Eredményke

14 jan

Látható, hogy legtöbben még nem néztek új sorozatot, ami igazából szégyen és gyalázat 😛 Személy szerint így már második epizódok többségét is megnézve a Shigofumi-t tartom a legjobbnak, mert a H2O második részével volt egy-két problémám (pl hogy Takuma hirtelen lát), Rosario+Vampire pedig túl fanservice. True tears ugyan jó, de még izgalom nem sok volt benne. Persona-ban volt izgalom bőven, és tetszett is, csak kicsit olyan mechás feeling… Viszont Shigofumi annak ellenére, hogy kissé szar még a HD-nek is a minősége, már így a második epizóddal, Shouta ártatlan és tiszta szerelmével iszonyatosan jó volt 🙂

Jajj, valamit elfelejtettem még hozzáírni ehhez a bejegyzéshez…

Már múltkor is kérdezte *PatricK*, hogy melyik animét milyen felirattal nézem. Nos akkor most jöjjön egy kis lista 🙂

Ayakashi – Mishicorp (az anime minősége szar, de a fordítás nem rossz)

Clannad – még mindig SS-Eclipse

Ghost Hound – Shinsen-Subs (egyik legjobb fordító csapat szvsz)

H2O – BakaWolf-m.3.3.w (egészen jó minőség)

Hatenku Yuugi – Shinsen-Subs (végre valaki csinált ehhez is feliratot…)

Hayate – SS-Eclipse

Kimi ga Aruji – Ayako (kretén egy fordító csoport, de jók :))

Kimi ga Nozomu Eien ~Next Season~ OVA – BakaWolf-m.3.3.w

Kimikiss – Bullet Speed Subs

Kodomo no Jikan – eddig Genjo volt, de át fogok térni vmi másra…

Moyashimon – Bullet Speed Subs (most szüneteltetik kicsit, mert nincs hozzá fordító)

Rental Magica – Eclipse (bár lehetne Shinsen-Subs is, mert mindkettő ugyan annyira jó)

Rosario+Vampire – BakaWolf-Ayako (nem vagyok vele igazán elégedett :/)

Sketchbook ~full corol’S~ – SpoonSubs (mostmár HD-t is kiadnak yay ^^)

true tears – BakaWolf-m.3.3.w (Moeotaku verzió szar, sok benne a hiba)

Wolf & Spice – Ayako

Zoku Sayonara Zetsubou Sensei – a.f.k (egyetlen problémám velük, hogy még mindig nem csinálnak HD-t ^^’)

26 hozzászólás to “Eredményke”

  1. andyme január 14, 2008 - 1:25 de. #

    Én sajna lemaradtam erről a “legjobb animekezdés” szavazásról, ^^” de most akkor nagy erőkkel bepótolom. 🙂 Mivel egyébként úgy akartam szavazni, hogy megnézem a Shigofumit, és azt vártam, hogy csináljanak hozzá fansubot, de asszem arra várhatok. ^^”
    A lényeg, hogy így ismeretek hiányában én a Personára szavazok, és második lenne a H2O.

    Visual novelt meg még nem próbáltam, de majd fogok, ha lesz rá időm. ^^ (vagyis még jóóó soká) 🙂

  2. black87 január 14, 2008 - 9:12 de. #

    Shigofumi egyelőre valahogy kimaradt, csakúgy mint a Minami.
    Hol van az átkozott feliratom? :C
    Ugyanakkor szerintem a KimiAru és a Spice&Wolf is érdekes lesz.
    Hát visual novellel szerintem még nem, erogamekhez már volt szerencsém. A Narcissu-t letöltöttem valamikor, de még nem volt vele időm játszani, szóval 4-es.

  3. Eldaron január 14, 2008 - 9:51 de. #

    Hát Shigufumi 2. részén majdnem kinyomtam az MPC-t, pedig már azthittem megedződtem ennyi anime után. Nagyon várom a folytatást. Jöhetne már valami sub, kíváncsi vagyok hogy mi volt a rakétára írva (mondjuk azért sejthető).

  4. outsyder január 14, 2008 - 12:51 du. #

    az Okawari számít? mert az első rész második felében van egy jelenet, ami…húúú…szóval, durva^__^
    amúgy nem nézek újat, mert amikor az Aoi-n megjelent a 07/08-as téli animés hír, nem találtam semmit, ami igazán felkeltette volna az érdeklődésem (kiv. a folytatások: Tatakau Tsubasa, Okawari meg a Zetsubou-sensei. az R+V-t is Madfist blogja után néztem meg, ill a H2O első részét láttam, de nem tetszett^^;). a Mnemosyne-t várom, arra kíváncsi vagyok.

