Moegaku5 – Tanuljunk együtt Aya-onee-sannal! XD

22 jan

snapshot20080122020801

Ez a 13 perc, aminek során a legszívesebben az ember megölné magát, vagy a készítőket egy anime opening-gel kezdődik, de mint kiderül, nem csak ebből áll, hanem van live rész is. De azért előbb jön az anime rész, amiben főszereplő Moe-chanunk egy magical girl, aki az Akibahara-ban tartózkodó otakuknak segít, most konkrétan egy koreai srácnak, aki nem találja azt a bábut, amit keresett… Persze a végén megtalálja hála Moe-channak.

Az egész “animében” az egyetlen jó Hirano Aya által alakított istennő a jó, mert amikor Aya azt mondja, hogy “taketete a-ge-te”, az orrvérzés XD

snapshot20080122020621

A további részekben láthatjuk Aya-oneesan-t, amint próbál megtanulni koreaiul köszönni egy -ahogy Random Curiosity-n írták- improtált gyerektől. Majd ezeket a köszönéseket elismétlik újra és újra… Közben elkezdik ezeket zenére is mondani, és ugróköteleznek…

snapshot20080122020657

Igen, tulképpen ennyi. A show lényege, hogy gyerkek megtanuljanak különböző nyelveket, ami ugye alapvetően nehéz a japánoknál. Viszont nem igazán értem, hogy minek bele az otakukról szóló anime rész. Ugyanis én őszintén remélem, hogy egyetlen japán kisgyerek (olyan 10-11 éves) sem érti pontosan, hogy milyen problémát okoz az, hogy ha nem tudod megvásárolni a boltban az általad annyira imádott magical girl figurát… Mellesleg az anime hangok iszonyat szarok. És minek vannak a különböző nemzetiségű ugrálókötelezők? És miért dagadt afro-s csávó a dj? o_O

Összefoglalva: ez szar. Szar annyira, hogy végig röhögjem. Következő részt is letöltöm, hogy megint végig röhögjem? Na azért annyira nem jó 😀 Aya-oneesan-t ugyan feltétel nélkül imádom, de nem ezt a cukrozott kiscica hangját, hanem a szexi Reira-félét, amit a Nana-ban használt. Mellesleg nekem nagyon úgy tűnik, hogy Aya alkalmazásával a el is fogyott a show-ra szánt pénzösszeg, ami csak azért gáz, mert szerintem ő sem kap érte sokat ^^’

Egy hozzászólás to “Moegaku5 – Tanuljunk együtt Aya-onee-sannal! XD”

  1. Kumiko augusztus 14, 2008 - 9:34 du. #

    Nah! XD
    Én nem naon néztem meg ezt a Moegaku-t eddig még csak a franciát,spanyolt és asszem olaszt láttam xD nah tök 8 és én azon aszaltam h szegény Aya-chan ott ég azzal h nem tudja kimondani azt h bonjour(nem tom hogy kell írni) XD
    és én Aya Hirano-t anime szinkronban nem találom valami jónak:S mert csak 4 alakítása lett jó sztem:S(Haruhi,Misa(nah jó ő nem annyira),Konata,Lumiere) de ezek közt is csak Haruhi a leg-legebb XD nah mind1 soka a rizsa XD annyit még mondok h: Hirano Aya-chan 4ever! és örök kedvenc szám:Ashita no PRISM XD *eztökhülye* X3

Vélemény, hozzászólás?

