Eredmény, és… Boldog Újévet!

31 dec

Úgy tűnik, az olvasók közül, senki nem megy luggeriano-n kívül animés partyra ^^’ Azért mindenki érezze jól magát ott, ahol tölti eme jeles ünnepet (én biztosan jól fogom), és mindenkinek már most Akemashite Omedetou! ^^

Következő szavazás fogalmam sincs, mikor fog kikerülni, mert most nem jutott eszembe jó téma, és igazából fogalmam sincs, hogy mikor és milyen állapotban fogok hazakerülni 😀

14 hozzászólás to “Eredmény, és… Boldog Újévet!”

  1. Nekomajin december 31, 2007 - 4:25 de. #

    Szavazzuk meg, hogy mikor és milyen állapotban fogsz hazakerülni! 😛

    Boldog Újévet! 🙂

  2. Kayama december 31, 2007 - 1:23 du. #

    BUÉK mindenkinek!

  3. black87 december 31, 2007 - 6:07 du. #

    BUÉK!
    Nyuffi, szükszégünk lesz pár szilveszteri fotóra, ha kell megszavazzuk 😀

  4. novalisk december 31, 2007 - 9:30 du. #

    Boldog Új Évet mindenkinek ^_^

  5. traumus január 1, 2008 - 11:09 de. #

    Én is BÚÉK!
    Legyen szavazás a Clannad lányokról! 😀

  6. zlay január 1, 2008 - 4:48 du. #

    B.Ú.É.K. Mindenkinek! (most, hogy végre sikerült felkelnem:P)

  7. norbee007 január 1, 2008 - 6:38 du. #

    Boldog új évet kívánok!
    Lehetne arról szavazni, hogy ki mennyire érzi sz@rul magát az év első napján … én biztos a “vazz, tönkrement a gyomrom és lüktet a fejem, de hazaértem … biztonságosan”-ra szavaznék. 😄

  8. Sunyi Nyufi január 1, 2008 - 7:34 du. #

    Öhm… szilveszteri fotók neccesek, mert ugyan én csinálni sok kép, csak nem saját kamerával, és a lányzó, akihez tartozott, még nem jönni haza Pestre 😀 Mellesleg nem voltam részeg itt, de a hangulat jó volt… Előszilveszteri bulin, na azon részeg voltam 😀

    Clannad lányokról én szívesen beteszek szavazást, de az olvasók többsége nem nézi, szal nincs nagyon értelme 😀

    Höhö, norbee-nak akkor jó szilvesztere volt 😄

    És yay, én is épségben kicsit késő vonattal de hazaértem ^^

  9. andyme január 1, 2008 - 11:16 du. #

    Szerintem szavazzunk arról, hogy ki miről akar szavazni. 😀
    Bár nekem norbee07 ötlete kifejezetten teccik. 😀

    Boldog Új Évet! Akemashite Omedetou! Feliz Ano Nuevo! ^^ és stb 😀

  10. black87 január 2, 2008 - 8:28 de. #

    Vááh, átaludtam elsejét O_O
    szaloncukorból azt hiszem a rumos-kakaós, de a karamell/kókusz is favorit. zselés irány a kukába

  11. luggeriano január 2, 2008 - 8:39 du. #

    Akemiashite omaedetou! NAgyon király volt a győri animés szilveszter!!!!!

  12. SlyZero január 2, 2008 - 10:35 du. #

    Szaloncukor?
    Kizárólag a vodkás jöhet szóba! 😀

  13. norbee007 január 3, 2008 - 7:33 du. #

    A kókuszoson, a zselésen, és a marcipánoson kívül nekem minden fajta ízlik … főleg a tejkaramellás. Még jó, hogy most csak olyan van otthon. 😀

  14. siklara január 5, 2008 - 11:35 du. #

    slowpoke.jpg

    Boldog új évet kívánok! 😀
    Megjegyzem, az animés partis egyetlen szavazatot még én adtam le, mert szilveszter éjszakáján az Addictsosokkal marhultam Sárospatakon, de utólag belegondolva talán a házibulis voks jobban fedte volna a valóságot, még ha többször ki is mentünk a házból a tó jegére taknyolási versenyt rendezni 😄

Vélemény, hozzászólás?