  5. Sunyi Nyufi január 14, 2008 - 2:32 du. #

    Az rakétára Ayase és a huga neve volt felírva, majd Ayase felírta még Shouta nevét is, ha jól emléxem 🙂

    black: Pedig Narcissu nem hosszú… Mondjuk szerintem valamilyen felfogás szerint visual novel-nek lehet venni az eroge-t is, mert alapvetően a Wind-et, a Tsukihime-t meg ilyeneket is annak mondják…

    Okawari meg ilyenek azért maradtak ki a szavazásból, mert most az új sorozatokra koncentráltam. A Kimi ga Aruji azért maradt ki, mert véleményem szerint jó ugyan, de annyira nem volt fergeteges első rész, és a többi jobban tetszett, a Wolf & Spice pedig azért maradt ki, mert annak még nem jött ki az első része, amikor a szavazást kreáltam 🙂

  6. Junchidono január 14, 2008 - 5:42 du. #

    Maa, már ezexerint jobban le vagyok maradva, mint gondoltam, mert a felsoroltak közül jelenleg csak… párat követek figyelemmel.

    Btw, némi magánvélemény:

    Részemről az Ayakashinak dobtam a szavazatot, mert igencsak megmozgatta a fantáziámat az első része és a kaki Mishicorpos verzsön ellenére jót mulattam rajta. Szal ez nálam már mindenképp esélyes.

    Aztán nézem még a Rentalt Eclipse subbal (Siklara rábeszélt, hogy ne dobjam 😛 ). Egyenlőre változó hangulatú dekawaiinak látszó stuff, bár már az, hogy máguso, jelent valamit 😀

    Persona – mindössze egy videót láttam belőle, de finom falatnak tűnik…

    Plus még a Wolf & Spice-ot sikerült elkapnom. És ennyi… Popón kéne rúgjam magam és behozni a lemaradást.

  7. sasdie január 14, 2008 - 6:33 du. #

    -A True Tears nagyon jónak tűnik, csak a sztori nehezen indul be :/ Legalábbis eddig lófing eksön volt, de jó a hangulata.
    -Ayakashi viszont brutál akció. Lehet hogy én vagyok igénytelen állat, de nincs nagy bajom a Mishicorpos verzióval ^^ na nem azt mondom, hogy nem kéne jobb..
    -A Spice & Wolf nagyon bejön, alig várom a folytatásokat. Ennyire fura főhősnőt rég láttam, pláne hogy mellb*mbói sincsenek.
    -A Rosario kicsit csalódás (a mangája nagyon isten!). Azt hiszem a rendező kicsit többet koncentrálhatna a sztorira mint Kurumu-chan orbitális ütközőire. Így csak azért tetszik, mert srác vok :/
    -Asszem a H2Ora szavaztam, de csak azért, mert a vak gyerek a szoknya alatt turkált a bottal 😀 Az igen funny volt.
    -A Kodomo no Jikan dvd verzióit most kezdte el az S.S.S. csapat (nem ismertem eddig őket). Így már sokkal jobb, pedo-bear mentes szórakozást nyújt.
    -Clannadról, Rental Magicáról, Ghost Houndról áradozhatnék, de minek. K*va jók, és kész.
    -Mnemosyne kell!!! Most!!! >.<

  8. traumus január 15, 2008 - 12:21 de. #

    “Shinsen-Subs (egyik legjobb fordító csapat szvsz)”
    Szerintem egyenesen a legjobbak :).
    Visual novelezni meg szoktam, a 2. legjobb otaku stuff az animén kívül :D.

