Dramacon 3. – A conok ismertetésnek vége…

19 feb

dramacon3

És igen, végre eljutottam addig, hogy megvettem a harmadik kötetet, el is olvastam, és írok is róla, yay 😀 Amúgy valószínűleg a vonaton teljesen hülyének néztek, amiért magamban röhögtem… na mind1 ^^’

A befejező kötet megint egy évvel később játszódik a Yattacon-on. Matt szakított Emily-vel, és Chriss-szel valamilyen szinten tartották a kapcsolatot, csak hát most felmerül a kérdés, hogy hogyan tovább? Matt és Chriss eléggé dinamikus páros együtt, értsd vagy egymást tépik, vagy haragszanak egymásra, vagy smárolnak ^^’

Őszintén megmondom, én ebben a kötetben valahogy nem rájuk fókuszáltam, mert amint kiderült, hogy Emily szakított Matt-tel, egyértelmű volt, hogy főszereplő párosunk össze fog jönni és együtt is marad. Ellenben Beth-nek eléggé sok problémája akad, mert feltűnik az anyja, aki ugye az animeconról úgy tudja, hogy kultúrális kiállítás vagy mi a szösz 😀 De szerencsére Beth-nek van egy vagány és laza nagynénije, Jaz, aki minden tőle telhetőt megtesz, hogy Beth-nek segítsen.

Alapvetően azért tetszett talán a Beth-ről és anyjáról szóló rész, mert felmerül az örök kérdés ugyebár: manga és anime gyerekes hobbi lenne? Én nem tartom annak, hiszen ha tényleg gyerekeknek szánt műsor lenne, akkor az összes anime Sweet Valerian szerű lenne, és nem lenne pl Ghost Hound, Serial Experiments Lain stb. De ez persze egyéni vélemény, és már eljutottam arra a szintre, hogy nem rágok be, ha valaki gyerekes hülyeségnek gondolja. Mert hát mindenki azt gondol, amit akar, és ha gyerekes vagyok, az igazából nekem csak jó ^^

Nah de térjünk vissza a mangára. A történetről megint nem írnék többet, mert aki olvasta az előző 2 kötetet, az úgyis megveszi, aki nem, annak meg azért nem lövöm le a poénokat.

Összefoglalva egy remek kis shoujo manga, nem túl hosszadalmas, de romantikus és aranyos. Humorosan bemutatja, hogy igen, ez a subkultúra televan kreténekkel, de mi mind büszkék vagyunk erre a pozitív kreténségre yay ^^ A rajzolás még mindig egyedi, Svetlana-ra jellemző. Bár nekem néha a vonalai az arcoknál túl egyenes (a kicsit lágyabb vonás híve vagyok), de a chibik még mindig édik, a mellékszereplők újfent idióták, és adnak nagyon sokat a humorhoz.

Szóval jó volt, kár hogy vége, bár belátom, hogy nagyon nem lehet tovább húzni a történetet. Azért hiányolta a végéből Lida-t, de nem baj. Jó volt, köszönjük Mangattack 🙂 És mégegyszer gratulálok Sárközy Bencének és Pap Zoltánnak a fordításhoz, mert jó munkát végeztek szerintem 🙂

6 hozzászólás to “Dramacon 3. – A conok ismertetésnek vége…”

  1. Prof. William február 19, 2008 - 9:02 du. #

    Huh kijött a 3 rész? Mikor? Má rohanok is a boltba .:)

  2. femaleanon február 21, 2008 - 8:07 de. #

    Hahós! 🙂 Én múlthéten koleszban olvastam..hát volt kukkolás már kuncogok olyat jót magamban.. 😀 Szerintem az első kötet messze felülmúlhatatlan, de mivel így kerek-egész a sztori úgy gondolom 2-3 is kellett természetesen. 🙂 Ki lett még Matt-fangörl 3 kötet alatt úgy ahogy éééén? 😀
    A humorról meg annyit, hogy ez az a tipikus: “előveszem a könyvet, szürcsölgetem a kakaót – jön egy poén – és simán fröcsköl mindenfelé a cucc…” :D:D:D I WANT MOAR! 😦

  3. Lokids február 23, 2008 - 4:47 du. #

    Na elolvasva ezt úgy éreztem vennem kell 1-et.
    Első rész megvesz. “Hú de vastag, tuti sokáig jó lesz”
    Namost buszon kiolvastam…
    Ekkor rájöttem, hogy 1500 ft érte kicsit túlzás.
    2000 ft-ért olyan könyveket kapok, amik sokkal többet adnak, és órákig el vagyok velük.
    Viszon: Ennek ellenére mégis megveszem a többit 1500-ért, mert mint manga nagyon teccik. 😀 😀

  4. shearer február 27, 2008 - 12:02 de. #

    Ejha, ezt is meg kéne venni… :/
    Vagy még inkább vetetni! :3

    Amúgy érdemes a bookline-ról rendelni (ez úgy zusammen minden mangára igaz), ott asszem’ csak 1200 pénzbe kerül 🙂

  5. Réka október 23, 2009 - 1:57 du. #

    Hol tudnám elolvasni az interneten a Dramacon 3. kötetét??

    • Sunyi Nyufi október 23, 2009 - 3:52 du. #

      … könyves bolt. Bemész. Megkeres. Megvesz. Nem olyan nehéz, ráadásul nem valami drága.

Vélemény, hozzászólás?

