Eredmény már megint

21 jan

2008-01-21_155435

Na hát kb erre az eredményre számítottam a témával kapcsolatban… De akik nem tudnak angolul szégyeljék magukat és menjenek el gyakorolni, mert angol lenni még mindig rohadt könnyű nyelv 😛 😀

Mellesleg yay, WordPress felemelte a tárhely mennyiségét 50 Mb-ról 3 Gb-ra! Ureshiii ^^ Most egy darabig nem kell a képeket majd Photobucket-re töltögetnem ^^

Új szavazás majd valamikor lesz, még nem jutott eszembe semmi ötletes…

Reklámok

9 hozzászólás to “Eredmény már megint”

  1. black87 január 21, 2008 - 7:59 du. #

    wut, ez azért kicsit nagy lépés volt. ennek ellenére szerintem maradok továbbra is a photobucketnél, ahol egyszerre több képet is feltölthetek.

  2. Sunyi Nyufi január 21, 2008 - 8:04 du. #

    Nekem ez most főleg azért jó, mert én WLW-vel írok, szal így sokkal, sokkal könnyebb lesz nekem posztot összehozni ^^

  3. black87 január 21, 2008 - 8:56 du. #

    WLW?

    mellesleg harsonaszót kérek [tarararam], van egy csapat aki elkezdte az Okawarit

  4. Sunyi Nyufi január 21, 2008 - 9:02 du. #

    Windows Live Writer, egy egészen jó kis blogszerkesztő progi, én mindig ezt használom 🙂

    Na igen, Okawari-t elkezdte fordítani valaki, de még nem szedtem le, meg amúgyis szkeptikus vagyok a fordítással kacsolatban, mivel oldaluk nincs, és a torrenthez is oda volt írva, hogy ez az első munkájuk, szal ne várjunk tőle sokat…

  5. black87 január 21, 2008 - 9:09 du. #

    hm, akkor a WLW nem a beépített cucc?
    hát igen, eléggé ismeretlen csapat, de azért poén, hogy senki(!) nem volt képes csinálni feliratot ennyi idő alatt, így inkább beérem velük egy ideig.

  6. Sunyi Nyufi január 21, 2008 - 9:17 du. #

    Nem, a WLW egy külső progi, de sokkal jobb, mint a WP-s interfész, szal érdemes legalább kipróbálni 🙂 Olyasmi mint egy szövegszerkesztő, csak bloghoz 🙂

    Na igen, Ayako valahogy nagyon nem csinálja… nem mintha nem lenne elég más nézni való… meg azért a nagy része érthető is, csak amikor kifejezetten szójátékokra van kihegyezve a dolog, akkor nem ^^’

  7. black87 január 22, 2008 - 12:27 de. #

    megnéztem az első részt. azt kell mondjam, hogy egy kezdő csapattól ez nem is rossz. az OP/ED és a chikai rész nem volt lefordítva, de ez legyen a legkevesebb. esetleg ha nem lennék ilyen lusta akkor írnék róla egy bejegyzést (esetleg egy ódát). de mivel nagyon lusta vagyok, ezért nem ígérek semmit. 😀

    mindenesetre jó volt. 720p, és az új design is tetszetős bár az elképedt és orz fejeket azért ez nem adja vissza annyira. ja és azért mindenki kapott egy kis extra méretet. Harukánál azok a lufimellek a fürdőbe XD igaza volt Kurogane-nek az tényleg nem normális.

  8. Sunyi Nyufi január 22, 2008 - 2:48 de. #

    Nah letöltöttem, megnéztem felirattal… Azért annyira nem jó a sub-juk, mert eléggé sok formaságot nem fordítanak le a szövegben, hanem máshogy fordítják… Pl amikor Kana azt mondja, hogy épp arra gondolt, hogy az onsen-ben csináljak valami nem fürdéssel kapcsoaltost, azt ők csak úgy fordították, hogy csináljunk valami nem fürdéssel kapcsoaltost. Ezzel alapvetően nincs baj, mégsem teljesen jó fordítás, mert nem hű az eredetihez.

    A karakterdizájn meg tényleg jó, és Haruka-nak csak az onsen-ben nagyok a mellei, de ott tényleg ^^’ És miért lebegnek a vizen mint valami labdák? 😀

  9. black87 január 22, 2008 - 3:25 du. #

    /me facepalm
    2 másik csapat (akikről eddig még soha nem hallottam) szintén lefordította az Okawari elsőt! most komolyan, tapsra vártak eddig?

Vélemény, hozzászólás?

