Animax – szavazás eredmény

5 nov

Őszintén megmondom, hogy most abszolút nem értek egyet a szavazás végredményével. Ennek ellenére eljutottam arra a szintre, hogy ha mégegyszer valami anime főszerepében Molnár Ilonát hallom falnak megyek. Mert jó, panaszkodunk arról, hogy vacak a szinkron, de mint ahogy norbee07 is mondta “magyar tévén magyar műsor”. Ráadásul sosem fog megváltozni a szinkronosok hozzállása (animéhez “gyerekes” hangok), ha nem gyakorolnak, és mindent csak feliratosan adnak. Meg igazából aki felirattal akarja nézni, az vagy töltse le, vagy várja meg, amíg kiadják, mert most már a dvd sem drága 🙂

Új szavazás elindítva 🙂

Reklámok

8 hozzászólás to “Animax – szavazás eredmény”

  1. black87 november 5, 2007 - 6:01 du. #

    yuri, de ha megfigyelitek IRL is a leszbikusok vannak jobban elfogadva.
    azt hiszem Nyufit nem kell megkérdezni. (*fangirl visítás lol*)

  2. *PatricK* november 5, 2007 - 6:37 du. #

    “főszerepében Molnár Ilonát”
    szerintem falnak fogsz menni nem is egyszer 😀

  3. Sunyi Nyufi november 5, 2007 - 6:44 du. #

    black87: lol, no komment XD

    *PatricK*: Tudom, ezért nem szinkronosan néztem a Totoro-t 😀 Bár szinkronosan is meg kell majd néznem Avellal, de megbeszéltük, hogy azt csak akkor, ha már nem kaparom a falat a hangja hallatán 😀

  4. Siza november 5, 2007 - 7:56 du. #

    És ha az eredményt úgy nézzük, hogy az animenézők is megosztottak ebben a kérdésben? Hiszen mindössze 1 szavazat döntött a kettő válasz között! 🙂
    A kérdés egyébként érdekes volt, és miután klikkeltem én is gyorsan megnéztem, h mi is az eredménye! 😀

  5. Sunyi Nyufi november 5, 2007 - 8:01 du. #

    Na igen, de figyelembe kell venni még azokat is, akik nem nézik. Márpedig én tudok pár emberről, aki kifejezetten azért nem nézi, mert a szinkron nem tetszik neki. Ráadásul az egy hét alatt általában mindig a feliratot kívánók vezettek. Ettől függetlenül persze csak 1 szavazat, csak gondoltam, hogy elmondom, nekem mi a véleményem a dologról ^^

  6. *PatricK* november 5, 2007 - 8:11 du. #

    tényleg hol nézed meg a szinkronszinészeket?

  7. Sunyi Nyufi november 5, 2007 - 9:06 du. #

    A magyar szinkronnak nem szoktam utána nézni általában az animéknél, de amúgy filmeknél meg ilyeneknél szinkronhagok.hu. Itt mondjuk az animés szerepek nincsenek fenn. A Full Metal Panicos hangoknak egy fansite-on néztem utána. Régebben, amikor még A+ volt, akkor nekik is volt egy oldaluk a szinkron színészekkel, de Animax-nél én ilyesmit nem láttam.

  8. th4j`fuN_ november 5, 2007 - 10:20 du. #

    Akkor mar inkabb yuri.. :]

Vélemény, hozzászólás?

