Eredmény

16 okt

Kicsit késtem a szavazás lezárásával meg az eredményhirdetéssel, mert dolgom volt, meg fáradt is voltam meg ilyenek ^^ De tess, itt van, új szavazás is van mostmár 🙂

4 hozzászólás to “Eredmény”

  1. th4j`fuN_ október 16, 2007 - 4:16 du. #

    Hat igen, nekem altalaban ki vannak irva dvdre, azert jeloltem be az utolso lehetoseget. :]

  2. norbee007 október 17, 2007 - 7:35 du. #

    Nekem nincsen 1 terra animém, de azért 200GB lazán megvan. 😀

    Új szavazás: még semelyikbe sem néztem bele, részint mert nincs rá időm, részint mert a Naruto igen csak leköt, de hétvégén már tényleg el akarom kezdeni őket.

  3. Kayama október 18, 2007 - 3:04 du. #

    A gépen úgy kb 30-60 GB, a dvd-ket a 200. óta nem számolom. 🙂 Az más kérdés, hogy mikor van ideje az embernek megnézni…

  4. black87 október 22, 2007 - 5:54 de. #

    szerintem a CLANNAD elég jó volt első résznek, ezenkívül csak a Scetchbook RAW-ot (where are my f***ing subs?) láttam szóval lehet, hogy elfogult vagyok.
    a Dragonaut-ról nem tudok semmit, a többiből láttam részeket.

Vélemény, hozzászólás?

