Hayate no Gotoku – Még 25 rész, heh… kicsit sok, vagy nem?

8 okt

Túl vagyunk a sorozat felén. Még 25 rész van hátra. Bevallom, eléggé vegyesen viszonyulok a sorozathoz, mert vannak egyes részek, amik tetszettek, viszont rengeteg olyan van, amit túlságosan erőltetettnek találok. Kicsit szerintem túlsok lett az utalás különböző animékre és játékokra, ráadásul a cselekmény is eléggé szétszórt, és nem olyan összefüggő, mint a mangában.

Bevallom, lassan már le akartam róla tenni, hogy letöltsem a legújabb részeket (gondoltam, majd megnézem valamelyik szünetben egyben), de mégis máshogy döntöttem. Hogy miért? Miattuk 😀

Eme két szereplő pedig nem más, mint Kuzuha Kirika és a lakája Shion. Megjegyzem, hogy Kirika hangja nem más, mint Toyoguchi Megumi, ráadásul megint “gonoszt” alakít, szóval yaaaaaaa, looooove ❤ Shion hangja pedig Inou Marina, aki szintén love 😀 De van még egy másik ok, is amiért úgy érzem, érdemes volt idáig figyelemmel követni a sorozatot:

Áááááá Hinagiku mint Utena suteki *_* Ráadásul még Nonohara-t is legyőzi, wow, Hingauki love 😀 És ezzel nem csak én vagyok így 😀

Emellett persze még ott van Katsura-chan meg a Miki, Risa és Izumi a diáktanácsból, akiket szintén szeretek ^^

Remélem, hogy több ilyen rész lesz, ami nem szerepelt a mangában, mert őszintén, a mangásokat eléggé elcs*szik, szóval akkor már inkább legyen egyedi. Ennek ellenére úgy gondolom, hogy egy 26 részes sorozatba bele lehetett volna sűríteni az egészet, és akkor sokkal, de sokkal jobb lett volna.

3 hozzászólás to “Hayate no Gotoku – Még 25 rész, heh… kicsit sok, vagy nem?”

  1. black87 október 9, 2007 - 10:11 de. #

    nem nézem a Hayate-t, de ezt a részt félig meddig láttam YT-on, oneesama vágott belőle két videót. Utena jelenet ftw!

  2. siklara október 21, 2007 - 9:07 du. #

    Nekem valahogy nem jöttek be a paródiák (na jó, némelyik igen), bármennyire is próbálkoztam és vártam, hátha a köv. résszel majd valami megváltozik… Valahol a 11. környékén végleg feladtam, de ha ezt írod a 25. rész bevezetőjéhez, akkor asszem nem is folytatom : D

  3. Sunyi Nyufi október 21, 2007 - 9:41 du. #

    Szerintem ha már ott feladtad, akkor tényleg nem is érdemes erőltetni 😀 Én is csak néha nézek bele már… most vagy 3 rész várja, hogy megnézzem, de egyszerűen nincs rá érkezésem ^^’

Vélemény, hozzászólás?

