Sakuracon 2008

20 ápr

2008-04-21_004747

Huh, nos hát vége lett. Ez volt az első két napos con-om, és jó volt mindkét nap 🙂 De akkor kezdjük az elején az élménybeszámolót ^^

Szombat:

Érkezés az Örs vezér térre 7:45-re tök fölöslegesen, mert Andi még 8:15.kor sem volt ott 😛 😀 Na mind1, azért valahogy csak megérkeztünk Andival, Ayenával, egy másik Andival és Leslie-vel, aki “másik Andi” barátja 🙂 Szóval csipetcsapat megérkezik PeCsa-hoz, ahol blackie éppen sorban állt, mivel hát jegyet nem tudtunk neki venni, mert mire odértünk, már liget végében volt a sor ^^’ blackie-t persze nem találtuk meg… Meg igazából tulképpen senkit, akivel talizni kellett volna, kivéve Zolit, aki mellett azért frankón elmentünk az utcán 😀 Végül a propellernél állva folyt a nagy telefonálgatás, hogy ki hol merre, hányszor, mikor és miért, és melyik bejárat… Végül mi is elindultunk a hátsó bejáraton befelé, de akkor már volt velünk Gil is, meg Barbi is, meg másik Zoli is (aki meg Barbi barátja). Barbi cosplay-e megint szép volt ^^

Szóval minimum félórás sorbanállás után bejutottunk az “étterem” részlegbe, ahonnan még be kellett jutni ugye a nagy terembe, mert hát cospaly, mert hát amv… de azért közben nézzünk mangát is, meg ruhatár 😀 Nagyteremben nézelődés, és egy luggeriano keresése, hogy végre odaadhassam neki a kézzel festett pólót, amit kért, és amit tulképpen péntek este fejeztem be. Cosplay-nél a craftmanship kategória egyénijét csaknem végig néztük, vegyes volt a felhozatal, mint mindig 🙂 A Paradise Kiss-es lánynak tök jó volt a ruhája, csak hiányoltam róla a sok kék rózsát… de ez egyéni szocprob ugye. Igazából a legjobban akkor is a szervező leányzó cosplay-e tetszett, aki nagyon sirályul nézett ki, mint Saber 🙂 Jah, meg az egyik zsűris leányzó is nagyon jó volt, mint Sakura a CCS-ből 🙂 És cosplay altt random szinten ismerkedtünk össze kelyon-ékkal, akik pont mögöttünk álltak, és eléggé kritikusan viszonyultak a dologhoz, nem mintha bántuk volna, Zolival jót röhögtünk 😄 És legalább kelyon-nak oda tudtam adni a pólóját ^^

Aztán ugye jött az AMV verseny, amit hát látni kellett, mert akikkel ott voltunk (Andi, madfist stb) mind amv-sek, meg hát mert amv jó (többnyire :D). Előtte egyébként még voltunk mekiben kajálni… De ez annyira nem fontos… Szal amv nézés ment, néztük Andijét, tapsoltunk, újongtunk meg minden ^^ Voltak amúgy egészen jó darabok még az Andi által készítetten kívül, de nem értek egyet a közönségszavazattal, ami szerint a “Reggelizz, ne háborúzz!” nyert. Bár várható volt, mivel ugye a nép mindig az szavazza meg, amin a legjobban röhög, plussz ha az egy olyan anime, ami még tévében is megy, akkor mindenképp esélyes a dolog, mert azt még az is megnézheti, aki a tecsőt se tudja kezelni. A dobogós helyezetekkel egyetértek, bár az Animax-os kategóriában a Blood+ amv nem fogott meg… Jaaku Honey & Clover amv-jét már ismertem, luggi Gravi Note amv-je meg egyszerűen rohadt poén volt 😄 Volt is fangirl sikítás 😄 A másik kategóriában egyetértek minden helyezéssel, és mégegyszer gratulálok Jaaku első helyeinek, és luggeriano második helyeinek ^^ Büszke vagyok rátok ^^

Ezután jött a kínai kajáldás nagy “elemzzünk Pirontan-t” beszélgetés 😀 Nehéz elmondani mennyi marhaságot műlvetünk így kis körünkben 😀 Ha a videóról felkerül netre, ide tuti beillesztem 😀

Eredményhirdetésekre visszamentünk. Cosplay-eseknek volt tapsi, szóvicces csajt, aki a DDR eredményt konferálta szerettük 😀 Jah, és grat Renia-nak is DDR helyezésért ^^ Aztán jött a tombola… na az vicces volt, főleg a kivetítő. Az első kisorsolt jegy ugyanis valami zöld 26 vagy mi volt… Na ez volt először Zóld…. aztán Zőld…de végén csak Zöld lett 😄 Majd jött az amv eredményhirdetés, ami nagy taps és nagy sikongatás volt részünkről. Ezután persze odamentünk Jaaku-hoz, hogy mit kapott, és sikerült féláron megszerezni tőle az egyik Szentjánosbogarak sírja dvd-jét, amire majd egy másik post-ban fogok kitérni 😀 luggi-tól lenyúltan volna a C.C.-s pénztárcát, de azt nem nyerte, hanem kapta, és Traumus amúgyis gyorsabb volt 😀

