Tanjoubi omdetou blog! ^^

13 ápr

oneyear

Huhh, nos hát ezt is megéltük ^^ Kereken egy éve kezdődött itt minden, és azóta már sokminden történet, de a blog még él, amitől én lenni nagyon boldog ^^ Jöjjön egy kis összegzés, hogy miből mennyi volt az elmúlt egy év alatt 🙂

Blog Statisztikák

Total Views: 98,510

Best Day Ever: 758 — Sunday, April 6, 2008

 

Totals

Posts: 296

Comments: 1,516

Categories: 54

Tags: 6

Spam

Az Akismet 876 spam hozzászólástól védte meg a webhelyet.

 

Megjegyezném, hogy a 700 feletti látogatottság alapvetően egy Majomparádé nevű letöltő privát oldalnak köszönhető, és főként a Yume Miru Kusuri-re irányult… Nah mind1, ettől függetlenül elégedett vagyok ^^ Remélem a következő év is ilyen siekres lesz ^^

22 hozzászólás to “Tanjoubi omdetou blog! ^^”

  1. Motoko április 13, 2008 - 5:53 du. #

    Gratula, én is majdnem egy éve olvaslak és még foglak is!:)

  2. black87 április 13, 2008 - 6:22 du. #

    Hihetetlen, hogy azért vagyok második, mert csak 45 percenként frissíti a FeedDemon a blogod. :C
    Egyből át is állítottam 15-re 😀

    Omedetou ~!

  3. novalisk április 13, 2008 - 8:03 du. #

    Omedetou!
    Csak így (vagy még ennél is jobban) tovább a jövőben is ^^

  4. carnelian április 13, 2008 - 8:05 du. #

    Én nyár óta olvasom a blogot, akkor úgy találtam rá, hogy egy magyar Touka Gettan (WTF? A’mmi?)blogot kerestem:D
    Egy jó Lloyd féle: ‘OMEDETOU!’ és további… sok évet!^^

  5. Kayama április 14, 2008 - 8:36 de. #

    Gratula! További jó blogolást és sok kíváncsi olvasót! 🙂

  6. Nekomajin április 14, 2008 - 2:39 du. #

    HB, Nyufiblogja! ^_^

  7. andyme április 14, 2008 - 10:02 du. #

    Omedetou!

  8. Junchidono április 15, 2008 - 5:19 de. #

    Drakulálok Nyufi elftárs 😀 Csak így tovább xD

  9. shearer április 15, 2008 - 2:48 du. #

    Gratula! ^^

  10. traumus április 16, 2008 - 4:53 du. #

    Grat!

  11. M@D_FiSt április 16, 2008 - 10:00 du. #

    boldog szülinapot a te blogodnak kis 🙂

  12. Picicici április 17, 2008 - 4:28 du. #

    Nyufi: a pride.hu-n rónad megy diskurzus a kulturás yuri topikban!:)

  13. Sunyi Nyufi április 17, 2008 - 6:51 du. #

    Igen, tisztában vagyok vele (Nyufi mindent lát és hall, höhö 😛 ), de különösebben nem zavar/érdekel. Azért, hogy ott válaszoljak a felmerült kérdésekre nem fogok regisztrálni az oldalra. Ha valaki annyira égetően kíváncsi valamire az ottani társaságból, akkor úgyis megkérdezi, és akkor majd válaszolok 🙂 … vagy nem, attól függően mennyire személyes a kérdés 😀

  14. Motoko április 17, 2008 - 7:39 du. #

    Uhhh, köszi picicici tök jó, hogy van aki mindenre figyel.XD(szakadjon rád az ég.)

    Bocsi nyufi, nem tudom, hogy jöttél témába, de egyszercsak ott voltál, de le is áltunk mert mi nem vagyunk olyanok!:D
    Kérdés?
    Hát, nem is tudom, nekem mióta említetted, hogy a bisik is bejönnek, nincsenek kérdéseim.

    Bár kicsit reménykedtem, hogy esetleg yuri vagy és akkor lehetett volna menőzni veled, hogy lám lám ez a csaj biza közénk tartozik.;)

    Mégegyszer bocs, de azért örülök, hogy szemmel tartasz minket is.:)

  15. Sunyi Nyufi április 17, 2008 - 7:44 du. #

    Nincs semmi gáz, mondom engem tényleg nem zavart a dolog 🙂

    Amúgy meg nyufi szeresse, ami szép, legyen az hímnemű vagy nőnemű 🙂 Menőzni meg nem igazán értem, hogy egyáltalán hogy lehetne ilyesmivel, de biztos csak nem vok eléggé fantázia dús 😀

  16. Motoko április 17, 2008 - 7:57 du. #

    Akkor jó.:)

  17. black87 április 18, 2008 - 1:05 de. #

    yuri subtext °>°

  18. Sunyi Nyufi április 18, 2008 - 11:16 de. #

    it’s near canon 😄

  19. th4j`fuN_ április 19, 2008 - 11:19 du. #

    Omedetou Nyufi! Azt hittem mar idosebb blogod van, orulok, hogy olvaslak!

  20. kaldvi április 19, 2008 - 11:59 du. #

    gratula 🙂
    viszont otakuckó gyengélkedik 😀 csak szólok

  21. Zolee_The_Hun április 20, 2008 - 4:44 du. #

    Hi,

    Gratulálok! 🙂
    Bár már előttem ezt sokan megtették. 🙂

    Off: Járt már valaki közületek Japánban?
    Tervezek arrafelé menni. 🙂 Egyelőre még ötletem sincs mivel töltsem el az időt. Javaslatok? 🙂

    Zolee_The_Hun

  22. siklara április 21, 2008 - 9:32 de. #

    Jellemző, hogy már csak én nem írtam… Gratula a nagy évfordulóhoz és további jó egészséget, magas látogatottságot kívánok! 😀

Vélemény, hozzászólás?

