Avel bemutatása…

10 dec

Mivel egyik kedves kommentlő, névszerint InterFox megkérte, hogy mutassam be Avel-t, hát tessék 😀

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A képen az Avel-lal alakított fantasztikus tetraklopsz kombóm van, amit egyik freestyle szerepjátékon hoztünk össze. Természetesen ő az, akinek nincs nyuszi füle. A kép nem élethű, mivel én rajzoltam, de kb ilyen típusú ruhákat hordunk 😀 Ja és a jobb kezén az egy zöld gumicsizma, és jobb, ha nem tudjátok 😄

Na a lénye, hogy Avel alapvetően lenni egy fiatal leányzó, aki idén fősulis tanulmányait Pesten kezdte meg, és ezen okból kifolyólag nálunk, vagyis hát konkrétan az én szobámban lakik (de valószínűleg februárba elköltözik már). Igazából többnyire úgy kezelem, mint egy háziállatot, etetem, itatom, szeretgetem 😀 Jah, és feladatomnak tartom, hogy horrorfilmeket nézessek vele, annak ellenére, hogy utána kísérgetni kell éjszaka a wc-re 😀 Azért oltom bele a kultúrát is persze, most éppen Kanon-t néztünk ^^

Hát asszem ennyit Avel-ről 😀 Amúgy most jut eszembe, hogy még nem zártam le a szavazást 😀 na majd mindjárt… Egyébként animés bejegyzés egy darabig nem lesz, mert vizsgák -_-

8 hozzászólás to “Avel bemutatása…”

  1. black87 december 11, 2007 - 1:25 de. #

    animés bejegyzés? azmiaz? 😀

  2. Sunyi Nyufi december 11, 2007 - 11:47 de. #

    Nem adtam engedélyt a beszólásra te man in balck 😛 😀

  3. traumus december 11, 2007 - 4:09 du. #

    “összenőve”. Gumicsizma a kezen.
    Ittál? 😀

  4. Sunyi Nyufi december 11, 2007 - 4:12 du. #

    Öhm, huh, hát ez furcsa, mert a tratklopszot még tavaly táborban hoztuk össze igazából, és abban a táborban sokat ittunk…. de épp a freestyle szerepjátéknál teljesen józanok voltunk 😄

  5. traumus december 11, 2007 - 4:23 du. #

    Elég baj XD.

  6. black87 december 11, 2007 - 8:56 du. #

    azért ezt a formációt megnéztem volna. esetleg fel tudok ajánlani 1 (azaz egy) db gumicsizmát ha szükséges 😀

  7. Sunyi Nyufi december 11, 2007 - 9:01 du. #

    Csak akkor fogadjuk el, ha zöld 😀

    Mellesleg mint tetraklopsz a kisujjunknál voltunk összenőve, de tépőzárral, szal tudtuk változtatni az összenövés helyét 😀

    És akarunk csinálni arról a táborról egy webcomic szerűséget majd vizsgák után ^^

  8. black87 december 11, 2007 - 10:49 du. #

    hmm, asszem van zöld is. de tudod falun még feketét hordanak ám, bezony!
    a tépőzár jó dolog, csak ha odacsípi.. ja, hogy a kisujatoknál.. értem 🙂

Vélemény, hozzászólás?