  9. traumus január 15, 2008 - 12:26 de. #

    Hopsz, túl hirtelen voltam :D… bocsi a duplaért, ha gondolod szerkeszd ^^”
    Én végül a Shigofumit vártam a legjobban, szóval elég mérges vagyok BakaWolfékre. Pedig azt mondták, hogy még késés sem lesz. :\

  10. SlyZero január 15, 2008 - 4:55 du. #

    Na, a H2O elég vicces volt. Az első részbe anyi remek ötletet pakoltak, hogy a jelek szerint azzal ki is fújt a sorozat, a második rész pedig még viccnek is rosz volt.
    A másik fájó seb a GsG 2. szezonja volt, pedig ahhoz is menyi reményt fűztem.
    Úgy néz ki, ebből a szezonból csak az ARIAt fogom nézni…

  11. *PatricK* január 15, 2008 - 5:48 du. #

    Látom eszedbe jutottam 😛
    köszi
    amúgy kodomo no jikan genjo-s változatot lassan a dvdrip is beéri ha ilyen csigán csinálják XD

  12. Sunyi Nyufi január 15, 2008 - 6:12 du. #

    SlyZero: H2O második része tényleg enyhe csalódás. GsG második szezonba még nem is kezdtem bele…

    *PatricK*: Vedd megtiszteltetésnek, mert igazából általában mindig mindent elfelejtek XD Naja, a DVD-rip beéri lassan… mondjuk most úgysincs túlsok időm animézni, szal Kojikan kicsit háttérbe szorul. De a mangáját olvasom, egészen durva részhez ért o_O

  13. *PatricK* január 15, 2008 - 8:34 du. #

    amúgy én is leálltam vele úgy a 4. résznél mert genjo lassan adta aztán nem volt gépem egy hónapig mostmeg inkább már megvárom a dvdripet, mert uncensored 😛 bár nem három fekete bugyit vártam az első résztől XD

  14. SlyZero január 15, 2008 - 10:06 du. #

    Sunyi Nyufi:
    Ja, a Kojikan manga most tényleg nagyon eldurvult (bár ezzel a fejezettel be is lopta magát a szívembe). Lehet, hogy megérne egy külön bejegyzést?

  15. andyme január 15, 2008 - 11:16 du. #

    Miután megnéztem a H2O második részét, asszem a második helyes legjobb kezdés egy kicsit elhamarkodott választás volt tőlem…
    Mondjuk engem annyira nem érintett rosszul a hirtelen látás, mivel még mielőtt megnéztem volna mindenki erről beszélt, ezért én ezzel a reakcióval ültem a rész elé: “jah… lát!”

    Tanulság: nem menj fel msn-re, csak miután megnézted a legújabb részeket. XD

    Ettől függetlenül tényleg elcseszték! Annyia szép történetet lehetett volna kihozni belőle a vak fiúval!!! No mindegy…

  16. Sunyi Nyufi január 16, 2008 - 12:52 de. #

    SlyZero: Gondoltam rá, hogy tényleg össze kellene már szedni a gondoaltaimat ezzel az egészen vitatott mangával kapcsolatban így az 5. kötet táján, csak mostanában nem volt időm ilyesmire ^^’

  17. *PatricK* január 16, 2008 - 7:58 du. #

    na mostmár linkeljétek be ezt a bizonyos kötetet mert el akarom olvasni 😛

  18. Kayama január 16, 2008 - 8:03 du. #

    Nekem a True Tears nagyon tetszik, viszont a H2O videójának a minősége nem. Pedig több változatot is megnéztem, de a képe mindnek tisztára homályos. Az OP-ja viszont nagyon jó kis fübemászó dallam. A többit meg majd csak vizsgaidőszak után… 😀

  19. SlyZero január 16, 2008 - 9:08 du. #

    *PatricK*:
    Erős spoilerveszély mellett a lényeg (bár nem árt hozzá ismerni a sztorit is):






  20. *PatricK* január 16, 2008 - 9:22 du. #

    hmm és?

  21. Sunyi Nyufi január 17, 2008 - 12:51 de. #

    Na ez egy érdekes reakció volt XD

  22. black87 január 17, 2008 - 5:36 du. #

    nem is tudtam, hogy Sketchbook-ot is nézel 😀

  23. Sunyi Nyufi január 17, 2008 - 7:26 du. #

    Nálam szerintem lassan már egyszerűbb azt felsorolni, mit nem nézek 😀

  24. black87 január 17, 2008 - 8:45 du. #

    azt hiszem ezt már valahol hallottam 🙂

  25. connor január 28, 2008 - 10:03 du. #

    clannad SS-Eclipse mikor szokott kijönni az adás után?

  26. Sunyi Nyufi január 29, 2008 - 12:32 de. #

    hát pontosan nem tudom, de olyan 1-2 nap asszem… esetleg 3

Vélemény, hozzászólás?

