Animecon, avagy tömeg lenni rossz, de manga lenni jó

6 okt

Egy kis gyors összefoglaló, hogy milyen is volt a mai nap. Kezdődött az egész azzal, hogy Tomi telefonált, hol vagyok már, mert hogy kellene neki a jegye, meg hogy valami olyasmi van, hogy félóráig most nem engednek be senkit lol 😀 Hát igen, a PeCsa határozottan kicsi már az animeconnak 🙂

Aztán odaértem, taliztam a többiekkel, akik közül ketten japán stílusú ruhát viseltek, de szegény Barbira mindenki azt mondta, hogy Jigoku Shoujo, mert olyan volt a kimonója és a haja is, total, mint Enma Ai-nak. Barbi persze nem látta az animét, és ő csak egy kimonót akart felvenni, a haja meg alapból ilyen 😄 Ennek ellenére millióan fényképezték, mondta, hogy még riportot is csináltak vele 😀 Nap poénja talán az volt, amikor PeCsa előtt Barbi meg akart simogatni egy macskát, de az elszaladt előle, mi meg hangosan röhögtünk, hogy “Jigoku Shoujo! Megérzik a rosszat!” 😄 Na mind1, kicsit előre ugrottam az időrendben ^^

Aztán bementünk, tébláboltunk egy kicsit, majd én hamar ki is jöttem, mert taliznom kellett egy egység andyme-vel, neki adni a jegyét, meg cipelni magammal mindenhova 😀 Szal andyme meg én aztán bementünk a többiekkel amv-ket nézni. Mindig találgattuk, hogy ez meg az a rész melyik animéből van, andy-nek (andyme rövidítése lesz ezentúl, mert a me nem teccik a végén :D) kifejezetten tetszett néhány, meg remélem merített jó sok ihletet a sajátjaihoz ^^ Csak aztán ne nekem panaszkodjon, hogy folyton fagy a program készítés közben 😀 Ja, amúgy atis amv-je nagyon poén volt 😀 Madfist amv-jét nem láttuk viszont sajnos… volt egyáltalán? :S

Amv után eldöntötte a csapat, hogy mi most akkor kajálunk, és át vonultunk a mekibe, mert az lenni jó. Persze ott tömeg, de nem volt gáz, foglaltunk asztalt…

Aztán jött a cicás incidens by Barbi 😀 Majd visszamentünk, és eléggé szétávltunk. Tulképpen mi andy-vel eldöntöttük, hogy mi most mangát fogunk venni. Ennek következtében mindegyik mangapultnál végigmásztunk vagy 20szor 😀 Ennek eredménye az lett, hogy én vettem egy Dramacon 2-t, meg egy Keroro Gunsou 3-at és egy AI Love You első kötet. Igazából akartam Pirontan-t venni, de az 2000 Ft volt, én meg abból a 2000 Ftból inkább megvettem a Keroro-t és az AI-t 🙂 Ráadásul eldöntöttük andy-vel, hogy lerohamozzunk majd a King Comics-ot, mert hát ugye bezárnak, és leárazások vannak ^^ Egyébként a manga pultosok mind tök jó fejek voltak, mindenkivel jól el lehetet dumálni arról, hogy mennyire nehéz megkülönböztetni egy mangában, hogy az adott szereplő az most nő vagy férfi 😀 Meg hogy milyen drága is behozni külföldről pólókat és egyéb dolgok ^^ No meg hát ott volt Peti is, aki nagyon intenzíven árulta azt a Death Note plüss cuccot 😀 De persze nem vettük meg ^^

Jah, amúgy andy rengeteg mangát vett, főleg németet. Mondjuk nem csoda, mert volt amelyik csak 500 Ft volt. Hülyeség lett volna nem megvenni ^^

Aztán megint volt kajálás, de csak andy meg én maradtunk, mert többiek elmentek haza. Andy kajált a kínaiban, meg hát dumáltunk, meg ilyenek, aztán vissza conra. Ahol mellesleg biztonsági őr elkezdett andy-vel szívózni, hogy nagyon lestrapált a karszalagja, meg túl lazán is van, és hogy ejj-ejj, de azért beengedték 😀

Ezután beültünk egy kicsit Cowboy Bebop-ot nézni, majd átmásztunk a konzol terembe, ahol random beszélgetést folytattam egy sráccal meg Dramacon-t olvastam, amíg vártuk, hogy kezdődjön az imageboard-os előadás. Maga az előadás újat nem mondott, mert hát 4chan-t már elég jól ismerem, de volt csomó vicces kép, meg flash, meg a motivate poster-ek nagggggyon jók voltak 😄

Ezután jöttünk is haza, mert nagyon másra úgysem maradtunk volna 🙂 Szóval összességében tök jó volt minden, az emberek jó fejek, örültem, hogy andy velem volt, szerintem nélküle azért ennyire nem tudtam volna élvezni az egészet a tömeg és a meleg meg a szomjúság ellenére 😀

Mikor lesz már tavasz? ^^’

6 hozzászólás to “Animecon, avagy tömeg lenni rossz, de manga lenni jó”

  1. madfist október 7, 2007 - 8:49 de. #

    Figyeltem a pólókat, de nem láttalak… az amv-m meg nem volt, jól láttad, ez van… Remélem ma már nyugisabb lesz a parti.

  2. madfist október 7, 2007 - 9:29 de. #

    Viszont láttam valakit aki tök olyan göncben és nyuszifülekben volt mint ami a fejlécben van 🙂

  3. Sunyi Nyufi október 7, 2007 - 12:54 du. #

    lol 😀
    Naja, póló mondjuk olyan szempontból nem volt eléggé feltűnő, hogy mindig rohadt nagy volt a tömeg ^^’ Nem baj, következő con-ra csinálok Sunyi Nyufi-s pólót, többieknek “Sunyi Nyufi-addict” feliratút, hogy felismerthetők legyük 😄

  4. andyme október 7, 2007 - 4:00 du. #

    őőő… ezt az előzőt nem tudom ám hogy a fenébe csináltam ide, szóval nyugodtan töröld ki ezzel a hozzászólással együtt 😀

  5. Sunyi Nyufi október 7, 2007 - 6:24 du. #

    Ez azért van, mert linkeltél a blogom eme bejegyzésére a saját bejegyzésedben, ezt a jelenséget nevezik úgy, hogy ping-back :P:D

Trackbacks/Pingbacks

  1. Animecon-amv verseny « Andy’s anime blog - október 7, 2007

    […] Posted on October 7, 2007 by andyme Mivel Nyufi már minden fontos részletről beszámolt a connal kapcsolatban, ezért én konkrétan csak egy […]

Vélemény, hozzászólás?

