Szavazás eredmény, és végre új szavazás :D

25 Már

2008-03-25_163903

Igen, végre eljutottam idáig is 😀 Nem valami reális szerintem az eredmény, mivel ugye egy hónapig legalább nem volt új szavazás 😄

Nah mind1 van új ^^ Lényege, hogy elhatároztam egyetlen egy animét azért csak képes leszek részről részre blogolni, ezért keztekben a döntés, hogy melyik legyen az 🙂 Nem adok meg olyan lehetőséget, hogy ajánljatok mást, mert nem és kész 😛 Meg mert kötsög vok 😈

8 hozzászólás to “Szavazás eredmény, és végre új szavazás :D”

  1. oneway március 25, 2008 - 5:32 du. #

    meg mert talán egy picit számít a véleményed ezügyben:)

  2. black87 március 25, 2008 - 6:01 du. #

    megmondom őszintén egyik név sem vonz különösebben, úgyhogy böktem egyet a Vampire Knight-ra

  3. traumus március 26, 2008 - 12:46 du. #

    Ezek közül a Vampire Knight a legszimpibb :).
    És kötsögség rulz :D.

  4. Sunyi Nyufi március 26, 2008 - 12:53 du. #

    Én egyelőre lehetőségekből leginkább Special A-t várom (xxxHolic mellett persze), mert perpill annak a mangáját olvastam el addig míg lefordították, és iszonyatosan kretén, és kretén shoujo-t szeressük 😄

    De persze majd a többibe is bele fogok nézni, szal valószínűleg változni fog a véleményem ^^

  5. SlyZero március 26, 2008 - 4:05 du. #

    És a következő szavazás témája:
    Szerintetek tényleg képes lesz részenként blogolni?
    1) Igen
    2) Nem
    3) lol XDDDDDDDDDDD

    Node viccet félretéve: xxxHolic. Bár a Bus Gamer is ígéretesnek tűnik…

  6. Sunyi Nyufi március 26, 2008 - 6:50 du. #

    SlyZero: ááááá, gondoltam, hogy valami kedves egyszavas visszaszólást fogok neked írni, ami cseppet kultúráltabban hangzik mint a “kabbe” “vazz” és társai… de rájöttem, hogy a “spárga” beszólást még mindig csak andyme vágja, a “barack” és “polivitaplex” beszólásokat meg csak szobatársam… nem jó ez így 😀

    Amúgy Bus Gamer-hez kéne már sub… Végén még kénytelen leszek megnézni azt az egyszer raw-ot, ami fenn volt TokyoTosho-n

  7. Lini március 26, 2008 - 7:11 du. #

    Hát szerintem a Vampire knight a legjobb szavaztam is mert benne van az 5 kedvenc animémben IMÁDOM

  8. Lini március 26, 2008 - 7:15 du. #

    vagyis mangámban kicsit elírtam nah mindegy

Vélemény, hozzászólás?

