Lovely Complex – összefogalás

12 okt

Meg kell mondjam, hogy a nem tokiói nyelvjárás ellenére, és a nem csilivili grafika ellenére ez egy remek shoujo anime lett 🙂 A történet nem valami bonyolult, a vég előre látható, de mivel a szereplők érdekesek, és a szívemhez nőttek, ezért nem bánom 🙂

Már az elején tudni lehetett, hogy Otani és Risa össze fognak jönni, de hatalmas nagy plussz pont, amiért ez nem sikerül elsőre ^^ Kifejezetten tetszett, hogy Risa nem adja fel, és hosszú hónapokon keresztül próbálja meghódítani a srácot. Persze amikor eléggé lelkibeteg, és közli, hogy elege van, nem fogja többé szeretni Otani-t, akkor a srác döbben rá, hogy igen is igényli, hogy Risa szeresse ^^

De persze a nehézségek azzal még nem érnek véget, hogy Otani és Risa egy pár lesznek. Ezt tudatni kell a többiekkel, meg hát a világgal is. Meg nekik maguknak is párként viselkedni. Elég azonban szép lassan haladni. Hiszen nem várunk Otani-tól drámai szerelmi vallomást, elég ha a szomszéd lánynak a barátnőjeként mutatja be Risa-t, vagy ha inkább Risa-val dumál, mint az exbarátnőjével.

Persze azért a végére kap a párocska a nyakába egy nagyobb problémát: Otani felvételire készül, ezért nincs ideje Risa-val foglalkozni, amit Risa meg is ért, csakhogy bejön a képbe egy fiatalabb srác, aki beleszeret Risa-ba, és majdnem meg is csókolja a lányt. Ez, és a tény, hogy Risa együtt megy koncentre a sráccal Otani tudta nélkül, ahhoz vezet, hogy egy időre szakítanak is. Végül azonban Otani rádöbben, hogy túlságosan szereti Risa-t ahhoz, hogy meglegyen nélküle 🙂 Szóval Risa és Otani kapcsolata minden nehézséget átvészel ^^

A sorozat végefelé néhol előtérbe kerülnek a másik párok problémái is. Nobu-chan Hokkaido-ban fog egyetemre járni, hogy a nagymamája mellett lehessen, ígyhát távkapcsolatuk lesz Nakao-val, aminek hát Nakao nem örül, de ugye visszatartja az érzéseit, hogy Nobu-chan probléma nélkól költözhessen. De persze ez nem megy ilyen könnyen, mert előtörnek az érzelmek… végül azonban megoldódik minden 🙂

Chiharu és Suzuki kapcsolata sem zökkenőmentes, ugyanis kiderül, hogy Suzuki nem fog bekerülni az első helyen közösen megjelölt egyetemükre. Chiharu úgy gondolja, hogy majd akkor közösen mennek másik egyetemre, de Suzuki szerint jobb, ha Chiharu az első helyen megjelöltre megy, és ott majd talál magának valakit, aki meg tudja védeni. Chiharu ettől kiakad magára nem jellemző módon és elrohan ^^’ A többiek persze lehordják Suzuki-t, de ő elmondja, hogy azon az egyetemen van egy prof, akit Chiharu nagyrabecsül, ezért a legjobb lenne, ha a lány oda járna. Risa és Otani szerint jobb, ha Suzuki ezt így elmondja Chiharu-nak, amit a srác meg is tesz. Végül úgy döntenek, hogy Suzuki egy év múlva újra felévtelizik arra az egyetemre ^^

Szóval mindenki rájön a végén, hogy mit szeretne csinálni, és mindenki mindent belead, és Otani meg Risa szeretik egymást, meg a többiek is, és minden szép és jó ^^

Kicsit a befejezés túlzottan rózsaszín felhősnek hangzik, de valahogy a sorozatnak mindig sikerül elkerülnie, hogy iszonyatosan nyálas legyen, helyette inkább romantikus és vicces 🙂 Ajánlom minden shoujo-fannak… meg mindenki másnak ^^

9 hozzászólás to “Lovely Complex – összefogalás”

  1. th4j`fuN_ október 12, 2007 - 8:39 du. #

    Huhh, a Neon Genesis utan nekem most valami ilyesmire van szuskegem, de ilyen iszonyat iqrombolo, vicces valamit szeretnek, de meg nem sikerult valasztanom! :]

