    Gondolkodás nélkül rányomtam az 500MB-1000MB-re de mint kiderült 3,4GB van. 😄 De a mangáim többségébe még nem tudtam beleolvsani sem 😦 egyedül a Bleach az, amit viszont követek.

  8. shearer október 3, 2007 - 5:47 du. #

    Kevesebb, mint egy giga, és azokat is fordítom/fordítottam 😄
    Amúgy valószínűleg lenne több is, de amit elolvastam azt törlöm is egyből. Bár ami azt illeti nem is sokat olvastam el (najó, relatív :P), jobban szeretem megfogni és kézben olvasni a köteteket. Van is pár tucat ^^”

Vélemény, hozzászólás?

