Saimoe 2007

30 okt

Igaz, nem követtem teljesen figyelemmel a versenyt, de végre elérkeztünk az elődöntőkig, és még a héten kiderül, hogy kinyeri az idei Saimoe versenyt, vagyis a 2chan közössége szerint ki a legmoébb karakter az idén. Mint a képen látható, érdekes küzdelmek lesznek, hiszen ott van Rena, aki legyőzte a negyeddöntőben Nanoha-t, de ellenfele Nagi se semmi, ő ugyanis Konata-t előzte le… Hát igen, otaku vs otaku harcban azért Nagi moébb, mint Konata ^^’ De van más is a Higurashi-ból, Rika-chan, aki legyőzte a tsundere Lousie La Valliere-t az előző menetben. Az ő ellenfele azonban Shinku lesz, aki képes volt kiütni azt a Lucky Star-os Tsukasa-t, aki még Suiseiseki-t is legyőzte! ^^

Szóval csupa-csupa izgalom meg minden 😀 Vajon ki lesz az idei Saimoe győztes? ^^

Reklámok

10 hozzászólás to “Saimoe 2007”

  1. novalisk október 30, 2007 - 5:14 du. #

    Az idei Saimoe teli van ármánnyal és intrikával 😀 😀
    Egyébként tényleg nem semmi a sok fake-szavazat, egy-két animeutáló tábor (pl. a Lucky Star utálók elég sok szavazatot tettek le az LS karakterek ellen), de azért jó.
    Csak Nanohát sajnálom hogy nem jutott el idáig, de így is minden karakter benne van a “nem bánom ha ő nyeri a Saimoe-t” listámon. ^^
    Ha választanom kell, akkor Rikának szurkolok.

  2. Sunyi Nyufi október 30, 2007 - 5:20 du. #

    lol 😀 na igen, Lucky Star intenzív reakciókat váltott ki az animéskeből… általában valaki vagy imádja, vagy intenzíven utálja ^^’

    Én személy szerint most valahogy Shinku felé húzok, de talán azért, mert elkezdtem olvasni a Rozen Maiden mangát 😀

  3. novalisk október 30, 2007 - 7:10 du. #

    Hehe, én kimondottan szeretem a Lucky Start, de azért a verseny megnyerésére nem tartom érdemesnek őket. 🙂
    Nagi, Rika és Shinku között igazából nehezen tudtam dönteni, főleg utóbbi kettő közül, de egy-két Ni-pa~ végül Rika felé fordította a mérleget 😀

  4. th4j`fuN_ október 30, 2007 - 9:56 du. #

    Huha, elo kell vennem a szotarat, ezt nem is tudom, hogy micsoda! :]

  5. Sunyi Nyufi október 30, 2007 - 10:12 du. #

    Saimoe egy évente megrendezett szavazás, amiben fordulók keretén belül döntik el a fanok, hogy abban az évben éppen ki az a moe anime szereplő, akit mindenki imád 🙂 A moe szót viszont meg sem próbálom már definiálni, mert szinte lehetetlen, de ha jó sok animét néz az ember, akkor egy idő után ráérez arra, hogy mi az 😀

  6. *PatricK* október 30, 2007 - 10:49 du. #

    “A moe szót viszont meg sem próbálom már definiálni”
    pedig értékelném mert nekem fogalmam sincs pedig 100+ba vagyok

  7. novalisk október 30, 2007 - 11:07 du. #

    A moe definiálásával nekem is mindig meggyűlik a bajom, mikor azt kérik magyarázzam már el nekik.

  8. Sunyi Nyufi október 30, 2007 - 11:45 du. #

    Remélem új post segít kicsit, valamennyire ködöt oszlat ^^

  9. black87 október 31, 2007 - 6:37 de. #

    ótejóég, most bajban vagyok! nem kísértem figyelemmel a Saimoe-t de azért ez a végkifejlet..
    nehéz.. de azt hiszem behódolok Rika-chamanak 😀

  10. th4j`fuN_ október 31, 2007 - 7:53 du. #

    Ertem, koszonom szepen az infot! ;]

Vélemény, hozzászólás?

