Japán kaja yay ^^

18 okt

Nos, mostanában lenni elfoglalt, nézni ezért kevés anime, de azért persze a blog nem fog behalni, főleg, hogy most 5 nap szünetem van ^^ Ennek örömére, meg csak úgy, elmentünk Andy-vel japán kajákat vásárolni, és hát mit is mondjak… instant ramen yummmmy ^^

A képen látható cuccokat vettem az Usagiya nevű boltban, ami ugyan Budán van, de annyira nem nehéz eljutni oda, ráadásul szerintem annyira nem is drága ^^ Jah, meg volt ám csokis pocky-m is, csak azt még a villamos megálló felé menet, meg benne megettük 😄 Ami még nagyon jó volt, az a borsós chips. Igen, tudom, hogy furán hangzik, de tényleg jó volt ^^

Amúgy a ramen elkészítése határozottan nem nehéz. Ma a sukiyaki-sat faltam be (310 Ft volt). Az egyetlen probléma az volt, hogy sehol nem találtam a vízforralót, ezért kénytelen voltam kislábosban forralni hozzá vizet, mert hát mondom mégsem engedek bele a csapból meleget, legyen igazi, forrásban lévő víz 😀 Tetejét villa nehezékkel hajtottam vissza, de magát a tészát pálcikával ettem, ami határozottan kihívás, főleg ha közben msn-ezel is 😀

A tészta isteni volt, csak nagyon meleg, de azért jóóóó ^^ A megmaradt levét próbáltam meginni, de csak úgy ment le, hogy minden második korty után ittam egy ásványvizet is, mert iszonyatosan sós volt 😀

Kíváncsi vagyok, milyen lesz holnap a kitsune udon ^^ Ma már nem akartam megcsinálni, mert amúgy se tudnám megenni 😀

Kiegészítés:

A kitsune udon is finom volt, bár őszintén megmondom, a tofu fura egy jószág 😀 Először is olyan, mintha valami szivacs lenne, amit ugye az ember alapból nem feltétlen eszik meg, másodszor meg az “aburaage” (mert ennek az a neve) nem egyszerűen ránott tofu, hanem édesített is! Képzelhetitek ^^’ Az én ízlésemnek kicsit túl édes ^^’ Viszont a lé és a tészta fűszerezése tök jó volt, meg vicces volt, hogy a retkek körömnyi méretből a vizes felöntés után 4szer akkorák lettek 😀 Alapvetően azért a ramen jobban bejött, bár ez laktatóbb, tovább is tart megenni, meg szerencsére ez nem olyan vékony műanyag pohárban van, mint a ramen, szóval ezt meg lehet fogni, miután beleöntöd a forró vizet 🙂 Ennek ellenére szerintem akkor már inkább ramen, mert 2 ramennek jobban lakik az ember, és olcsóbban is kijön belőle… Persze tudom, hogy itt tulképpen a tofu része a fontos, de hát mondom, hogy az nekem kicsit túl édes ^^’

9 hozzászólás to “Japán kaja yay ^^”

  1. andyme október 18, 2007 - 9:10 du. #

    Nah, annyira dícsérted, hogy már én is alig várom, hogy megegyem a rament, amit veled vettem. ^^ Egyébként azt a ropis cuccot már én is befaltam 😀 elég fűszeres volt, de természetesen finom. ^^
    Konkúzió: többször elmenni, és még több japán kaját venni. 😀

  2. th4j`fuN_ október 18, 2007 - 9:58 du. #

    Ehh, hardcoreba nyomjatok, szerintem az en mekis gyomrom ezt nem fogadna be! :]

  3. Sunyi Nyufi október 19, 2007 - 2:03 du. #

    Naja, mekis gyomor alapvetően nem fogad be más kaját, mint a mekiset és más gyorskajáldáét 😄

    Amúgy meg jaja, vissza kell menni, mert akarok mochi-t 🙂 De szerintem udon-t nem fogok most venni, meg ramen-t sem, inkább nasikat… esetleg yakisoba-t, ha majd hajlandó vagy nyilatkozni a milyenségéről kedves Andi 😀

  4. traumus október 19, 2007 - 8:47 du. #

    Amit egyszer mindenképpen akarok enni, az a nattou. Azon a bizonyos Mondos cikken buzdultam fel :).

  5. Lokids október 20, 2007 - 10:07 de. #

    Azt a hal alakú sütit is lehet kapni? (hítelen nem tom mi a neve)

  6. Sunyi Nyufi október 20, 2007 - 10:11 de. #

    Lokids: Taiyaki ra gondolsz? (alá Kanon) Nem igazán láttam, de majd holnap jobban körülnézek 🙂

    Nattou-t se láttam, de mostmár azt is figyelni fogom 😀

  7. black87 október 22, 2007 - 5:50 de. #

    lol Hello Kitty fan-e vagy? 😀

  8. Sunyi Nyufi október 22, 2007 - 3:19 du. #

    Nem vagyok, de Hello Kitty van az epres pocky-n, nem tehetek róla 😛 A csokison meg Thomas & friends-ből Thomas a mozdony van 😛 😀

  9. Remy Bonjasky október 26, 2007 - 5:46 du. #

    hy!!

    I love Anime!!

    Goodbye!!

    Seeyou sone!!!

Vélemény, hozzászólás?