Ezután a szombat még nézelődéssel és baromkodással telt, míg el nem indultunk hazafelé 🙂 Szaé szombat jó volt ^^ tálkoztunk th4j’fuN-nal is, meg outsyder-rel is összekoccantunk, csak ezt már így időrendbe nem tom betenni, pontosan mikor is volt 😀

Vasárnap:

Némi alvás és csaknem egy liter jeges kávé után ébren voltam… Andi nem 😀 De én felajánlottam a jegeskávét 😀 Találkozás Huncraft-tal, Renia-val és Fledermausmann-nal ^^ Jegeskávé maradékának ráerőszakolása másokra sikertelenül 😀 Ezután mi igazából császkáltunk össze-vissza Andival és blackie-vel, mert mi kerestünk emberek, akiket még nem láttunk, és akiket akartunk látni (shearer és Junchi). skilara nem volt, pedig rá is fájt a fogunk, de azért reméljük jól túrázott ^^ Szal miután vásároltunk kicsit meg nézelődtünk és kellőképpen elegünk lett a tömegből, megnéztük a rajzversenyes cuccokat az étteremrészlegben, és ottmaradtunk a rajziskola előadásra 🙂 Ez tulképpen jó volt, mert mondtak érdekes dolgokat, de ennek ellenére én sok hasznát nem veszem, mert nincs időm/kitartásom/kedvem ahhoz, hogy én a rajzolással komolyabban foglalkozzak…

Ezután jött a csoportos cosplay performace, amit naná, hogy megnéztünk 🙂 (vagyis az első felét…) Elsők ugye luggi-ék voltak, One Piece cosplay-jel, ami tetszett ^^ Aztán jött a “Chilli Boys”, ami poé volt, de nagyon… főleg a caramel dance 😄 Nagyot röhögtünk 😄 A 4chan-os csapat is jó volt, meg a másik One Piece is remekelt 🙂 A Naruto-s csapat nem volt bejövős… a Slayers-esen én már majdnem aludtam, annak ellenére, hogy korgott a gyomrom. Akkor lehetett hallani hátulról a kedves kis bekiabálást, hogy az 5 perces időhatár már letelt ^^’ Bár volt rosszabb… Az a három csaj, akik tulképpen nem csináltak semmit, csak az egyik felhúzták a szoknyájukat és így mutogatták a bugyijukat… az mi a fene volt? o_O Nah mind1…

Cosplay-ről a Haruhi dance után eljöttünk, mert egyszerűen éhesek voltunk, ezért szerettük kínai éttermet, ahol tulképpen túl soakt időztünk és így nem értünk vissza az utolsó cosplay-re, az xxxHolicwood-ra. Ezután már tulképpen punnyadtunk és amv-t néztünk. Majd elbúcsúztunk blackie-től, és Andi, madfist meg én leültünk Szentjánosbogarak sírját nézni, ami igazából eléggé jól kiütött minket depresszív hangulatával, amikor mi már amúgyis totál zombik és fáradtak voltunk…

Nah mind1, azért vasárnap is megérte elmenni, mert volt MAR amv, ami frenetikusan jó lett 😄 No meg persze ekkor volt a vásárlás is 🙂 Mangagyűjteményem gazdagodott két magyar nyelvű mangával (Rémmetró, Borsmenta 2) és egy angol nyelvűvel (Category Freak 1). Pénzem ugyan nem maradt, de azért lenni happy. Kár hogy szerencse cicust nem tudtam venni 😦 De ha valaki nagyon jótékonynak érzi magát erről az oldalról rendelhet nekem egy tigriseset 😄

Mindent összefoglalva jó kis két nap volt ^^ Nem igazán pénztárca kímélő, de jó volt a társaság, jót kameráztunk, meg szóval úgy fun volt minden ^^ Bár ez azért alapvetően a jó társaságnak tudható be ^^ Jah, amúgy madfist javasolta, hogy egy WP meet esetleg lehetne még nyári con előtt… Ergo egy olyan tali, amiért nem kell belépőt fizetni 😀

12 hozzászólás to “Sakuracon 2008”

  1. th4j`fuN_ április 20, 2008 - 11:59 du. #

    Mar kezdtem felni, hogy elfelejtesz. Megsertodtem volna am! Nekem is nagyon bejott az egesz, kar, hogy csak egy napot voltunk. Nyari meg ahh, ne is mond, rossz az idopont, at kell szervezni! 😀

  2. black87 április 21, 2008 - 1:54 de. #

    Tudtam, hogy mire hazaérek akkorára valaki már blogot is ír róla. Én is írnék, de hajnali 3 van, szóval majd csak holnap. Most torrentzTIME!

