Szavazás…. eredmény…

12 nov

Az eredmény eléggé egyértelmű volt már napokkal ezelőtt is. Úgy tűnik, a yaoi-fangirlök többsége nem olvassa a blogomat, mondjuk logikus a dolog… Amúgy fáradt vagyok… És esik… És sötét van… Meg hideg is… De ma legalább nem havazott… Mondtam már, hogy fáradt vagyok?

Jah, és eldöntöttem, hogy Otaku zsargon részlegben legközelebb a fanservice-ről lesz szó, aztán meg a különböző műfajokról. De ma kétlem, hogy írnék. Hacsak valami csoda folytán nem fedezek fel valamilyen titkos energia forrást, aminek köszönhetően teljesen feltöltődöm, meg éber leszek 😛

9 hozzászólás to “Szavazás…. eredmény…”

  1. M@D_FiSt november 12, 2007 - 7:05 du. #

    MegaTokyo-t és a Chibi-store-t követem rendszeresen 😛 A Questionable Content-et valahol a 500. oldal körül abbahagytam és lusta voltam folytatni.

  2. Sunyi Nyufi november 12, 2007 - 7:15 du. #

    Jah, akkor már én is elmondom, miket olvasok: Questionable Content, The Lounge, Taiki, Penny and Aggie, Heard, meg persze Chibi-store és MegaTokyo, bát utónnit csak hébe-hóba 🙂

  3. Kayama november 12, 2007 - 9:13 du. #

    Én megmondom őszintén azt sem tudtam, hogy ilyen létezik egyáltalán. Dehát az ember nap mint nap tanul valamit. 🙂

  4. andyme november 12, 2007 - 9:18 du. #

    Ahogy várni lehetett: a yuri rendesen rávert a yaoi-ra. 😀

    …. wow… mármint tényleg nagy meglepetés volt olvasni a megemlített képregények között a Chibi store-t. ^^
    Egyébként az általam olvasott webcomicok: Lounge, Peggie and Annie, meg egy másik amiben szintén két női név volt a cím, de nem emlékszem rá… csak arra, hogy volt benne egy hatalmas sandwich és egy paradicsom fight. 😀

    Nyufi! Majd ha meggyógyulok leszek neked energiaforrás, csak nem úgy és nem annyira. 😀

  5. black87 november 12, 2007 - 9:43 du. #

    ó hát a yuri várható volt, de azért a yaoi is elég sokat kapott .D

    hát webcomicot nem sokat olvasok, pedig lehetne 😀
    a Chibi-storet kb. tegnap láttam, haláli.
    régen sokat néztem Nyaffi és Zorrót, bár az azért nem annyira webcomic XD

  6. M@D_FiSt november 12, 2007 - 11:06 du. #

    hupsz, az xkcd-t ki is hagytam, pedig abból is olvastam jópár oldalt, bár ez tele van eléggé kocka poénokkal 🙂

  7. shearer november 13, 2007 - 11:44 de. #

    Webcomicot nem igazán olvasok, leszámítva a feketemacst, az rulz 🙂

    Amúgy meg yuri powa, bár én inkább csak Ryoko Ikeda munkáit ismerem + még pár klasszikust ^^

  8. Lokids november 13, 2007 - 12:37 du. #

    Garfield powwa. 😀

  9. M@D_FiSt december 5, 2007 - 8:24 du. #

    origo-s írás webcomic-okról

Vélemény, hozzászólás?

