Következő animeszezon szavazás eredménye

24 dec

Úgy tűnik, mindenki inkább a második szezonokat várja 😛 Na mind1, azért remélem az újak között is lesz sok jó ^^

19 hozzászólás to “Következő animeszezon szavazás eredménye”

  1. black87 december 24, 2007 - 7:44 du. #

    már kb. 4 éve szokás, hogy a szilvesztert haveroméknál tartjuk. nagyon jó házibulik szoktak kikeveredni, bár még mindig a “karácsonyfaleborítós-WaitingForTongiht-éneklős” volt a legjobb.

  2. Sunyi Nyufi december 24, 2007 - 7:46 du. #

    lol 😀 Én Aveléknál leszek haverokkal, és valószínűleg félrészegen fogunk Zsák utac 13-at jáccani 😀

  3. black87 december 24, 2007 - 8:23 du. #

    Zsák utac 13? O_O
    az milyen?

  4. Sunyi Nyufi december 24, 2007 - 9:20 du. #

    Egek, télleg nem ismeri senki a Zsák utca 13. társast? 😀

    Na akkor egy rövid kis leírás:

    Történetileg arról szól, hogy Agatha néni, a milliomos meghal, és mindenkiben felmerül a kérdés, hogy kire hagyja a vagyonát… A házibarátra? A barátnőre? A teniszedzőre? … A macskára?

    A játék lényege, hogy a tábla tele van csapdákkal. A kandalló felett pedig ott függ az aktuális örökös képe. Mindenki kap karakter kártyákat, amik titkosak. A játékos mindegyik szereplővel léphet, nem csak a sajátjával. Az aktuális örökös célja minél előbb kijutni a házból, mert akkor nyer, a többiek célja meg kinyírni őt 😀

    • Adrián Dézsenyi szeptember 13, 2011 - 8:06 du. #

      Légyszi küld el nekem a Zsák utca 13. társas játék szabályát! Most szereztem meg, de a leírás sajnos hiányzik a játékból….
      Köszi előre is:
      Adi

  5. black87 december 25, 2007 - 4:51 de. #

    királyul hangzik, megveszed nekem? 😀
    amúgy honnan lehet ilyen cuki kis hópihéket beszerzni, remélem nem loptad vagy esetleg az ukrán maffia keze van a dologban?!

  6. Sunyi Nyufi december 25, 2007 - 10:50 de. #

    Lehet egyáltalán ezt még kapni vajon? Akkor kaptam, amikor még gimis voltam, szal nem tudom, nem mintha lenne pénzem 😀

    cuki kis hópihéket meg WordPress készítőknek köszönhetjük, és nins köze az ukrán maffiához, ha jól tudom 😀

  7. lulu december 29, 2007 - 9:32 de. #

    Erről a szavazásról már lemaradtam, de én a Hatenkou Yugi-t várom egyik legjobban. Nem ismerem, azt sem tudom mi az, de olyan szép képeket láttam belőle *o*

  8. femaleanon január 6, 2008 - 9:32 de. #

    BÚÉK Nyufi & Mindenkinek 🙂

    Vááá Rosario + Vampire eléggé el lett cseszerintve szerintem 😦
    De a H20 ígéretesnek tűnik, sőt a Persona és a Hatenkou is 🙂 Csak jöhetne már a sub-sub-sub 🙂

  9. Fancsi március 11, 2008 - 9:01 du. #

    Hali ha valakinek jó a szíve az legyen szíves nekem leírni vagy beszkennelni a zsákutca 13 társasjáték szabályát!!
    erre a címre várom: fanni.94@freemail.hu
    Köszönöm szépen előre is

  10. black87 március 11, 2008 - 11:37 du. #

    öh, lol? 😀

    először néztem, hogy ez meg mi itt az RSS olvasómban és hogyan kapcsolódik ez a Következő animeszezonhoz, de már látom. 🙂

  11. chudles április 13, 2008 - 3:32 du. #

    Énis a szabályzatra vadászom, ha valaki eltudnáneke küldeni a chudles@freemail.hu címra annak hálás lennék, bár csak annyi érdekel hogy kártyát mikor kell húzni?:D

  12. sakál november 2, 2008 - 12:30 du. #

    Kedves Sunyi Nyufi!

    Órákat töltöttünk a Zsákutca 13. szabályainak böngészésével, és még mindig nem sikerült megérteni: mikor húzhat az ember csapdakártyát? Mikor hal meg a játékos? Ha a csapdára léptetik? Írd már le lécci, hogy kell játszani!

  13. bárdika november 28, 2008 - 12:35 du. #

    Kérek mindenkit aki nem haszálja a zsákutca 13 társast hogy adja el nekem. Nagyon szeretném megszerezni.

    • leila15 július 29, 2009 - 7:24 du. #

      Nekem van egy eladó Zsákutca 13-am, ha még érdekel.

  14. Zalán május 4, 2009 - 8:03 de. #

    nekem is szükségem lenne a játékszabályokra hálás lennék érte ha valaki elküldené mert nem találom a szabályzatot 🙂 vizalan91@hotmail.com előre is köszi

  15. black87 május 6, 2009 - 2:01 du. #

    Azt hiszem most már tényleg posztolnod kell azt a játékszabályzatot Nyufi 😀

  16. Husi879 augusztus 3, 2009 - 2:16 du. #

    Sziasztok! Én is a Zsákutca 13-ra vadászok! leila15 , ha még nem adtad el, engem érdekelne!
    Kérlek írj a csibe92@citromail.hu -ra. Vagy bárki, aki tud eladó játékot. Köszönöm 🙂

  17. Bence június 17, 2011 - 9:59 de. #

    Hali!
    nekem is kéne a játékszabályzat, szal ha valaki elküldené e-mailben azt megköszönném proistencsaszar@gmail.com

Vélemény, hozzászólás?

