Eredményecskécske

26 nov

Nos íme az eredmény… magáért beszél asszem 🙂

A következő szavazást bevallom az AnimeStars magazin ihlette, ahol a készítőknek hasonló kérdést tettek fel. Én személy szerint egy bizarr Matsuoka Miu (Ichigo Mashimaro), Satou Sei (Maria-sama ga Miteru) és nyúl keveréknek tartom magam 😀 Példaképem pedig Morita Shinobu (Honey & Clover) XD

Mellesleg a héten ne nagyon számítsatok epizódleírásokra (annak ellenére, hogy már müxik rendesen a gép), mert 2 házidogát kell írnom, színházba megyek, meg kiselőadást tartok, könyvet olvasok (jah, olvassatok Elfriede Jelinek-et, mert az jó!), szal a héten tuti nem lesz időm animékre blog szempontból.

Viszont! Leszek Hungaro Comix-on. Arról meg írok azért élménybeszámoló ^^

18 hozzászólás to “Eredményecskécske”

  1. andyme november 26, 2007 - 4:20 du. #

    Huh! Ezen már többször is gondolkoztam, és rá kellett jönnöm, hogy a személyiségem több anime szerplő keverékéből áll össze. Vagyis inkább úgy mondanám, hogy nem egész jellemek, hanem kivennék egy-egy karakterből néhány rá jellemző tulajdonságot… mint Sei, Sachiko, Natsuki… Suigontou… nem hiába ők a kedvenc karaktereim… ^^

    Múltkor épp mondtam Luggerianonak, hogy az ember a kedvenc karaktereiben általában saját magát látja, vagy legfeljebb egy bizonyos, jellemző tulajdonságát…

    Esetleg valaki Nagisa? XD

  2. Sunyi Nyufi november 26, 2007 - 4:40 du. #

    Azért ez így nem teljesen igaz, mert én imádom Suiseiseki-t meg Shizuru-t is, meg még Guchuko-t is a Potemayo-ból, még sem érzem úgy, hogy bármelyikükre is hasonlítanék… Legalábbis szvsz… De rájöttem, hogy még van bennem egy kis Tsuyuri (Doujin Work) is, mert lenni perverz XD

    Jaja, egy egyság Nagisa jellemű emberrel én is szívesen megismerkednék 😀

  3. andyme november 26, 2007 - 4:52 du. #

    Hmmm… akkor lehet, hogy ez csak nálam van így. 🙂

    Szerintem Nagisa jellegű személyiség csak nem létezik… ugye? o_O Mert azért az evolúció is dolgozik…

  4. black87 november 27, 2007 - 11:06 de. #

    nagyon nem gondolkoztam még ezen. a hármasra szavaztam, mert azért van olyan, hogy felfedezek egy kis hasonlóságot.

  5. andyme november 27, 2007 - 11:44 de. #

    black87: Van avatarod! Jeeeeh! 😀 Örülök. ^^
    Öhm… nem mintha tudnám miből van…. 😀 Legalábbis ismerős, de nem ugrik be…

  6. Sunyi Nyufi november 27, 2007 - 12:55 du. #

    Hmmm… szerint black87 avatarja a Kanon-ból van, és szerintem Nayuki 🙂

  7. zlay november 27, 2007 - 3:35 du. #

    Én egyetértek veled, andyme. Nálam is úgy van, hogy ha kedvelek valakit, az azért van, mert valamennyire magamat látom benne.
    Én valami Maggie-Nenene keverék vagyok. Nenene idegbeteg viselkedése és Maggie könyvekbe fordulása, kizárva az egész világot. Nem valami biztató egyveleg:P ráadásul hihetetlenül gyorsan tudok hangulatot váltani.
    Néha azért tudok többé-kevésbé normális is lenni^^

  8. th4j`fuN_ november 27, 2007 - 3:50 du. #

    Nekem mar mondtak, hogy hasonlitok Ichigora a Bleachbol, azt hiszem…

  9. Sunyi Nyufi november 27, 2007 - 4:37 du. #

    Én határozottan tagadom, hogy képes lennék a társadalom által normálisnak ítélt viselkedési formákat felmutatni 😀 Könyvekbe fordulás mondjuk nálam is megvan, de azért nem annyira extrémen, mint bármelyik ROD szereplőnél. Jelmondatom: “I like books, but I can’t use paper.” ^^’

  10. black87 november 27, 2007 - 9:54 du. #

    andyme: jah, nem tudom hogyan de van. pedig már vagy X hónapja beállítottam a gravatart meg mkavatart is a blog címére is.

    nyuffi: áz! 😀

  11. Sunyi Nyufi november 27, 2007 - 11:02 du. #

    yay, ájm dö beszt 😀

  12. jaaku november 28, 2007 - 12:30 de. #

    Én is a hármasra szavaztam.
    Én egy ilyen Ikari Shinji (NGE) (bár lehet ohgy inkább Hack//sign Tsukasa…), Kyon, Yoshitaka (He is my master – “lolisecchitnézőegyenruhafetisisztaperverz” :D) egyveleg vagyok.
    Világnézetileg meg talán az Árnybíró Munszuja áll hozzám a legközelebb.
    //példaképeim pedig Kaji (NGE), és Raito. xD//

    Hungarocomixot meg már én is nagyon várom. 🙂

  13. black87 november 28, 2007 - 4:28 du. #

    csak, hogy ne legyen igazad Nyuffi 😀

  14. Sunyi Nyufi november 28, 2007 - 4:31 du. #

    “lolisecchitnézőegyenruhafetisisztaperverz” lol XD

    black87: gonoc 😛 Hmmm…ezt most így nem vágom, de ha tippelni kéne, akkor azt mondanám Gantz…

  15. black87 november 28, 2007 - 5:29 du. #

    Nyuffi: 😦 azért sem cserélem le

  16. Sunyi Nyufi november 28, 2007 - 5:32 du. #

    loooool 😀 Pedig Gantz-ot nem is láttam… Mondom, hogy ájm dö beszt XD

  17. Kayama november 29, 2007 - 5:02 du. #

    1. Ikari Shinji, csak én nem vezethetek EVÁ-t. És ez tényleg ijesztő… ^_^

  18. norbee007 november 30, 2007 - 2:32 du. #

    Nekem még nem mondták, hogy hasonlítanék bármelyik anime szereplőre, de nem is szeretném … Én így szeretem magam, bár néha belegondolok, hogy jó lenne shinigami-nak vagy saiyajin-nek lenni, de sem Goku-ra, sem Ichigo-ra nem akarok hasonlítani.

Vélemény, hozzászólás?

