Eredmény…

8 okt

Na az kicsit meglepett…mondjuk nem sokkal nyertek azok, akiknek nincs a gépén manga. Csak nem tudom, legyek-e annyira optimista, hogy azt higgyem, ők megveszik a mangáikat ^^’ Erről eszembe jutott egy vita arról, hogy melyik jobb/népszerűbb, az anime vagy a manga… Mind1, ebbe most nem megyek bele, fáradt vagyok, megyek aludni…

Azért következő szavazás már elkészült ^^

4 hozzászólás to “Eredmény…”

  1. norbee007 október 8, 2007 - 7:45 du. #

    Egy kicsit én is meglepődtem ezen az eredményen …
    De nekem már van 4 eredeti mangám … manhwám is. 😄

    Az új szavazásról:
    A 60-99 GB-re szavaztam, mert terrányi animém nincs, csak 186GB+60 DVD. 😄

  2. traumus október 8, 2007 - 8:12 du. #

    Ja, a 6-os és 7-es között van egy kis különbség :D. Amúgy én is arra szavaztam, mint norbee007.

  3. Sunyi Nyufi október 8, 2007 - 8:45 du. #

    Tény, hogy van egy kis különbség, csak már rohadtul nem volt kedvem számokkal beosztani a dolgot 😀 Szal láthatjuk, hogy hol fogyott el a türelmem 😄

  4. black87 október 9, 2007 - 10:14 de. #

    én is a hatosra szavaztam, jelenleg 78 GB anime van a gépen, emellett van kiírva 26 DVD

Vélemény, hozzászólás?