  3. zlay április 21, 2008 - 11:17 de. #

    Andi AMV-je nagyon tetszett, remélem, le lehet majd tölteni valahonnan! Kár, hogy olyan pocsék idő volt, egy órát áltam az esőben, mire bejutottam^^” Azért ez nem semmi, hogy ennyi ember szereti az animét. Olyan tolongás volt a standoknál, mintha az életük múlna rajta, hogy Narutós fejpántot szerezzenek. Ez mondjuk kicsit meglepett. Nem találkoztam senkivel, aki ne lett volna Naruto fan:P

  4. Nekomajin április 21, 2008 - 3:48 du. #

    Szeretem az ilyen összefoglalókat, mert a felét nem értem. 😄

    Amúgy ez a WP-s meet jó ötlet, csak értelmes helyen/időben legyen! 😀

  5. carnelian április 21, 2008 - 6:10 du. #

    Én nem jutottam be, mert hülyék voltunk tesómmal és egy barátunkkal együtt, és nem vettünk előre jegyet:D Inkább korán keltünk, de hát igazából felejtős volt a dolog az elejétől. Fasza volt az álldogálás az esőben.
    Hé, amúgy láttalak szerintem titeket annál a propellernélXD. Ha tényleg ti voltatok azok, min röhögtetek annyira?:P

  6. Sunyi Nyufi április 21, 2008 - 6:20 du. #

    zlay: jáj Naruto-s fejpánt 😄 Andinak trauma, hogy nem tudott szerezni 😄 *sarcasm off*

    th4j`fuN: nem tudnálak elfelejteni, mivel reggel vagy 15 percig csápoltunk neked, de nem vettél észre minket 😀 Csak már télleg nem tudom beazonosítani, hogy veled melyik két esemény között taliztam 😀

    Nekomajin: Persze WP meet olyan időpontban lenne, hogy azárt a többség el tudjon jönni, főleg azok, akik nem voltak con-on ^^

    carnelian: Öööö… ez egy eléggé nehéz kérdés, mert tulképpen mi a propellernél folyamatosan röhögtünk valamin 😀 Szórakoztattuk magunkat, míg be nem jutottunk na 😄

  7. Junchidono április 22, 2008 - 10:20 de. #

    Maa, kár, hogy nem futottunk össze Nyufi. 🙂 Szal a tömeg még nem is lett volna olyan nagy problem, mert Andyme-t keresve gondoltam veled is összefutok, csak elképzelésem se volt, hogy hol, s merre lehet felkutatni titeket 😀 Más WP-sel se nagyon találkoztam, valahogy semmi nem úgy jött össze ezen a conon, ahogy elterveztem. Mindenesetre egy WP meet az jó ötlet még a nyári con előtt, szal arra 101%, hogy elmennék ^^

  8. andyme április 22, 2008 - 1:28 du. #

    Zlay: Wow! köszönöm! ^^ Örülök, hogy tetszett! 🙂 És igen… a pszichológusom erőteljesen próbál kigyógyítani a narutós fejpánt okozta traumából….

  9. zlay április 23, 2008 - 9:15 de. #

    Ezt egyébként hogy sikerült összehozni? Majdnem minden standnál volt legalább egy. Már épp ott tartottam, hogy ha mindenki ennyire akarja, én is veszek egyet, csak fogalmam nem volt, melyik mit jelent:P

  10. andyme április 23, 2008 - 9:49 de. #

    Látod ez azért van, mert nem nézel Narutót, (hitetlen!) és így igazából meg sem érdemled, hogy válasz kommentet kapj tőlem…

    Nem is folytatom tovább, mert túl sok energiámba telik fenntartani a látszatot, hogy narutofan vagyok. 😀

  11. black87 április 23, 2008 - 2:06 du. #

    zlay, fel sem tudod fogni, hogy milyen mágikus erők lakoznak egy ilyen ereklyében. felhelyezés után a használót ‘übercooltutizsírkirály’ aura veszi körül amitől a fangirlök visítozás közepette chakrat pisilnek. 😀

    [fantasy világban él]

  12. zlay április 23, 2008 - 2:25 du. #

    Most nagyon szégyellem magam, hogy ilyen keveset tudok az univerzum eme csodájáról…
    *megy és beszerez legalább egy tucat fejpántot, mert ‘übercooltutizsírkirály’ akar lenni*

Vélemény, hozzászólás?

