Eredménye annak a szavazásnak vala…

10 dec

Szégyen, s gyalázat! Mi az, hogy nem néztek Clannad-ot? 😛 Azonnal mindenki kezdje el kötelező jelleggel 😛

17 hozzászólás to “Eredménye annak a szavazásnak vala…”

  1. M@D_FiSt december 10, 2007 - 9:14 du. #

    Én sem nézek Clannad-ot, elég azt olvasni is tőletek 😛

  2. Kayama december 10, 2007 - 10:17 du. #

    Majd ha egyben meglesz az összes 🙂
    Meg különben is, ahogy már az előző postban írtad, mindjárt vizsgák…

  3. th4j`fuN_ december 10, 2007 - 10:53 du. #

    Karacsonyi ajandekok, meg csak par van meg, de haladok, elvileg mindent kitalaltam mar…

  4. andyme december 11, 2007 - 12:55 de. #

    Pffff! Vizsgák, az nem kifogás… vagy… csak nekem nem? 😄

    Egyébként meg rossz a kérdőíved, mert nem soroltál fel minden lehetőséget. Rám ugyanis az a megoldás illene, hogy még nem volt rá időm, de nemsokára elkezdem a vásárlást. 😀 😛

  5. Sunyi Nyufi december 11, 2007 - 1:04 de. #

    Bocs, de nem tudok mindenkinek egyénreszabott választási lehetőséget kreálni 😛 És különben is, ki mondta, hogy szabad panaszkodni? 😛 😀

  6. andyme december 11, 2007 - 1:05 de. #

    Hát nem kell azt mondani, panaszkodom én magamtól is. Ennyire ismerhetnél. 😀

  7. Sunyi Nyufi december 11, 2007 - 1:07 de. #

    Ismerlek, de attól még nem kéne 😛 Meg nem kéne egy percen belül válaszolni 😛

    Na joccak 😀

  8. andyme december 11, 2007 - 1:12 de. #

    oyasumi ^^ (ez aztán a blogba és témába illő komment) 😀

  9. black87 december 11, 2007 - 1:28 de. #

    a négyes teljesen lefedi a helyzetem 😦

  10. SlyZero december 11, 2007 - 1:18 du. #

    Nem vagyok hívő keresztény, de a karácsonyt, és a többi populáris ünnepet nem árt rugalmasan kezelni.

    Amúgy az én verzióm: vettem pár dolgot, és MOSTMÁR nincs egy vasam se. 😛

  11. novalisk december 11, 2007 - 3:53 du. #

    Hát én meg nem nagyon fogok ajándékot venni, egyszerűen igazából nincs kinek =/
    Egyébként a vizsga nálam nem kifogás mert amúgyis életművész lévén nem nagyon van időm suliba járni 😀

  12. traumus december 11, 2007 - 4:04 du. #

    Én még nem vettem senkinek semmit. De amúgy nincs valami sok pénzem (lehet nővéremnek már csak rajz jut XD).

  13. Sunyi Nyufi december 11, 2007 - 4:07 du. #

    Nekem meg éppen az, hogy egy csomó embernek kéne adni ^^’ Bár lehet, hogy a végén egyesek csak melegétel utalványt kapnak, vagy rajzot (mint Traumus-nál)… Bár akkor előbbivel jobban járnak szvsz 😀

  14. siklara december 12, 2007 - 6:22 de. #

    A második opcióra szavaztam, de csak mert a múltkor a zh-tenger miatt alapjáraton sírhatnékom volt.

    Btw, ma 4 zh-t írok (lol), így kétségbeesésemben tanulás helyett inkább blogot commentelek, karácsonyi ajándékokat meg majd talán 21-22. körül veszek a végső plázás-bótos iszapbirkózás kereteiben 😄

  15. connor december 13, 2007 - 1:57 de. #

    Nemnézők mellett szól az az érv, hogy rém sok idő az egy hét két rész között 🙂

  16. Faust december 14, 2007 - 1:06 du. #

    Valaki mondja meg h milyen téma, ez mert így lövésem sincs.
    de ha megmondjátok akkor elvileg……feltehetőleg……esetleg…….talán……megnézem!:D

  17. connor december 15, 2007 - 1:26 de. #

    Must have téma 🙂
    Misztikus, ufó-csápos-kislányos, alacsonynővésű-házimalacos, házi robotgépes, mortalkombat-megrúgós, komolyzenei-témáktól hemzsegős (hegedű ugye-ugye) nevetős, néha-pityergős. Dióbélként ennyit.

    ps: A 11. részben már sailor moon is befigyel. :))

Vélemény, hozzászólás?

