Tanuljunk japánul, avagy dögöljetek meg nyálkák!

21 dec

Shi shi shi shi shi shi, dögölj már meg te nyamvadék slime áááá! Meghóóót 😀

Vagyis ezennel szeretnék bemutatni egy RPG Maker stílusban készített játékot, melynek lényege, hogy az emberiség azon része, akik nem születtek a felkelő nap országába, megtanulhassanak japánul írni 🙂 A kék kis nyálkák katakana-t, a zöldek hiragana-t, a nemtommilyenszínűek meg kanji-t tanítanak. Persze kell némi alaptudás a játékhoz, bár én eddig még túléltem a dolgot, annak ellenére, hogy netről lestem le a megoldásokat 😀 Jah, és persze történet is van, ahogy az egy rpg-hez illik, hercegnő elrablás meg minden ^^ Mindenkinek tudom ajánlani, jó kis móka ^^

Letölthető a Procejt LRNJ oldaláról.

Reklámok

16 hozzászólás to “Tanuljunk japánul, avagy dögöljetek meg nyálkák!”

  1. andyme december 21, 2007 - 11:40 de. #

    váááh! 😀 Ezt nagyon jól kitalálták, minden elismerésem! Asszem majd én is megpróbálkozom vele! (most pedig elindul vizsgát írni)

  2. novalisk december 21, 2007 - 8:00 du. #

    Nekem csak a kanji a gyengeségem de azt az életben nem fogom tudni megtanulni ugysem 😦
    Na jó ha nem is az életben, de idén tuti nem 😀

  3. black87 december 21, 2007 - 9:48 du. #

    loálmány 😀
    kár, hogy pont katakanás monszták jönnek elsőnek, mert azt kevésbé vágom.

  4. andyme december 22, 2007 - 12:12 de. #

    OMG! Szóval itt mindenki kevésbé vágja? Öhm… Asszem akkor én meg se szólalok, mert nekem meg aztán abszolút semmi fogalmam sincs egyik írásról sem… 😀

  5. Kayama december 22, 2007 - 9:22 de. #

    andyme: tökéletesen megfogalmaztad, amit én is mondani akartam… 😀
    Sajna, de ez van.

  6. Makai Rozália november 12, 2008 - 2:53 du. #

    TANULJUNK JAPÁNUL könnyen, gyorsan, egyéni tempóban japán lektorral a
    következő kiadványokkal: Varga István: TANULJUNK JAPÁNUL! video,audio és MP3-
    as CD mellékletekkel, JAPÁN-MAGYAR TÁRSALGÁS MP3-as melléklettel, JAPÁN
    ÍRÁSTECHNIKA 1000 kandzsi (kanji), hiragana, katakana, 214 gyök írása mozgó
    gifekke,l adat- és MP3-as CD-vel, 22000 szavas JAPÁN-MAGYAR 528 oldalas és
    MAGYAR-JAPÁN 848 oldalas SZÓTÁRAKKAL. A mondatok japánul és magyarul is hallhatók.
    http://web.tvnetwork.hu/vaise

  7. Rev november 12, 2008 - 11:46 du. #

    LOÁL, most esett le, hogy az egy kana a slime fölött, nem egy smiley. XDD

  8. Sunyi Nyufi november 13, 2008 - 12:04 de. #

    Rev drágám…… lol lassú vagy XD

  9. black87 november 13, 2008 - 8:51 de. #

    azért a spamet majd dózerold el. 😀

  10. Millie január 30, 2009 - 12:14 du. #

    háhh nekem meg le se jön xD. más oldalról nem lehet letölteni:D

  11. Millie január 31, 2009 - 6:20 du. #

    Wháááá megtaláltam!!!!! YEAH

  12. Shion január 31, 2009 - 6:22 du. #

    Am én is Millie vok de mért csak én kaptam oan f*s képet? :@ *angry*

  13. Sunyi Nyufi január 31, 2009 - 6:26 du. #

    Azért, mert te nem vagy regosztrált felhasználó WP-n, neked random kép lesz.

    Ui: spamming is not good

  14. Makai Rozália december 5, 2009 - 3:06 du. #

    TANULJUNK JAPÁNUL önállóan, video, audio és MP3-as CD-kkel, JAPÁN-
    MAGYAR TÁRSALGÁS MP3-as CD-vel, 1000 kandzsi (kanji), hiragana, katakana,
    214 gyök írása mozgó gifekkel, 2 db CD-vel a JAPÁN ÍRÁSTECHNIKA, 22000
    szavas, 528 oldalas JAPÁN-MAGYAR SZÓTÁR, 848 oldalas MAGYAR-JAPÁN
    SZÓTÁRAKKAL! Megtekinthetők és a CD-k meghallgathatók itt:
    http://www.vargamakai.com Tel.:62/475049

  15. Makai Rozália január 2, 2010 - 12:24 du. #

    Szeretnél könnyen, gyorsan megtanulni japánul írni, olvasni, társalogni?
    Keresd a http://www.vargamakai.com weboldalon a 22 000 szavas JAPÁN-MAGYAR, MAGYAR-JAPÁN szótárakat, TANULJUNK JAPÁNUL! JAPÁN-MAGYAR TÁRSALGÁS, JAPÁN ÍRÁSTECHNIKA nyelvkönyveket CD-kkel!
    Üdv. Rózsa

Vélemény, hozzászólás?

