ef – a tale of memories- "special"

28 nov

Oké, szóval a lényeg, hogy hazajövök egy fanservice-szel megspékelt színházi előadás után (Kamarás Iván kicsit vetközött, amire csak kicsit reagáltak fangirl-ösen az előttünk ülő gimnazitsa lányok), és itthon először abszolút Vuk-effekt, értsd kicsi vagyok, álmos vagyok, éhes vagyok, és még fáradt is vagyok. De nem baj, mert azért Avel-lal mégis csak jól eldumáltunk úgy éjfélig, annak ellenére, hogy mindketten totál zombik vagyunk. Ő már alszik, szal én gondoltam, hogy valamilyen animéből lefekvés előtt megnézek még egy részt. Pár napja letöltöttem ezt:

[Ayako]_ef_-_a_tale_of_memories_-_special_[XVID][704×400][740073CA]

Gondoltam megnézem, mert egy ef most pont jól jönne, nem terhelné le a nemlétező agyam. Mondjuk először feltűnt, hogy mintha az Ayako nem adott volna ki eddig ef részt… Legalábbis én nem tőlük nézem… Váll vonás. Videó elindít. És mit kapok? Két kretén Ayako-s srácot, akik az ef openingjére karaokéznak XD

Eskü, ha Avel már nem aludna, akkor vertem volna az asztalt a röhögéstől 😀

És ezekután megnéztem a Rental Magica 8. részét, ami annyira lol, hogy az már fáj 😀 kansai Honami vs blonde Addie XD Plussz még van egy hülye background szám is áááá XD

Egy hozzászólás to “ef – a tale of memories- "special"”

  1. Lokids november 29, 2007 - 1:14 du. #

    Nemtom, nálam nem röhögést váltott ki, hanem anyázást. Shift+del lett a vége.

    Meg ami feltűnt a Rental magica-ban, hogy a japán és angol Opnak semmi köze egymáshoz a zenén kívül. 😛

Vélemény, hozzászólás?