  2. peorth január 1, 2008 - 4:58 du. #

    Én nemrég néztem végig és nekem is nagyon tetszett. Azért merek csak ide írni, mert te is láttad már és és ezt a bejegyzést is gondolom csak olyan olvassa, aki végignézte a LoveCom-ot, szóval nem félek a spoilerezéstől, bár nem tudom, ez mennyire lesz az.
    Szóval, igen, azt sejteni lehetett, hogy Koizumi és Otani a 24 rész végére egy pár lesznek, engem igazából csak az aggasztott, hogy vajon a középsuli után is együtt maradnak-e… Aztán végül azzal nyugtatgattam magam, hogy azoknál a pároknál, akiket az elválás veszélye fenyegetett (mégha átmeneti időre is), ténylegesen szóba is került a probléma, Koizumiéknál viszont nem, ezért gondoltam arra, hogy akkor ők a középsuli után is egy helyen maradnak…
    Majd pedig, nem tudom, észre vetted-e, de szerintem a második endingben, a zene alatt futó képsorok szerintem előre vetítenek egy kicsit időben vagy minden esetre a sorozat utáni időkből lehet, mert van egy olyan rész, ahol Otani nagyban tanul, Koizumi pedig egy kötényben áll és valamit tart a kezében (eleinte ezt nem nagyon értettem, de a sorozat végén ugye ez is meg lesz magyarázva Koizumi jövőjét illető döntésével)….
    Bocs, hogy ennyit idepiszkítottam, csak kíváncsi lennék a te véleményedre is… ^^

  3. Sunyi Nyufi január 1, 2008 - 7:58 du. #

    Semmi baj 🙂 Hosszú és értelmes kommenteknek én csak örülök ^^

    Nah szal.. Az ending nekem elsőre nem tűnt fel, de most megnéztem újra, és valóban 🙂 Valószínű, hogy az a jövőjüket mutatja be 🙂 Igazából nekem sok kétségem nem volt, hogy ők együtt maradnak gimi után is, mert tipikusan nem az a pár, akik csak úgy összejöttek, mert egy osztályba járnak, és valamennyire tetszenek egymásnak.

    Szal azt akarom mondani, hogy eléggé sok közös témájuk volt mindig is, és ez ugye csak a ballagás miatt nem fog változni 🙂

  4. peorth január 2, 2008 - 7:09 du. #

    Köszi a választ. ^^
    Hát igen, most nem kell nagyon győzködnöd. ^^
    Utólag belegondoltam abba, amit írtál – vagyis hát annyira nem kellett, mert tényleg úgy is van – ráadásul, ha azt vesszük, akkor a ballagás idején már majdnem egy éve jártak (ha azt a kisebb szakítást nem számítjuk)…

  5. g99 április 18, 2008 - 1:47 du. #

    Sziasztok!

    Csak a pontosság kedvéért jegyezném meg, hogy a Lovely Complexben nem tokiói, hanem osakai nyelvjárást használnak, aminek a nevei kansai-ben.

  6. Tenhira november 15, 2009 - 4:26 de. #

    Csak a pontosság kedvéért jegyezném meg g99; Sunyi Nyufi sem azt írta, hogy tokió nyelvjárást használnak, hanem “…nem tokiói nyelvjárás…” –> rögtön az első mondatban..
    Egy kis értő olvasás mielőtt bárkit ‘kijavítanál’…
    /Tudom, tudom; teljesen fölösleges volt ‘válaszolnom a kommentre, hiszen ‘ősrégi’…/
    Másrészt nekem nagyon tetszett az anime, pedig a műfajt nem igazán kedvelem… Meg jó a grafikája pont azért mert nincs túl lihegve (plusz a szereplők sincsenek ‘elnagyzolva’; mint például rohadt nagy szemmekkel, mellekkel..)
    És amit még érdemes kiemelni a sorozatból — > a japán szinkron egyszerűen fantasztikus!!! Mindenkinek azzal ajánlom megnézni!(mondjuk lehet, hogy nincs is angol szinkronos változata?…)
    És nem untam magamat egy percre sem – ha már annak a határán voltam akkor valaki valami nagy baromságot csinált (ehm.. főként Risa X Đ).
    Sz’al a sorozat érdemes mindenkinek megnéznie, aki tud nevetni az ilyen agyament dolgokon! : Đ
    Csak ennyit akartam… Remélem sikerül átrágnia magát az olvasónak ezen a ‘kisnovellán’… ^^

  7. yoru1 december 22, 2010 - 10:35 de. #

    Én teljesen oda meg vissza vagyok tőle 😀 Engem is érdekelne, hogy mi történik velük ezután, s bár van már folytatás a mangából LoveCom Final néven, ha jól tudom, de sehol sem találom magyarul. Nem tudtok valami oldalt, ahonnan letölthető, vagy akár online olvasható a magyar változat?

  8. Fuján Marcell október 2, 2011 - 1:19 du. #

    Nekem nagyon tetszett ez az anime pedig ez volt a 8 amit néztem de valahogy nagyon meg tudja fogni az embert ez a történet:D

  9. erdey eszter június 13, 2012 - 11:25 de. #

    imádom lovey complex cimü grafikás animet ez a kedvencem de azért kár hog ycsak 24 reszes

Vélemény, hozzászólás?

