Bezár az Usagiya!

28 jan

moe_20070630_118321150524851806

Sajnálattal közlöm, hogy jan. 31-én a Németvölgyi út 31 szám alatt található Usagiya japán élelmiszer- és könyvesbolt bezár. Aki még vásárolni szeretne ott, ajánlom, hogy siessen. Ramen-t viszont már senki ne keressen ott, mert ma megvettük az utolsót. Kitsune és másfajta udon még van egy pár, meg egy kósza csomag epres pocky, de igazából amikr még vannak, azok fűszerek és alapanyagok, meg mirelit cuccok (vettünk is egy zacsi takoyaki-t). A könyvek és a japán nyelvű mangák egészen le vannak árazva 700 Ft körülre, vagy még az alá. Szóval mindenki vásárlásra fel!

Igazából sajnálom, hogy megszűnik az üzlet, de érthető, hiszen messze van midentől, szóval forgalma nem nagyon lehetett, és hát nem is a legolcsóbb. Remélem azért valahonnan még be lehet majd szerezni mame daifuku-t, mert csak egyet vettünk…

Ja, és tettem ki szavazást végre újat 🙂

12 hozzászólás to “Bezár az Usagiya!”

  1. black87 január 29, 2008 - 12:58 de. #

    még szerencse, hogy meg lehet adni a neved a szavazásnál 😀

  2. Sunyi Nyufi január 29, 2008 - 1:04 de. #

    Nem mintha nézném mondjuk 😀 ettől függetlenül szerintem tudom, te mire szavaztál CSÉRman XD

  3. lulu január 29, 2008 - 11:18 de. #

    Oké, hogy évente kétszer zarándokoltam el az Usagiyába (főleg mióta már csak egy kis lyuk az egész, mert régen azért jobb is volt), de azért sajnálom, hogy megszűnik 😦 Még szerintem gyorsan elmegyek és megveszem a könyvet amit kinéztem pár hónapja, ha még nem csaptak le rá 😀

  4. andyme január 29, 2008 - 11:37 de. #

    Mit is mondhatnék… fáj a szívem, de nagyon, hogy bezárnak. T_T
    Meg szavaztam, és megint nagyon el kellett gondolkodnom, de… 😀

  5. norbee007 január 29, 2008 - 4:15 du. #

    Ilyen üzlet is volt??? Vazz, erről lemaradtam. 😦 Nah mindegy, GLHF a tulajoknak.

    Ilyen még nem volt, hogy ne tudjak szavazni, mert én azért járok ide, mert szeretem a stílusod, nem a csérek és nem is a visual novel leírások miatt.

  6. Sunyi Nyufi január 29, 2008 - 7:46 du. #

    norbee: Bocsika… tudod a szavazást úgy készítem, hogy amik éppen eszembejutnak. Ez valahogy meg sem fordult a fejemben 😀 De ha nagyon akarod, akkor még szerkeszthetek rajta végülis 🙂

  7. shearer január 29, 2008 - 8:38 du. #

    Kár ezért a kis boltért :/

    Szavazásnál én sem találtam meg a nekem tetszőt. Azért olvasom, mer’ jó 😀

  8. Araniel január 29, 2008 - 8:58 du. #

    Hát ezt sajnálattal hallom…főleg, hogy még kupont is adtak a Thajola-ba 😛

    De azért nem kell teljesen elkeserednünk, kicsit utána jártam a dolgoknak, és találtam még 2 említésre méltó üzletet. Még nem voltam egyikben sem, de hamarosan tesztelem őket.
    1.
    http://azsiabt.kernel.hu/index.php
    2.
    HY Kínai ABC 1084 Rákóczi tér 8.
    Asszem itt volt a Kozi(akit utálok :P) és a Döme…de nem biztos.

    Jah! Meg neten találtam mégegyet, majd ezt is lecsekkolom.
    Koreai és japán élelmiszerbolt – Törökvészi út és Kapy út kereszteződése (29. busz megállója)

    Az infók nem tudom mennyire pontosak.

  9. Sabrina február 27, 2008 - 12:12 de. #

    Sziasztok!

    Végre örültem hogy találok egy japán élelmiszer boltot erre bezár. Esetleg tudtok másik helyet?
    Tök jó lenne, mert a párom majd megőröl a japán konyháért és szeretne főzni meg minden.. és én megakarom lepni hogy találok egy olyan boltot ahol viszonylag mindent lehet kapni mondjuk egy tempura szószhoz. köszii

  10. Sabrina február 27, 2008 - 12:15 de. #

    Jah sztornó. most vettem észre az előző hozzászólót:)
    A törökvészi út közel van. holnap meg is nézem. köszi. és pussz

  11. Kimochi március 28, 2008 - 8:26 du. #

    még nem voltam ott de állítólag a Nagycsarnokban is van egy keleti kajásbolt…

  12. Blodwolf június 8, 2008 - 2:11 du. #

    T_T nekem tegnap mondták, pedig elcerettünk volna menni ….a zöldborsos chips meg meg kellett volna édes azuki bab (hátha van alapon)……

    dangot ceretnék csinálni ,hál isten rizslisztet találtam ^^, de poén h. pont ételfestéket nem :3

Vélemény, hozzászólás?

