Személyiség szavazás eredmény

3 dec

Eredmény… Elég egyértelmű… Új szavazás indul… Beteg vagyok, és éhes is… Szal most nem írok semmi vicceset és frappánsat…

7 hozzászólás to “Személyiség szavazás eredmény”

  1. th4j`fuN_ december 3, 2007 - 4:34 du. #

    Hajajj, en voltam az elso! :]

  2. andyme december 3, 2007 - 6:07 du. #

    A részismertetőmet aki olvasta tudja, hogy nem sírtam rajta, de imádtam ezt a részt! Ezért csak annyit írok, hogy javulást Nyufff! ^^

  3. black87 december 3, 2007 - 7:27 du. #

    fúú, közel voltam hozzá, de megúsztam egy két könycseppel. ez még nem volt az igazi 🙂

  4. novalisk december 3, 2007 - 8:56 du. #

    Én is megúsztam pár könnycseppel, egyébként is épp az utolsó pár percnél jött haver meg, úgyhogy bajos lett volna sírnom >_<
    De egyébként Fuuko-t imádtam ^^

  5. traumus december 3, 2007 - 9:26 du. #

    3. Tehát nem sírtam, de szép volt.
    Volt már gombóc a torokban, rossz hangulat, meghatódás ezerrel, de sírni még sosem sikerült animén.

  6. zlay december 3, 2007 - 10:52 du. #

    Hát Clannad-ot nem nézek, de nekem már sikerült sírnom animén, egész pontosan három ilyen sorozat/film volt. Némelyik nagyon padlóra tud küldeni, különösen, hogy a kedvenc szereplőimet mindig elteszik láb alól:P

  7. InterFox december 10, 2007 - 7:27 du. #

    engem Auronhoz hasonlitgatnak a Final Fantasy 10-ből!:)

Vélemény, hozzászólás?

